MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ze hebben van de nieuwe formule geen samples. alle sachets die je ziet zijn de oude formule. Dat is het probleem. We hebben alleen de potten, de samples komen volgens de importeur ook niet binnen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Ahum, dan bel ik nu eerst even TNT:tanden:

+ de acceptgiro moet je dan morgen of overmorgen hebben. (5 werkdagen)

Okey! I'm Sorry Dear :D

We zouden dan eerst zakjes of iets moeten bestellen. Ik moet er even op terug komen:rolleyes:
Als de evt. samples doorgaat tzt. is inmiddels de crack weer uitverkocht!;zeg dan gewoon NEE het kan niet!!!

3 weken geleden zei je ook dat er samples kwamen van Maximize, zijn die er inmiddels al??

Referentie nummer: 186769
Faktuur datum: 13-03-2011
Betaalmethode: U heeft gekozen voor betaling achteraf per acceptgiro. De acceptgiro van Afterpay volgt per post met de betaalinstructies.

Dankjewel echt top !

Ik bel even met Afterpay.:) Wat is het referentienummer?

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Thanks!

Als de evt. samples doorgaat tzt. is inmiddels de crack weer uitverkocht!;zeg dan gewoon NEE het kan niet!!!

3 weken geleden zei je ook dat er samples kwamen van Maximize, zijn die er inmiddels al??

Nee, Maximize is onderweg. Als we ze hebben geef ik het direct aan, is ook in ons belang.

Ik zei geen nee omdat ik wilde kijken wat ik voor jullie kan doen. Puur uit service. Maar het wordt inderdaad lastig dus ik had beter direct nee kunnen zeggen.:rolleyes:

Mijn bestelling weer in perfecte staat ontvangen. Thanx voor de extra's.:)

Jammer dat er zulke reacties komen. B&F doet immers zo hun best om hun service nog beter te maken. Het is volgens mij inderdaad niet simpel om dit zo maar op 1,2,3 uit hun mouwen te schudden. Misschien iemand die al een pot gekocht heeft een PM sturen en vragen als je een dosering kan kopen?

Jammer dat er zulke reacties komen. B&F doet immers zo hun best om hun service nog beter te maken. Het is volgens mij inderdaad niet simpel om dit zo maar op 1,2,3 uit hun mouwen te schudden. Misschien iemand die al een pot gekocht heeft een PM sturen en vragen als je een dosering kan kopen?

Jij begrijpt mij niet denk ik:( ; Ik wil graag crack proberen en dan vraag ik en anderen vanaf vrijdag of zaterdag om een sample en dan krijg je vandaag te horen dat het waarschijnlijk niet lukt, dan zeg ik: zeg dan gelijk nee, dan kan ik verder kijken(de aanbiedingen blijven niet eeuwig).

Inmiddels Jack3D en noxipro besteld (referentienummer:190216), graag inplaats van de 2 kado's een B&F Tank-Top,als dat mogelijk is:o (ook vermeld bij opmerkingen).:)

Jij begrijpt mij niet denk ik:( ; Ik wil graag crack proberen en dan vraag ik en anderen vanaf vrijdag of zaterdag om een sample en dan krijg je vandaag te horen dat het waarschijnlijk niet lukt, dan zeg ik: zeg dan gelijk nee, dan kan ik verder kijken(de aanbiedingen blijven niet eeuwig).
:)

Ja maar stel hij zegt; nee het kan niet, jij ergens anders wat kopen en bv 3 dagen later kan hij toch wel samples krijgen.

Dan ben je alsnog boos.

Goed doen kan hij het in dat opzicht dan toch zowiezo niet?

Blijft altijd lastig hoor met nieuwe producten, iedereen tevreden proberen te krijgen.

Gelukkig is mijn chef ook actief met krachttraining / BB en had hij samples van crack en mocht ik er 1 proberen van hem dus zodoende durf ik best een pot te kopen, ik loop erop als een trein ;)

Laatst bewerkt:
Ik boos op B&F echt niet, ik heb nooit getwijfeld over hun service.
Crack is bij de anderen uitverkocht dus kon ook niet (en helemaal niet met gratis T-shirt).:D

Ik boos op B&F echt niet, ik heb nooit getwijfeld over hun service.
Crack is bij de anderen uitverkocht dus kon ook niet (en helemaal niet met gratis T-shirt).:D

Je kon het ook vriendelijk zeggen, en dat kwam niet echt bepaald vriendelijk over.

Is het mogelijk om samples te kopen/krijgen van de Whey Perfection?
Had vorige maand 4.5kg Berry Blast gekocht, maar de smaak begint me nu toch wel enigzins te vervelen...
En is dit echt de beste whey voor het moment? Want iemand bij mij id gym zei dat 28gr eiwitten per dosering niet echt veel was?
Dank bij voorbaat

..

Laatst bewerkt:

Inmiddels Jack3D en noxipro besteld (referentienummer:190216), graag inplaats van de 2 kado's een B&F Tank-Top,als dat mogelijk is:o (ook vermeld bij opmerkingen).:)

No problem:cool: Dank je, voor de bestelling! De Tank Top ga ik nu even regelen voor je:)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

We zouden dan eerst zakjes of iets moeten bestellen. Ik moet er even op terug komen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Profiteer nu van onze Whey Isolaat Superstunt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Isolaat van Volac: de hoogst gewaardeerde kwaliteit Whey Eiwit in Europa.

2000 Gram voor 29,90!
908 gram voor 18,00!

ivm aankomende nieuwe labels:)
tht's zijn perfect 2012-2013 dus je kunt voorraden inslaan:D

De Isolaatjes vliegen eruit!:D

maakt niet ui, je kunt tog maar zon 30 gram opnemen. mocht je meer willen, neem je 1.5 of 2 scheppen, blijft voordelig
Onzin. Een man van 90 kg heeft over het algemeen meer eiwitten nodig dan iemand van 75 kg en zal dus ook meer moeten verteren/op moeten nemen.
Hoe meer eiwitten je regelmatig eet, des te beter je lichaam wordt in het verteren van maaltijden met grote hoeveelheden eiwitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven