Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
5000g havermout 3,80 , 5000g gemalen havermout 16,90
:fuu:
Hehe joke, maar blijft relatief duur..

Dit dus, het is wel makkelijk moet ik toegeven, je drinkt het zo weg. Maar 5 euro korting er op bij bv een grote bestelling lijkt me leuk!

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Jullie bedankt voor de goedkope prijzen en super service :D
5 minuten na mijn bestelling kreeg ik al een mail dat het verzonden is :p
Werken daar 100 mensen ofzo? :p

We hebben een goed team waardoor het heel snel gaat tegenwoordig. 100 nog niet:D

Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Hop, net voor 18.00. Whey Perfection banaan geworden! Ben ook wel benieuwd hoe die protein mix smaakt!

De Protein Perfection Mix smaakt heerlijk en mixt instant, we krijgen er heel veel complimenten over:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

:)
PM'ed, bedankt! Top service weer!

Check je PM even ,er zijn nu geen Whey samples. Iets anders voor doen?:)

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Bij Oats & Whey staat in de beschrijving vesels, dat moet vezels zijn dunkt me?

Lijkt mij van wel:D Check ik even zo:cool:

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

net voor 't eerst berry blast besteld:) Hopelijk smaakt die goed:D
Ben benieuwd of er wat samples bij zijn, wil wat afwisselen, dus binnenkort bestel ik nog een keer:)

De Berry blast smaakt geweldig. Heerlijk fris:zuip:

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Die pannenkoeken zien er leuk uit maar:

- Koolhydraatarm
- Koolhydraten 18,0 gram

???

Dat is eigenlijk wel zo:D De Carbs zijn wel alleen kwaliteit uit tarwe en haver. Puur complex:)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Ik quote hem even want momenteel zijn we zelfs al 100+ :D

:thumb:

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Alsnog vandaag me acceptgiro binnen gekregen , dankjewel bodyenfitshop ;) . Ik zal zeker weer bij jullie kopen, maar ik wil eigenlijk dan bij me bestelling een cookies en cream test zakje ,hoe kan ik dit aangeven dat het perse cookies en cream moet zijn?

Dank je!:) Dat kan bij "opmerkingen" als je bestelt.

Ik zag in dit topic van de week iemand praten over zon drankje dat je lichaam reinigt, heeft iemand die weet welk product ik bedoel hier even een link naar? :D

Een DETOX review!

hey DBB'ers hier een review over een DETOX product die ook te koop is bij B&F
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb dit product gebruikt en het lijkt mij naast alle eiwitten, pre work outjes en andere supps zoals test boosters e.d. een hele goede aanvulling om minimaal 2x per jaar te gaan gebruiken.
Het bestaat uit 3 fasen wat zeer simpel in gebruik is

deze DETOX kuur duurt 15 dagen en maakt meerdere organen schoon, dus niet alleen je lever maar het hele lichamelijke systeem.

Na een paar dagen gebruik merkte ik al een "schoner" inwendige lichaam
en nu 15 dagen later moet ik jullie zeggen dat dit product echt je lichaam schoon maakt.
Mijn darmen zijn weer lekker schoon wat ook zeer zichtbaar is ( buikje is weg)
Zeer ideaal voor in de cut, ben zeker 2.5 a 3 kilo ballast kwijt geraakt!

Mocht je besluiten om je lichaam eens te detoxen overweeg dan eens om dit product te nemen, simpel in gebruik en ook nog eens scherp geprijsd ten opzichte van vergelijkbare detox producten.
:)

Alsje sebbe

Hey Leon/Ilco,

Ik heb net een bestelling geplaatst en ik had er een vraag bij gezet in het opmerkingenveld. Is hetgeen ik heb gevraagd mogelijk? Dus iets anders i.p.v. een sample?

Referentie nummer: 190663

net besteld 10 minuten na bestelling krijg ik een emailtje: uw bestelling is verzonden xD

je personeel werkt hard daar :P

Je begrijpt wel, dat dat een auto-reply is niet? :roflol:

net besteld 10 minuten na bestelling krijg ik een emailtje: uw bestelling is verzonden xD

je personeel werkt hard daar :P

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Je begrijpt wel, dat dat een auto-reply is niet? :roflol:

Deze melding wordt verzonden na het daadwerkelijk printen / verpakken van de bestelling.:)

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Hey Leon/Ilco,

Ik heb net een bestelling geplaatst en ik had er een vraag bij gezet in het opmerkingenveld. Is hetgeen ik heb gevraagd mogelijk? Dus iets anders i.p.v. een sample?

Referentie nummer: 190663

Deze bestelling is al verwerkt. Ik ga ervan uit dat ze dit netjes hebben gedaan. Laat het maar weten:cool: Dank je, voor de bestelling!:)

Het B&F huismerk blijft weer uitbreiden :thumbs:

Komt de peptopro ook de eerste week van april al binnen? Of gaat het nog wat langer duren? Lijkt me een top product. :D

Vandaag mijn sups binnengekregen. Zonet een pinacoladawheyisolaatshake gemaakt. Lekker :D.

Maar ik zie nu dat de whey isolaat in de aanbieding staat + mijn caseïne is bijna op. Nog maar een bestelling plaatsen? :D

Ik twijfel tussen de berry blast en banaansmaak bij de isolaat. Wat vinden jullie? Want ik neem altijd vanille en chocolade...

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn sups binnengekregen. Zonet een pinacoladawheyisolaatshake gemaakt. Lekker :D.

Maar ik zie nu dat de whey isolaat in de aanbieding staat + mijn caseïne is bijna op. Nog maar een bestelling plaatsen? :D

Ik twijfel tussen de berry blast en banaansmaak bij de isolaat. Wat vinden jullie? Want ik neem altijd vanille en chocolade...

De banaan is altijd wel lekker en in Isolaat het meest verkocht. In Whey Perfection vind ik Berry weer lekkerder.:D

Komt er morgen nog iets van whey of caseïne in de weekaanbieding? Anders wacht ik tot morgen, ik kan zo blijven bestellen :D.

Komt er morgen nog iets van whey of caseïne in de weekaanbieding? Anders wacht ik tot morgen, ik kan zo blijven bestellen :D.

Nee, verder geen Whey. Naast De Whey Isolaat waarschijnlijk de volgende producten.

-Pink Magic
-Total Muscle Solution
-Stimulant-X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven