XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok thx. Wordt een dure maand. Maar ik kan dan weer ff verder met al mijn verschillende smaken.:cool:
heb 4x banaan gekocht en het beviel me, is makkelijk weg te drinken.
Heb nu chocolate is ook lekker maar als je veel drinkt ervan op een dag word je een beetje misselijk. (had ik niet met banana) maar iedereen heeft zijn eigen smaak.

Ik zie whey isolaat btw niet bij weekaanbiedingen blijft het op 29,95?

2de bestelling in 1 week tijd net geplaatst. :)

Referentie nummer: 190780

Mocht je samples overhebben, welkom. :)

Ik heb btw bij de vorige bestelling whey perfection aardbei sample gehad. Maar nu bij de mededeling vergeten te zetten als een andere smaak kan. Kan je dit nog regelen?

net berry blast binnen:) ga hem zo meteen testen:D
Geen samples helaas, volgende keer beter :D

Dat zijn weer topproducten in de aanbieding. :D. De Isolaat en TMS zullen wel enorm veel verkocht worden. :thumbs:

De Isolaat staat er nu al, kon niet wachten. Die gaat echt als een raket nu.

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten;
We krijgen over 4-6 weken een compleet nieuwe Isolaat. Zo goed heb ik het nog nooit gezien, geroken en geproefd:D We krijgen het exclusief in NL. Ik kan bijna niet wachten!:D Het beste van het beste en qua smaak voor Isolaat echt perfect. Over een week of 6 ook sampling e.d.:)

We krijgen over 4-6 weken een compleet nieuwe Isolaat. Zo goed heb ik het nog nooit gezien, geroken en geproefd:D We krijgen het exclusief in NL. Ik kan bijna niet wachten!:D Het beste van het beste en qua smaak voor Isolaat echt perfect. Over een week of 6 ook sampling e.d.:)

Helemaal top. :thumbs:

Is er ook al iets bekend over de datum van de peptopro? :D.

TMS is top!! gebruik het al sind de introductie![/QUOTE]

Total Muscle Solution is qua ingredienten nu het beste wat er is. Er kan ivm met de marge niet veel af in de aanbieding maar we wilden het toch een keer doen:)

Dank je, voor het compliment!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

heb 4x banaan gekocht en het beviel me, is makkelijk weg te drinken.
Heb nu chocolate is ook lekker maar als je veel drinkt ervan op een dag word je een beetje misselijk. (had ik niet met banana) maar iedereen heeft zijn eigen smaak.

Ik zie whey isolaat btw niet bij weekaanbiedingen blijft het op 29,95?

Ja, de Isolaat komt bij de weekaanbiedingen morgen. We konden echter niet wachten en zijn gisteren er al mee begonnen. Heeft ook te maken met nieuw labels en bovenstaande. We krijgen een nieuwere versie van een andere (EU) levernacier. Zo goed heb ik het nog nooit gedronken..:cool: (prijs is ook 29,95 inderdaad..

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

shit, net een weekje te vroeg met TMS bestellen dus haha:o

Ai:rolleyes: er komt niet veel prijsverschil, dat kan niet.

Ach, als het zo doorgaat met die contest win ik hem :D:D

2de bestelling in 1 week tijd net geplaatst. :)

Referentie nummer: 190780

Mocht je samples overhebben, welkom. :)

Ik heb btw bij de vorige bestelling whey perfection aardbei sample gehad. Maar nu bij de mededeling vergeten te zetten als een andere smaak kan. Kan je dit nog regelen?

Alle Whey Perfection samples zijn helaas op nu:cool: Thanks, voor de bestelling!!!:)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

net berry blast binnen:) ga hem zo meteen testen:D
Geen samples helaas, volgende keer beter :D

PM mij volgende bestelling maar even;) De Berry Blast is:zuip:

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Helemaal top. :thumbs:

Is er ook al iets bekend over de datum van de peptopro? :D.

Ik denk eind aankomende week. We beginnen met de pure variant. Wel vies:rolleyes: Zal kijken of ik een leuk prijsje kan maken:)

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Ach, als het zo doorgaat met die contest win ik hem :D:D

Dan heb je mooi gratis supps te pakken:D

Ik denk eind aankomende week. We beginnen met de pure variant. Wel vies:rolleyes: Zal kijken of ik een leuk prijsje kan maken:)

Top :D. Dan neem ik hem op in mijn volgende bestelling. :D. Smaak maakt mij niet uit als de werking op en top is. :D. En met jullie producten ben ik daar ook zeker van. :D.

Wouw, zonet mijn pakketje ontvangen. Dé nieuwe crack met dat geweldige shirt! Top actie weer van Body en fitshop, weer een reden om trouwe klant te blijven! Top Ilco/Leon!! ;-)

Dat is eigenlijk wel zo:D De Carbs zijn wel alleen kwaliteit uit tarwe en haver. Puur complex:)
Cool. Precies waar ik op hoopte. Wat is de houdbaarheids datum van zo'n pot pannenkoekenmix? Misschien een idee om op de site te zetten.
Ik zie trouwens dat Jack3d uit de weekaanbieding is gehaald. Prijs standaard 23,95 nu?

Top :D. Dan neem ik hem op in mijn volgende bestelling. :D. Smaak maakt mij niet uit als de werking op en top is. :D. En met jullie producten ben ik daar ook zeker van. :D.

De smaak is echt ranzig maar dat kan eigenlijk niet anders. Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Als ik de tijd kan vinden kom ik langs in zwolle :rolleyes:

Altijd goed!

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Wouw, zonet mijn pakketje ontvangen. Dé nieuwe crack met dat geweldige shirt! Top actie weer van Body en fitshop, weer een reden om trouwe klant te blijven! Top Ilco/Leon!! ;-)

Graag gedaan! De Crack Actieloopt ook werkelijk als een raket!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Exclusieve introductie actie voor de Benelux:Bestel Crack V3 en ontvang een Crack Training Shirt (One Size) t.w.v 14,90 helemaal gratis bij je bestelling!

PeptoPro zijn als ik het juist heb al "voorverteerde" aminozuren waardoor ze nog sneller opgenomen worden dan bv de Magic EAA? En de smaak is die zoals neutrale whey of nog anders? :p

Smaak is ondergeschikt aan prijs/werking/kwaliteit. ;)

Eens:)

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Cool. Precies waar ik op hoopte. Wat is de houdbaarheids datum van zo'n pot pannenkoekenmix? Misschien een idee om op de site te zetten.
Ik zie trouwens dat Jack3d uit de weekaanbieding is gehaald. Prijs standaard 23,95 nu?

Jack3D
Het is een "extra" aanbieding die denk ik een week of zo zal lopen. Buiten de andere aanbiedingen om...

Pannenkoeken
De tht ligt rond de 2 jaar uit m'n hoofd. Wat dat betreft dus geen zorgen:)

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

PeptoPro zijn als ik het juist heb al "voorverteerde" aminozuren waardoor ze nog sneller opgenomen worden dan bv de Magic EAA? En de smaak is die zoals neutrale whey of nog anders? :p

De smaak is onvergelijkbaar vies. Moet je echt even proeven:D maar zo wel helemaal puur... EAA bevat vrije aminozuren, ik betwijfel eerlijk gezegt of het sneller of beter kan. Maar zo heeft ieder het voor het kiezen:)

Ja ****ing ja! Ik wil die samples sowieso dan :D Ben al lang aan het twijfelen over die isolaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven