AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een DETOX review!

hey DBB'ers hier een review over een DETOX product die ook te koop is bij B&F
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb dit product gebruikt en het lijkt mij naast alle eiwitten, pre work outjes en andere supps zoals test boosters e.d. een hele goede aanvulling om minimaal 2x per jaar te gaan gebruiken.
Het bestaat uit 3 fasen wat zeer simpel in gebruik is

deze DETOX kuur duurt 15 dagen en maakt meerdere organen schoon, dus niet alleen je lever maar het hele lichamelijke systeem.

Na een paar dagen gebruik merkte ik al een "schoner" inwendige lichaam
en nu 15 dagen later moet ik jullie zeggen dat dit product echt je lichaam schoon maakt.
Mijn darmen zijn weer lekker schoon wat ook zeer zichtbaar is ( buikje is weg)
Zeer ideaal voor in de cut, ben zeker 2.5 a 3 kilo ballast kwijt geraakt!

Mocht je besluiten om je lichaam eens te detoxen overweeg dan eens om dit product te nemen, simpel in gebruik en ook nog eens scherp geprijsd ten opzichte van vergelijkbare detox producten.
:)

Nette review. Interessant product! :thumbs:

whoehoew

me pakketje inderdaad gekregen vandaag, met de crack v3 en result!

En samples, ik ben gek op samples, meer meer meer!

hahaha, had wel een extra sample verwacht omdat ik erom vroeg ipv een bidon ofzo ( die ik van jullie heb doet het namelijk nog prima) maar niet 3 stuks!

Zo kan ik mooi jullie producten uitproberen voor ik ze ga kopen in grote-pot vorm :D

hmm, je bent de tweede al, zal toch eens gaan kijken naar een andere dan maar?

Of nee, zo word ik misschien nog bekend over een ander zijn rug :P ;)

Er komt precies een nieuw top product binnen bij B&F. :D

bodybuilding shots . Al enig idee voor de prijs/datum Ilco?

nu bestellen, kost 0,00 euro :D

Maaruh, zal wel de huisversie van crack worden? dus de pre workout wordt geupgrade?

En al meer dan 14.000 posts in dit topic. :D.

juist hier met die sample van crack =] 3 euro per zakje , hoppa pot is zo leeg ?

Net de bestelling binnen gekregen, een nieuwe shake beker kleur :D

Kan me wel indenken dat bij sommige de oats zak is gescheurd, toen ik hem openmaakte kon ik dat zowat met 1 hand :p
Gelukkig alles heel binnen gekregen.

Hey Ilco,

ik doe aan wielrennen.
welke shake kan je me aanraden om tussendoor te gebruiken ?
Spierherstel is hier dus zeer belangrijk op rustdagen maar ook 's nachts.
Ik kan niet kiezen tussen de whey perfection (reeds gehad) of de protein perfection mix.

Groet,

Daniell.

Hey Ilco,

ik doe aan wielrennen.
welke shake kan je me aanraden om tussendoor te gebruiken ?
Spierherstel is hier dus zeer belangrijk op rustdagen maar ook 's nachts.
Ik kan niet kiezen tussen de whey perfection (reeds gehad) of de protein perfection mix.

Groet,

Daniell.

Beide zijn prima, maar vanwege de massieve workouts bij wielrennen is een Whey Perfection misschien beter. Tenslotte wil je snel je eiwitten zien worden opgenomen en ga ik vanuit dat al je andere maaltijd vast zijn? :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Net de bestelling binnen gekregen, een nieuwe shake beker kleur :D

Kan me wel indenken dat bij sommige de oats zak is gescheurd, toen ik hem openmaakte kon ik dat zowat met 1 hand :p
Gelukkig alles heel binnen gekregen.

Gelukkig maar! :D

Succes! :thumbs:

-Leon

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Dank je! We doen ons best! :)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

En al meer dan 14.000 posts in dit topic. :D.

En dan allemaal dankzij jullie! Onze trouwe klanten! :)

Super bedankt!

-Leon

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

bij deze de nieuwe zak ontvangen.SUPERSERVICE echt wel

Graag gedaan en natuurlijk nogmaal excuus voor het ongemak! :)

-Leon

Wahoeeee de [Link niet meer beschikbaar]telt nu 100 leden. :D

Daarmee is hij de 6de grootste groep op DBB. :D. B&F is dan ook natuurlijk niets voor niets de beste shop. :D

Ik doe wel vaker bestellingen van 150 euro + maar vandaag zat er opeens een sample in denk ik (mag wel vaker hoor voor zo'n goede klant !) het was een eiwittenreep kan dit? :P

100 leden al wat vliegt de tijd

gewoon zoeken op merk, en dan b&F nutrition kiezen.

Dan krijg je 7 pagina's met producten, daar staat ie wel tussen, net als de nieuwe fast diet die veracht wordt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven