Juist besteld,wanneer kan ik de postbode verwachten?
Wordt morgen direct voor je verzonden! (dinsdag in huis)
Bedankt, voor je bestelling

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist besteld,wanneer kan ik de postbode verwachten?

We hebben ze net weer binnen. In de smaak electric Lemonade.
(tht 4-2012) (gaba free version)
hallo
ik deed bestelling 82521 bij body & fit. (bedankt voor de snelle levering trouwens :-) )
ik had oa Vendetta besteld. nu staat er op die pot iets over "niet gebruiken tijdens dieet" of zo ...
als de rekening klopt, en vendetta hoeft niet verteerd te worden, dan kan dat toch perfect in een cut cyclus gebrukt worden?
ik ben namelijk fel bezig met cutten, en ik eet voldoene (geen probleem) maar ik werd even bang toen ik zag "28gr suikers/serving" maar das dan toch die fameuze D-Glucose die recht naar de spieren gaat?
enfin, ik wil gewoon weten of ik dit produkt kan gebruiken icm cutten (kleine verminderde kcal inname, en veel cardio)
verder wel een goed product, en de smaak valt best mee :-)
thanks
S
Dat is iets anders..Net voor het eerst besteld bij jullie om de whey uit te proberen (Micro Whey Proteine Isolate Vanille)
bestelnummer: 83182
Indien mogelijk graag een pre Workout sample (geen RPM, heb nog een halve pot hiervan staan reageer er niet op, volgens mij reageer ik zowiezo niet op caffeine, caffeine pillen zelf merk ik ook niets van)
Thnx, ben benieuwd naar de whey, ziet er goed uit en goedkoop 2 kilo voor 37,50 en goede verhoudingen

Ik heb een week geleden een bestelling bij jullie gedaan.
Dit wiekend heb ik de doos pas kunnen openen van wege werk, door de weeks niet thuis.
Tot mijn grote verbazing was mijn bestelling niet compleet.
Referentie nummer: 82185
2x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS
1 pot Dymatize XPand Xtreme Pump
Wat zat er in mijn pakketje
1x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS
1 pot Dymatize XPand Xtreme Pump
ik mis dus een pot crea
Ik heb jullie een mail gestuurd maar daar is (nog) niet op gereageerd
Zijn die nectar whey zakjes voor een euro al binnen??
Als het goed is komen ze vandaag, ik zet het pas op internet als we ze echt binnen hebben..(om teleurstelling te voorkomen en pas dan weet ik welke smaken er precies zijn.
heey ryu,
welke amino raad jij mij aan?
en verder zoek ik een pre workout supp, ZONDER caffiene...
heey ryu,
welke amino raad jij mij aan?
en verder zoek ik een pre workout supp, ZONDER caffiene...
uhmm ik wil een pomp boost voor het training en wil weer beginnen met creatine.
Dus was van plan om weer eens cellmas te nemen, maar kreeg er geen pomp van voor de training.
en ja, amino's hoef ik niet uit te leggen toch?
Gelukkig zijn er nu poeders, dus kies voor een BCAA,EAA en/of Leucine+BCAA.