Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot wanneer is de whey isolaat aanbieding geldig? Zolang de voorraad strekt?
En zie dat jullie binnenkort ook met peptopro komen top supplement is dit! Is dit dezelfde als xxl die van DSM vandaan komt?
Komt denk ik aankomende week al binnen.
Pakketje met Crack! is binnen.
Helemaal top weer, en een cool shirt erbij maakt het al helemaal af.
Thank you Body en Fitshop.![]()

Ik heb vandaag de sample voor het lid worden van de B&F hyves ontvangen. Ik had een bericht nagestuurd of ik Cookies and cream, of anders Berry Blast zou kunnen krijgen. Heb helaas Strawberry ontvangen, waar ik nog ongeveer 1200gram van heb. Ben natuurlijk erg blij met acties zoals deze! Maar ben erg benieuwd naar Cookies and Cream, zou ik zo'n sample kunnen kopen?

Hey Leon/Ilco
Ik wil de cookies&cream van de isolaat bestellen, is deze smaak een beetje net zoals die van whey perfection?

En die aanbieding zie ik natuurlijk pas weer als ik mn bestelling van whey perfection heb geplaatst ! 4,5kg
Jammer hoor!![]()
, PM mij na een volgende bestelling maar even dan doe ik er wat extra leuke dingen voor je bij

Smaak van isolaat is IETS minder lekker dan de WP. Maar zeker te doen!
En met banaan kan ik niks misdoen hé 
Ok bedankt. Ga toch maar voor banaan gaan. Anders bestel ik altijd Berry Blast.
EEns wat andersEn met banaan kan ik niks misdoen hé
![]()

Maar zoals ik zei. Banaan is banaan en kan je niks mis mee doen hé 

Ik hou je eraanMaar zoals ik zei. Banaan is banaan en kan je niks mis mee doen hé
Net besteld. Referentie nummer: 190401
Ook nog even geprofiteerd van een andere aanbieding![]()

Het is een smaak waar eigenlijk niks fout mee kan gaan. Dat is in iedergeval mijn ervaring.
Bedankt voor je bestelling!
-Leon

PM'ed, bedankt! Top service weer!PM je adres maar even dan stuur ik je de samples gratis. Zet de smaken er maar even bij als je wilt.![]()