MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik deed bestelling 82521 bij body & fit. (bedankt voor de snelle levering trouwens :-) )
ik had oa Vendetta besteld. nu staat er op die pot iets over "niet gebruiken tijdens dieet" of zo ...

als de rekening klopt, en vendetta hoeft niet verteerd te worden, dan kan dat toch perfect in een cut cyclus gebrukt worden?

ik ben namelijk fel bezig met cutten, en ik eet voldoene (geen probleem) maar ik werd even bang toen ik zag "28gr suikers/serving" maar das dan toch die fameuze D-Glucose die recht naar de spieren gaat?

enfin, ik wil gewoon weten of ik dit produkt kan gebruiken icm cutten (kleine verminderde kcal inname, en veel cardio)

verder wel een goed product, en de smaak valt best mee :-)

thanks

S

hallo

ik deed bestelling 82521 bij body & fit. (bedankt voor de snelle levering trouwens :-) )
ik had oa Vendetta besteld. nu staat er op die pot iets over "niet gebruiken tijdens dieet" of zo ...

als de rekening klopt, en vendetta hoeft niet verteerd te worden, dan kan dat toch perfect in een cut cyclus gebrukt worden?

ik ben namelijk fel bezig met cutten, en ik eet voldoene (geen probleem) maar ik werd even bang toen ik zag "28gr suikers/serving" maar das dan toch die fameuze D-Glucose die recht naar de spieren gaat?

enfin, ik wil gewoon weten of ik dit produkt kan gebruiken icm cutten (kleine verminderde kcal inname, en veel cardio)

verder wel een goed product, en de smaak valt best mee :-)

thanks

S

Tuurlijk, kun je deze gewoon gebruiken. Vlak voor je training wordt Vendetta pijlsnel opgenomen. Er staat: "Gebruik dit product niet als product voor gewichtsverlies":D Dat is iets anders..

thx man - goeie bestelling & goeie winkel :-)
goeie prijzen ook ;-) ( 6 * L carnitine = 50 euro - W00t!!!)

gr

S

Net voor het eerst besteld bij jullie om de whey uit te proberen (Micro Whey Proteine Isolate Vanille)
bestelnummer: 83182
Indien mogelijk graag een pre Workout sample (geen RPM, heb nog een halve pot hiervan staan reageer er niet op, volgens mij reageer ik zowiezo niet op caffeine, caffeine pillen zelf merk ik ook niets van)

Net voor het eerst besteld bij jullie om de whey uit te proberen (Micro Whey Proteine Isolate Vanille)
bestelnummer: 83182
Indien mogelijk graag een pre Workout sample (geen RPM, heb nog een halve pot hiervan staan reageer er niet op, volgens mij reageer ik zowiezo niet op caffeine, caffeine pillen zelf merk ik ook niets van)

Wordt direct verzonden, er zit Crack sampling bij..
Dank je voor de bestelling!

Thnx, ben benieuwd naar de whey, ziet er goed uit en goedkoop 2 kilo voor 37,50 en goede verhoudingen

Ik heb een week geleden een bestelling bij jullie gedaan.
Dit wiekend heb ik de doos pas kunnen openen van wege werk, door de weeks niet thuis.
Tot mijn grote verbazing was mijn bestelling niet compleet.

Referentie nummer: 82185
2x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS
1 pot Dymatize XPand Xtreme Pump

Wat zat er in mijn pakketje
1x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS

ik mis dus een pot crea ??????
Ik heb jullie een mail gestuurd maar daar is (nog) niet op gereageerd

Ik heb een week geleden een bestelling bij jullie gedaan.
Dit wiekend heb ik de doos pas kunnen openen van wege werk, door de weeks niet thuis.
Tot mijn grote verbazing was mijn bestelling niet compleet.

Referentie nummer: 82185
2x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS

Wat zat er in mijn pakketje
1x240 MET-RX HARDCORE CREATINE CAPS

ik mis dus een pot crea ??????
Ik heb jullie een mail gestuurd maar daar is (nog) niet op gereageerd

Dat is een fout. Excuses hiervoor! De Creatine caps worden vanmorgen direct nagezonden. Nogmaals, excuses voor het ongemak!

Zijn die nectar whey zakjes voor een euro al binnen??

heey ryu,

welke amino raad jij mij aan?

en verder zoek ik een pre workout supp, ZONDER caffiene...

heey ryu,

welke amino raad jij mij aan?

en verder zoek ik een pre workout supp, ZONDER caffiene...

Total Muscle Solution is helemaal vrij van stimulanten. Deze kun je zowel voor- als na de training nemen. dus ook voor beter herstel. Wat betreft de aminozuren is deze beste keuze afhankelijk van inname moment.
(Total muscle solution bevat ook bcaa/eaa)

uhmm ik wil een pomp boost voor het training en wil weer beginnen met creatine.

Dus was van plan om weer eens cellmas te nemen, maar kreeg er geen pomp van voor de training.

en ja, amino's hoef ik niet uit te leggen toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.420
uhmm ik wil een pomp boost voor het training en wil weer beginnen met creatine.

Dus was van plan om weer eens cellmas te nemen, maar kreeg er geen pomp van voor de training.

en ja, amino's hoef ik niet uit te leggen toch?

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/explosive-mass-stack

En voor de amino's kan je twee mogelijkheden doen. Of je kiest voor BCAA's tijdens de training of je volgt een wat oudere methoden, waarmee ik zelf goede ervaringen heb.

Je neemt een serving van ongeveer 5 a 10 g. van je gewenste aminozuren tussen je maaltijden door met een stuk fruit. Dit doet je 4 of 5 x per dag. Ik heb deze methoden vroeger van Dave Draper gekregen en toegepast met capsules. Toen moest ik 25 caps per dag slikken. :D Gelukkig zijn er nu poeders, dus kies voor een BCAA,EAA en/of Leucine+BCAA.

http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Categorie/9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven