XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
188473; vrijdag besteld/betaald via Fortis nummer. Geen track n tracenummer gekregen; update please =D thx

Als je vrijdag de betaling hebt gedaan dan zal deze vandaag bij ons binnenkomen. De zending gaat dan direct weg. Je hebt deze dan morgen/overmorgen in BE.:)

Dank je, voor de bestelling!

Een DETOX review!

hey DBB'ers hier een review over een DETOX product die ook te koop is bij B&F
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb dit product gebruikt en het lijkt mij naast alle eiwitten, pre work outjes en andere supps zoals test boosters e.d. een hele goede aanvulling om minimaal 2x per jaar te gaan gebruiken.
Het bestaat uit 3 fasen wat zeer simpel in gebruik is

deze DETOX kuur duurt 15 dagen en maakt meerdere organen schoon, dus niet alleen je lever maar het hele lichamelijke systeem.

Na een paar dagen gebruik merkte ik al een "schoner" inwendige lichaam
en nu 15 dagen later moet ik jullie zeggen dat dit product echt je lichaam schoon maakt.
Mijn darmen zijn weer lekker schoon wat ook zeer zichtbaar is ( buikje is weg)
Zeer ideaal voor in de cut, ben zeker 2.5 a 3 kilo ballast kwijt geraakt!

Mocht je besluiten om je lichaam eens te detoxen overweeg dan eens om dit product te nemen, simpel in gebruik en ook nog eens scherp geprijsd ten opzichte van vergelijkbare detox producten.
:)

• Like
Waarderingen: sgt
Alright, thx! :) Congratz op 700 pagina's thread :p

Heel wat alweer!:D

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Een DETOX review!

hey DBB'ers hier een review over een DETOX product van B&F
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb dit product gebruikt en het lijkt mij naast alle eiwitten, pre work outjes en andere supps zoals test boosters e.d. een hele goede aanvulling om minimaal 2x per jaar te gaan gebruiken.
Het bestaat uit 3 fasen wat zeer simpel in gebruik is

deze DETOX kuur duurt 15 dagen en maakt meerdere organen schoon, dus niet alleen je lever maar het hele lichamelijke systeem.

Na een paar dagen gebruik merkte ik al een "schoner" inwendige lichaam
en nu 15 dagen later moet ik jullie zeggen dat dit product echt je lichaam schoon maakt.
Mijn darmen zijn weer lekker schoon wat ook zeer zichtbaar is ( buikje is weg)
Zeer ideaal voor in de cut, ben zeker 2.5 a 3 kilo ballast kwijt geraakt!

Mocht je besluiten om je lichaam eens te detoxen overweeg dan eens om dit product te nemen, simpel in gebruik en ook nog eens scherp geprijsd ten opzichte van vergelijkbare detox producten.
:)

:thumb:

Zaterdag Lipo besteld, krijg ik vandaag binnen toch?

Referentie nummer: 188779

Ook tot nu toe of gistermiddag nog geen bevestiging of antwoord gehad.

Bedankt voor het nakijken :thumbs:

de status staat in je hotmail. Zaterdag bestelt en direct verwerkt. gisteren in distributie bij TNT en vandaag denk ik aangeboden.:)

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Zaterdag Lipo besteld, krijg ik vandaag binnen toch?

Ja:)

Top,

wederom dank voor de snelle service :thumb:

Voor iedereen die ze beide al geprobeerd heeft:

Hoe verhoudt de micellar casein cookies&cream zich tov de protein perfection cookies&cream wat betreft smaak en oplosbaarheid?

Iemand? Jongens van B&F zelf? Tis omdat ik die micellar casein wil maar heb enkel nog maar de protein perfection c&c geprobeerd (welke zeer goed was van smaak) dus ik wil niet met een minder smakende en evt minder goed oplossende zooi zitten :p

Hey,

Ik had gister een emmer lean gain besteld en die is dus helemaal top vandaag aangekomen:) Maar er zit alleen geen scoop in dus hoeveel gram is 1 zo'n scoop?

Hey,

Ik had gister een emmer lean gain besteld en die is dus helemaal top vandaag aangekomen:) Maar er zit alleen geen scoop in dus hoeveel gram is 1 zo'n scoop?

Even zoeken. Valt vaak in het midden van de pot door transport. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Iemand? Jongens van B&F zelf? Tis omdat ik die micellar casein wil maar heb enkel nog maar de protein perfection c&c geprobeerd (welke zeer goed was van smaak) dus ik wil niet met een minder smakende en evt minder goed oplossende zooi zitten :p

Ik vind ze beide prima smaken, maar met whey perfection vind ik de smaak altijd iets ''luchtiger''. :)

-Leon

Zaterdag een bestelling gedaan voor de Whey Perfection. Morgenvroeg netjes bezorgt. Ik dacht, laat ik maar gelijk de 4,5kg kopen; een flinke emmer in mijn kamer en vreemde blikken van mijn ouders zijn het gevolg :rolleyes:

Helemaal goed dus!

P.S: Wat een heerlijke dag is het vandaag. Ik voelde me na de training echt een god. Laat die zon maar vaker schijnen zeg!

Wat is het referentienummer? Los ik direct op:cool:

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Ik stem zelf niet. Jullie leden mogen het bepalen. Dat is wel zo eerlijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Inderdaad een sterk staaltje..:rolleyes: Maar goed, het is onze verantwoording, lossen we zo direct op:)

bij deze de nieuwe zak ontvangen.SUPERSERVICE echt wel

nice shop !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven