Ja ****ing ja! Ik wil die samples sowieso dan

Ben al lang aan het twijfelen over die isolaat!
We krijgen straks samples genoeg van de nieuwe Isolaat
---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Het klinkt misschien heel raar maar als ik van zo een soort producten hoor dat het echt zo vies is wil ik het juist zeker testen.

. Heb al veel ranzige dingen gedronken zo.

.
Ik heb niet snel dat ik iets vies vindt maar Peptopro is echt vies

Maar het gaat om wat het doet..
---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------
Dit vraag ik mij eigenlijk ook af. Beide producten hebben zich al wetenschappelijk bewezen. De EAA lijkt me hoger in dosering maar de peptopro is volgens mij completer. (Meer aminozuren). Misschien de combo die optimaal is?
Na de training lijkt mij eigenlijk nog steeds
EAA. De opname is direct en het is 100% vrij. Maar het zal niet veel maken denk ik.
---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------
Tsjah... misschien weet ilco hier wat meer over te zeggen. Ik las wel dat die peptopro bij xxl ook nog 85 gr per 100 gr eiwitten dr in heeft.
/edit vroeg ik me trouwens ook af of dextrose nou beter is als carbloader of toch WMS na de training icm die aminozuurtjes.
EAA = 100 aminozurenm, helemaal vrij van vet en carbs
Peptopro = 85% aminozuren en de rest een klein beetje carbs en een beetje vet.
PeptoPro is gehydroliseerd van geeft Peptides. EAA bevat 100% vrije aminozuren.
Carboloader
In theorie maakt het niet veel, in de praktijk is
Anabolic WMS altijd verreweg de topper!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------
Mijn eerste bestelling bij B&F netjes ontvangen vandaag, eens zien of Vanilla Ice micellar casein bevalt. Bestel eigenlijk alles online maar supps al tijden niet meer online besteld, toch maar weer vaker doen.

Dank je, voor de bestelling! Laat mij maar weten hoe het je bevalt
De kwaliteit is het hoogst haalbare met een eiwitgehalte van 90% en het laagste mogelijke gehalte aan vet en carbs.
Ik vind trouwens zelf daardoor de smaak van Micellar Casein Superior wel iets minder.
---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------
Komen er ook nieuwe smaken? Pistache, witte chocolade, hint hint

.
De smaken en oplosbaarheid worden veel en veel beter. Eigenlijk het beste wat is ook gehad heb van welk merk dan ook. En ik heb bijna alle merken wel geproefd

Klinkt gek maar ik vind de nieuwe veel frisser ook als andere eiwitten. Na 1 sampling ronde waren we hier allemaal verkocht. We betalen er wel een stukje meer voor als bij Volactive maar dat vinden we het echt waard. We willen voor elk product het beste!
Onze nieuwe Isolaat gaat heel Nederland en Belgie straks veroveren dat weet ik 100% zeker
We houden onze eigen marge heel klein om ondanks de hoge inkoop toch nog een leuke consumentenprijs aan te houden.
---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------
Super goede ervaring weer met Body & Fitshop..
Gisteren een bestelling gedaan en vandaag stond de pakketjesman weer voor de deur. Dit keer was het Whey Perfection maar liefst 4,5kg met een Berry Blast smaakje. Natuurlijk meteen als een klein kind naar de koelkast gerend voor melk en meteen een shakie gedronken. Het smaakt heerlijk, klontert totaal niet en je boert het niet op dus voor mij nooit meer een ander.
Als je vragen hebt wordt je prima geholpen en ik heb het gevoel dat de jongens met heel veel plezier werken. Ik heb nog wel even te gaan met 4,5kg maar hierna kom ik zeker weer voor een nieuwe pot.
Klopt, we werken hier met een heel leuk team. Iedereen loopt met een lach, de sfeer is heel erg leuk.. hoe druk het ook is

. Dat is misschien wel onze kracht
Dank je, voor de complimenten!
---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------
Hoe verhoudt de smaak zich ten opzichte van jullie Pure Muscle BCAA's? Die vond ik ook niet bepaald een traktatie. Of is het nog bitterder. (richting mdma?)
De smaak van EAA is wel beter, er zit een smaakje aan. Lekker wordt het nooit maar ik vind het goed te doen. Neem het dagelijks in Anabolic WMS of zo in water.
---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------
Inderdaad!
Top hé die Berry Blast
Hier vandaag ook mijn bestelling van gisteren ontvangen!

Dacht eerst even van niet maar dan zag ik een briefje van DPD in de bus dat het geleverd was bij de buurvrouw

Direct om gelopen
HEEEEEEEL ERG BEDANKT voor de extra samples die ik erbij vroeg!

Nu kan ik lekker 6 verschillende pre workouts gaan testen!
En dan nog het best vanal! Ik zei dat ze de bidon mochten houden voor wat extra samples ... Maar de bidon zat er toch nog bij! Met 5 extra samples!!
Gewoon TOP B&F!!
Ps: 5 extra samples + mijn aangeduide sample = 6 voor degene die dachten dat ik niet kan tellen
Whey Perfection blijft een traktatie

Jij bedankt voor de complimenten en de bestelling!
---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------
weet iemand het verschil met WP en de isolaat??
Whey Perfection bevat voornamelijk concentraat en daarnaast ook iets isolaat en hydrolisaat. Dit blijft voor veel mensen de beste koop omdat je gewoon meer eiwit hebt voor je euro. Isolaat is normaliter eigenlijk te duur voor maar een kleine meerwaarde en de smaak is ook vaak minder. (in de aanbieding kan het anders zijn, de
isolaat actie van nu is wel heel scherp)
Zelf zou ik dus normaliter Whey Perfection kopen. Neem ik zelf ook altijd

Isolaat dan puur als je op dieet bent of bij lactose problemen.
---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------
Net 2 potjes Jack 3D besteld, ben benieuwd!
Dank je, de prijs voor
Jack3D is heel leuk op het moment!
---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------
Ik heb vandaag maar even Whey isolaat van B&F gekocht, ik ben benieuwd. Ik heb overigens ook Muscle Marinade gekocht, dat is uitverkocht. Zal het een tijdje duren voordat het terug is B&F?
Dank je. voor de bestelling!

De Muscle Marinade is uitverkocht en komt niet meer terug. Bel anders even met ons dan mag je wat anders uitzoeken, tot een bedrag van 25,00 euro

Je keuze mag je ook aan mij doorgeven via PM of in dit topic.
Jack3D is een aanrader