MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die aanbieding zie ik natuurlijk pas weer als ik mn bestelling van whey perfection heb geplaatst ! 4,5kg
Jammer hoor! :(

Tot wanneer is de whey isolaat aanbieding geldig? Zolang de voorraad strekt?

En zie dat jullie binnenkort ook met peptopro komen top supplement is dit! Is dit dezelfde als xxl die van DSM vandaan komt?

Referentie nummer: 190281

Morgen binnen toch?:)

Hey Leon/Ilco

Ik wil de cookies&cream van de isolaat bestellen, is deze smaak een beetje net zoals die van whey perfection?

Ik heb vandaag de sample voor het lid worden van de B&F hyves ontvangen. Ik had een bericht nagestuurd of ik Cookies and cream, of anders Berry Blast zou kunnen krijgen. Heb helaas Strawberry ontvangen, waar ik nog ongeveer 1200gram van heb. Ben natuurlijk erg blij met acties zoals deze! Maar ben erg benieuwd naar Cookies and Cream, zou ik zo'n sample kunnen kopen?

bestelling gedaan:) Wou eigenlijk 10kg whey perfection halen, alleen twijfelde nog even over de smaak. Hopelijk zitten er wat samples bij zodat ik binnenkort nog een andere smaak als afwisseling kan doen:)

Pakketje met Crack! is binnen.

Helemaal top weer, en een cool shirt erbij maakt het al helemaal af. :thumbs:

Thank you Body en Fitshop. :D

Tot wanneer is de whey isolaat aanbieding geldig? Zolang de voorraad strekt?

En zie dat jullie binnenkort ook met peptopro komen top supplement is dit! Is dit dezelfde als xxl die van DSM vandaan komt?

De Whey Isolaat aanbieding loopt wel even denk ik. Al gaat het heel erg hard weer vandaag.

PeptoPro is gepatenteerd door DSM. Is inderdaad 100% hetzelfde allemaal.:D Komt denk ik aankomende week al binnen.:)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Pakketje met Crack! is binnen.

Helemaal top weer, en een cool shirt erbij maakt het al helemaal af. :thumbs:

Thank you Body en Fitshop. :D

Altijd goed! Jij bedankt voor de bestelling:)

Exclusieve introductie actie voor de Benelux:Bestel Crack V3 en ontvang een Crack Training Shirt (One Size) t.w.v 14,90 helemaal gratis bij je bestelling!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Ik heb vandaag de sample voor het lid worden van de B&F hyves ontvangen. Ik had een bericht nagestuurd of ik Cookies and cream, of anders Berry Blast zou kunnen krijgen. Heb helaas Strawberry ontvangen, waar ik nog ongeveer 1200gram van heb. Ben natuurlijk erg blij met acties zoals deze! Maar ben erg benieuwd naar Cookies and Cream, zou ik zo'n sample kunnen kopen?

PM je adres maar even dan stuur ik je de samples gratis. Zet de smaken er maar even bij als je wilt.:)

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Hey Leon/Ilco

Ik wil de cookies&cream van de isolaat bestellen, is deze smaak een beetje net zoals die van whey perfection?

Ik vind de smaak iets minder lekker. maar nog steeds goed hoor:)

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

En die aanbieding zie ik natuurlijk pas weer als ik mn bestelling van whey perfection heb geplaatst ! 4,5kg
Jammer hoor! :(

Snap ik:rolleyes:, PM mij na een volgende bestelling maar even dan doe ik er wat extra leuke dingen voor je bij:)

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Referentie nummer: 190281

Morgen binnen toch?:)

Dank je! Ja, gaat vandaag direct weg:)

nice nice nice

Smaakt isolaat ongeveer hetzelfde als de WP?

Haha ik zie dat ik net te vroeg was met whey isolaat bestellen :o

Andere pot whey is inmiddels ook op, heb liever 2 smaken dus ik ga even snel rondneuzen en voor 18:00 bestellen, zit nog te twijfelen welke whey precies.

Ik hou je eraan :p Maar zoals ik zei. Banaan is banaan en kan je niks mis mee doen hé :p

Net besteld. Referentie nummer: 190401
Ook nog even geprofiteerd van een andere aanbieding :D

Het is een smaak waar eigenlijk niks fout mee kan gaan. Dat is in iedergeval mijn ervaring. :)

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

-Leon

Het is een smaak waar eigenlijk niks fout mee kan gaan. Dat is in iedergeval mijn ervaring. :)

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

-Leon

Jullie bedankt voor de goedkope prijzen en super service :D
5 minuten na mijn bestelling kreeg ik al een mail dat het verzonden is :p
Werken daar 100 mensen ofzo? :p

Hop, net voor 18.00. Whey Perfection banaan geworden! Ben ook wel benieuwd hoe die protein mix smaakt!

Bij Oats & Whey staat in de beschrijving vesels, dat moet vezels zijn dunkt me?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven