Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De smaak is onvergelijkbaar vies. Moet je echt even proeven:D maar zo wel helemaal puur... EAA bevat vrije aminozuren, ik betwijfel eerlijk gezegt of het sneller of beter kan. Maar zo heeft ieder het voor het kiezen:)

Het klinkt misschien heel raar maar als ik van zo een soort producten hoor dat het echt zo vies is wil ik het juist zeker testen. :p. Heb al veel ranzige dingen gedronken zo. :p.

Wat kan je dan het beste nemen, die peptopro of magic EAA?

Wat kan je dan het beste nemen, die peptopro of magic EAA?

Dit vraag ik mij eigenlijk ook af. Beide producten hebben zich al wetenschappelijk bewezen. De EAA lijkt me hoger in dosering maar de peptopro is volgens mij completer. (Meer aminozuren). Misschien de combo die optimaal is? :D

Dit vraag ik mij eigenlijk ook af. Beide producten hebben zich al wetenschappelijk bewezen. De EAA lijkt me hoger in dosering maar de peptopro is volgens mij completer. (Meer aminozuren). Misschien de combo die optimaal is? :D

Tsjah... misschien weet ilco hier wat meer over te zeggen. Ik las wel dat die peptopro bij xxl ook nog 85 gr per 100 gr eiwitten dr in heeft.

/edit vroeg ik me trouwens ook af of dextrose nou beter is als carbloader of toch WMS na de training icm die aminozuurtjes.

Laatst bewerkt:
Mijn eerste bestelling bij B&F netjes ontvangen vandaag, eens zien of Vanilla Ice micellar casein bevalt. Bestel eigenlijk alles online maar supps al tijden niet meer online besteld, toch maar weer vaker doen.

Mijn eerste bestelling bij B&F netjes ontvangen vandaag, eens zien of Vanilla Ice micellar casein bevalt. Bestel eigenlijk alles online maar supps al tijden niet meer online besteld, toch maar weer vaker doen.

Als je de Vloeistof-eiwit verhouding goed houd zal hij nooit klonteren.

De Isolaat staat er nu al, kon niet wachten. Die gaat echt als een raket nu.

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten;
We krijgen over 4-6 weken een compleet nieuwe Isolaat. Zo goed heb ik het nog nooit gezien, geroken en geproefd:D We krijgen het exclusief in NL. Ik kan bijna niet wachten!:D Het beste van het beste en qua smaak voor Isolaat echt perfect. Over een week of 6 ook sampling e.d.:)
Komen er ook nieuwe smaken? Pistache, witte chocolade, hint hint:p.

2 scoops NO explode + 2 scoops jack3d = super training maar wel kapot schijten

Laatst bewerkt:
Laatst ook een sample no xplode gehad. Dat gaf me werkelijk een explosie. Alleen jammer genoeg niet op het gebied van trainen. :p.

Jack3d nog nooit getest. :p

Super goede ervaring weer met Body & Fitshop..
Gisteren een bestelling gedaan en vandaag stond de pakketjesman weer voor de deur. Dit keer was het Whey Perfection maar liefst 4,5kg met een Berry Blast smaakje. Natuurlijk meteen als een klein kind naar de koelkast gerend voor melk en meteen een shakie gedronken. Het smaakt heerlijk, klontert totaal niet en je boert het niet op dus voor mij nooit meer een ander.

Als je vragen hebt wordt je prima geholpen en ik heb het gevoel dat de jongens met heel veel plezier werken. Ik heb nog wel even te gaan met 4,5kg maar hierna kom ik zeker weer voor een nieuwe pot.

Eens:)

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

De smaak is onvergelijkbaar vies. Moet je echt even proeven:D maar zo wel helemaal puur... EAA bevat vrije aminozuren, ik betwijfel eerlijk gezegt of het sneller of beter kan. Maar zo heeft ieder het voor het kiezen:)

Hoe verhoudt de smaak zich ten opzichte van jullie Pure Muscle BCAA's? Die vond ik ook niet bepaald een traktatie. Of is het nog bitterder. (richting mdma?)

Super goede ervaring weer met Body & Fitshop..
Gisteren een bestelling gedaan en vandaag stond de pakketjesman weer voor de deur. Dit keer was het Whey Perfection maar liefst 4,5kg met een Berry Blast smaakje. Natuurlijk meteen als een klein kind naar de koelkast gerend voor melk en meteen een shakie gedronken. Het smaakt heerlijk, klontert totaal niet en je boert het niet op dus voor mij nooit meer een ander.

Als je vragen hebt wordt je prima geholpen en ik heb het gevoel dat de jongens met heel veel plezier werken. Ik heb nog wel even te gaan met 4,5kg maar hierna kom ik zeker weer voor een nieuwe pot.

Inderdaad! Top hé die Berry Blast :D

Hier vandaag ook mijn bestelling van gisteren ontvangen! :D
Dacht eerst even van niet maar dan zag ik een briefje van DPD in de bus dat het geleverd was bij de buurvrouw :D Direct om gelopen :p

HEEEEEEEL ERG BEDANKT voor de extra samples die ik erbij vroeg! :D
Nu kan ik lekker 6 verschillende pre workouts gaan testen!

En dan nog het best vanal! Ik zei dat ze de bidon mochten houden voor wat extra samples ... Maar de bidon zat er toch nog bij! Met 5 extra samples!! :D

Gewoon TOP B&F!! :D

Ps: 5 extra samples + mijn aangeduide sample = 6 voor degene die dachten dat ik niet kan tellen :D

weet iemand het verschil met WP en de isolaat??

Net 2 potjes Jack 3D besteld, ben benieuwd!

Inderdaad! Top hé die Berry Blast :D

Hier vandaag ook mijn bestelling van gisteren ontvangen! :D
Dacht eerst even van niet maar dan zag ik een briefje van DPD in de bus dat het geleverd was bij de buurvrouw :D Direct om gelopen :p

HEEEEEEEL ERG BEDANKT voor de extra samples die ik erbij vroeg! :D
Nu kan ik lekker 6 verschillende pre workouts gaan testen!

En dan nog het best vanal! Ik zei dat ze de bidon mochten houden voor wat extra samples ... Maar de bidon zat er toch nog bij! Met 5 extra samples!! :D

Gewoon TOP B&F!! :D

Ps: 5 extra samples + mijn aangeduide sample = 6 voor degene die dachten dat ik niet kan tellen :D

I jelly

Ik heb vandaag maar even Whey isolaat van B&F gekocht, ik ben benieuwd. Ik heb overigens ook Muscle Marinade gekocht, dat is uitverkocht. Zal het een tijdje duren voordat het terug is B&F?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven