XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komt precies een nieuw top product binnen bij B&F. :D

bodybuilding shots . Al enig idee voor de prijs/datum Ilco?

De datum ligt pas over 8-12 weken denk ik. De prijs gaat geweldig worden. Gaat echt een topper zijn in het assortiment.:)

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Ik doe wel vaker bestellingen van 150 euro + maar vandaag zat er opeens een sample in denk ik (mag wel vaker hoor voor zo'n goede klant !) het was een eiwittenreep kan dit? :P

Ja, zo af en toe doen ze er wat extra's in. Dank je!:)

Nog even een bedankje voor de nagestuurde samples. Kwamen gisteren binnen. Top.

Wat ik me afvraag : hoe kan jij dit product al zien ? Het staan immers niet tussen de 'verwacht'-lijst ???

Klopt, het was eigenlijk niet de bedoeling dat dit product al te zien was:D De introductie is ook nog wel erg ver weg. Maar over 8-10 weken...:D

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Nog even een bedankje voor de nagestuurde samples. Kwamen gisteren binnen. Top.

Mooi, dank je:)

Vandaag voor het eerst de fine oat gebruikt, zeker makkelijk. Ook maar eens bij mijn lean gain gooien

Hej , ik had bij bodyenfitshop besteld alles kwam wel goed binnen, maar ik het me acceptgiro briefje nogsteeds niet en het is ongeveer 1 week geleden??? weet iemand wat ik moet doen? Denk toch maar ff bellen waar t blijft?

Hej , ik had bij bodyenfitshop besteld alles kwam wel goed binnen, maar ik het me acceptgiro briefje nogsteeds niet en het is ongeveer 1 week geleden??? weet iemand wat ik moet doen? Denk toch maar ff bellen waar t blijft?

Ik bel even met Afterpay.:) Wat is het referentienummer?

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Thanks!

Leuk product die eiwit pannekoeken!!

neem volgende keer maar ff potje mee:cool:

Weet je al meer hierover (de evt. CRACK-samples):o

We zouden dan eerst zakjes of iets moeten bestellen. Ik moet er even op terug komen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Profiteer nu van onze Whey Isolaat Superstunt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Isolaat van Volac: de hoogst gewaardeerde kwaliteit Whey Eiwit in Europa.

2000 Gram voor 29,90!
908 gram voor 18,00!

ivm aankomende nieuwe labels:)
tht's zijn perfect 2012-2013 dus je kunt voorraden inslaan:D

de crack v2 werd ook gewoon geleverd in zakjes van 30gr, dus lijkt me dat ze dit met de v3 toch ook wel kunnen doen? dan kun je die mooi als samples verkopen per 5 ofzo voor een tientje.

We zouden dan eerst zakjes of iets moeten bestellen. Ik moet er even op terug komen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Profiteer nu van onze Whey Isolaat Superstunt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Isolaat van Volac: de hoogst gewaardeerde kwaliteit Whey Eiwit in Europa.

2000 Gram voor 29,90!
908 gram voor 18,00!

ivm aankomende nieuwe labels:)
tht's zijn perfect 2012-2013 dus je kunt voorraden inslaan:D

bij 2000gram staat dat het 32 shakes is, en bij 908 gram staat ook 32 shakes, klopt niet lijkt me:rolleyes:

goeie actie

de crack v2 werd ook gewoon geleverd in zakjes van 30gr, dus lijkt me dat ze dit met de v3 toch ook wel kunnen doen? dan kun je die mooi als samples verkopen per 5 ofzo voor een tientje.

Nee, ze hebben van de nieuwe formule geen samples. alle sachets die je ziet zijn de oude formule. Dat is het probleem. We hebben alleen de potten, de samples komen volgens de importeur ook niet binnen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Ik bedoel de acceptgirooooo!!! :p

Ahum, dan bel ik nu eerst even TNT:tanden:

+ de acceptgiro moet je dan morgen of overmorgen hebben. (5 werkdagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven