Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja 'de oude manier' klinkt wel relax, maar wil aminozuren ook na de training nemen.

Ik vind de combi pack van jou wel goed, maar bevat teveel pillen pfff!

niet iets in poedervorm?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
De Nectar Single Serving zakjes zijn binnen en kunnen nu bestelt worden.

Wanneer u meerdere single serving zakjes bestelt dan kunt u verschillende smaken aangeven bij opmerkingen wanneer u bestelt.

Oke dan heb ze besteld alle smaken.

Dit is echt makkelijk voor onderweg bijv. of tussen het werk door echt ideel gewoon.

Is dit eenmalig of blijft dit in jullie assortiment anders bestel ik er meer:D

• #1.424
Laat jij hem lekker producten zien die op uitverkocht staan:D

Bestelling netjes ontvangen, Thnx!

Oke dan heb ze besteld alle smaken.

Dit is echt makkelijk voor onderweg bijv. of tussen het werk door echt ideel gewoon.

Is dit eenmalig of blijft dit in jullie assortiment anders bestel ik er meer:D

Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat dit wel even in het assortiment blijft.
Je bestelling is overigens al ingepakt en wordt vandaag direct verzonden.

Bestel je de CEE los in poedervorm. Gewoon ff mailen naar de baas en dan moet dat geen probleem zijn. ;)

Of je moet voor Crack gaan.

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/revolutions/crack
VEEL GESTELDE VRAGEN
V) Ik ben erg gevoelig voor Cafeïne, kan ik Crack ook gebruiken?

A) Crack is een zeer heftig product. Het beste kun je een sample proberen en daar slechts 25% van nemen., Dan kun je eenvoudig zelf de werking van Crack ervaren zonder dat het misschien te heftig wordt

Zo, een shitload aan Isolate (Chocolade, Bosvruchten, Perzik/Mango, Banaan, Tropical (Fris!))
& ON 100% caseine besteld en nog wat crack & creatine :p Net betaald op Belgisch nummer.
Referentie nummer: 83558

Nu hoop ik dat die Isolate wat goed mengt en lekker smaakt :p

Zo, een shitload aan Isolate (Chocolade, Bosvruchten, Perzik/Mango, Banaan, Tropical (Fris!))
& ON 100% caseine besteld en nog wat crack & creatine :p Net betaald op Belgisch nummer.

Nice:) Dank je!!
De Whey Isolaat lost zeer goed op.
We maken er een mooi pakket van;)

• #1.433

Smaakt top , bro! Zeker uit de blender.

net weer een emmertje lean gainer besteld,. hoop dat k er weer een sample bij krijg... :)

Soms heb ik de indruk dat sommige members een instant orgasme krijgen wanneer ze ondekken dat ze samples bij hun bestelling gekregen hebben ...

Soms heb ik de indruk dat sommige members een instant orgasme krijgen wanneer ze ondekken dat ze samples bij hun bestelling gekregen hebben ...

als dr geen samples bijzitten hoef ik de rest ook niet. ik bestel alleen voor de samples.

Net weer een lekkere lading besteld, 300€ puur lekkers! hehe
Maar nu twijfelde ik bij de overschrijving, stond er nu 5€ extra (België) of moet dat niet meer en is verzending dus gratis??

In ieder geval, 5 eur bijgeteld, als het niet nodig is dan stop je er maar n mini-surprise in xd

En hoe bevalt de whey isolate van eigen merk want wil deze namelijk ook bestellen.

Welke vind je het lekkerst als je ze al geprobeerd hebt:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven