MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik mijn crea ga innemen met de WMS van Body en Fitshop, zou jij dan gaan voor CEE of Mono (Micro), en waarom.

En ben jij tevreden over hum Pure Whey toestand?

Thanx in Advance

Ligt er een beetje aan wat je doel is. Voor de cut gebruik ik CEE en eigenlijk sinds kort ook voor de bulk. Vind het fijner dan mono. Meer focus en geen hoofdpijn bij hogere doseringen, terwijl ik dat wel bij mono heb. ( Praat dan wel over 30 gram per dag, dus is ook een verklaring voor )

Pure Whey nog niet geprobeerd. Ga nu aan de Matrix 5.0 en Nectar. :)

2uhbnmo.jpg

Leuke foto van het Body en Fitshop kerstpakket.

WMS
Lean Dessert
Vitamine C
Multi Vit
Matrix 5.0
Nectar
CLA

Tijd om te knallen! :wl:

Benj erg benieuwd, heb net mijn order geplaatst, 2x de Guarranteed Muscle stack (totaal: 2x Anabolic WMS, 2x 5lbs Pure Whey) en 1x CL Green MAGnitude.

Zal een fototje posten als het binnen is, ben benieuwd of ik het dan ook echt morgen binnen heb.

Nectar en Matrix zijn gewoon wat beter kwa kwaliteit. De vitargo is van het huismerk en ben dan ook benieuwd hoe goed deze gaat bevallen. Hij is een stuk minder zoet dan de creavitargo van BMS.

17 dagen is wel kort, maar ach. :D

Heb ook net 2 tubs van die WMS besteld, ben erg benieuwd of ze voor dat geld een ECHT concurerent product hebben gemaakt, 100 euro voor 2x5lbs whey en 2x2kilo WMS is gewoon echt spotgoedkoop....

Ja , ik verwacht er gewoon hetzelfde van. Ik ging altijd prima op de creavitargo's van BMS en de gewone vitargo's ( blauwe pot, gele letters ) , kan even niet op de naam komen. :scratch:

Neem btw 60 gram pre en 60 gram post.

Ja , ik verwacht er gewoon hetzelfde van. Ik ging altijd prima op de creavitargo's van BMS en de gewone vitargo's ( blauwe pot, gele letters ) , kan even niet op de naam komen. :scratch:

Neem btw 60 gram pre en 60 gram post.

Was ik ook van plan, 60g pre, gelijk erachteraan 1 schep Green Magnitude, dan post 60 gram + 1 schep Green Magnitude, half uurtje later een shake....

Met shake bedoel je.. ?

Waarom niet met je WMS? Je mist dan het nut van je insuline piek als je het mij vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven