MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een lekkere lading besteld, 300€ puur lekkers! hehe
Maar nu twijfelde ik bij de overschrijving, stond er nu 5€ extra (België) of moet dat niet meer en is verzending dus gratis??

In ieder geval, 5 eur bijgeteld, als het niet nodig is dan stop je er maar n mini-surprise in xd

Geen verzendkosten meer! Staat nog ergens niet correct op de site, dit moeten we er even heel snel afhalen:rolleyes:
Geef mij het referentienummer even door als je wilt, dan compenseer ik dit met een mooie surprise:D

En hoe bevalt de whey isolate van eigen merk want wil deze namelijk ook bestellen.

Welke vind je het lekkerst als je ze al geprobeerd hebt:p

Geen idee eerlijk gezegd :p Krijg hem vandaag of morgen binnen vermoed ik zo
en dat de eerste keer dat ik hem bestel op B&F

Maar ik hou jullie op de hoogte ;)

Micro Whey Proteine Isolate neem ik aan dat jullie bedoelen, hiervan heb ik afgelopen dinsdag vanille van binnen gekregen smaak is niet lekker maar ook niet vies, volgende keer probeer ik een andere smaak.
Al met al zeer goede verhoudingen en niet duur.

Ik heb van de isolaat alle smaken thuis en nu 1 geprobeerd, maar die bevalt meteen Bosvruchten.

Ow shnitzel, ik dacht dat ik het er al bij gezet had, hier issie! 83591

Spanxxxxxxx

Zo, die nieuwe Fast Diet klinkt goed! Ben benieuwd naar de eerste resultaten!

Hey B&F,

Hoe zijn de reacties op 'PREDATOR' van Beast Sports Nutrition.
Lijkt me wel een leuk pre-workout product. Of heb je misschien betere alternatieven?
Ik prefereer capsules boven poedertjes bij dit soort producten. En wil wel eens iets anders als RPM.

Bedankt

Hey B&F,

Hoe zijn de reacties op 'PREDATOR' van Beast Sports Nutrition.
Lijkt me wel een leuk pre-workout product. Of heb je misschien betere alternatieven?
Ik prefereer capsules boven poedertjes bij dit soort producten. En wil wel eens iets anders als RPM.

Bedankt

Deze hebben we nog maar net. Wel al een aantal verkocht (zijn nu bijna op) nog niet echt reacties gehad, maar de formule is gewoon goed. Je zou bv ook voor de Energized XPand Caplets van Dymatize kunnen gaan. Green Bulge van Controlled Labs is een goede voordelige keuze.

Op een rijtje

De Fast Diet daar zit Geranamine (1,3-dimethylamylamine)in dat is toch het zelfde dat in Crack zit?als dat zo is zou ik toch voor ik bestel een sample willen hebben bij mijn bestelling die Geranamine daar ben ik de hele dag van het pad van (IS VOOR IEDEREEN ANDERS)ik krijg er een heel naar gevoel van,kan zijn dat de combo dat in crack zit net iets te sterk is voor mij terwijl ik een hoop kan hebben.en dat de formule Fast diet bij mij wel goed valt.Heb net een text bij mijn bestelling gedaan voor een kleine sample van fast diet als dat mogelijk is.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Nog even een punt de nieuwe BSN lijn met

*NO-xplode NT

*EPOZINE-O2NT

komt die snel?

en gaan de gewone NO-XPLODE en NITRIX dan in de uitverkoop?;)

Soms heb ik de indruk dat sommige members een instant orgasme krijgen wanneer ze ondekken dat ze samples bij hun bestelling gekregen hebben ...

ja klopt,. ben ook erotisch geladen als ik weet dat er een order van body en fit komt...

heb weer ff wat besteld (84057)
zal wel weer goed verlopen neem ik aan...

De Fast Diet daar zit Geranamine (1,3-dimethylamylamine)in dat is toch het zelfde dat in Crack zit?als dat zo is zou ik toch voor ik bestel een sample willen hebben bij mijn bestelling die Geranamine daar ben ik de hele dag van het pad van (IS VOOR IEDEREEN ANDERS)ik krijg er een heel naar gevoel van,kan zijn dat de combo dat in crack zit net iets te sterk is voor mij terwijl ik een hoop kan hebben.en dat de formule Fast diet bij mij wel goed valt.Heb net een text bij mijn bestelling gedaan voor een kleine sample van fast diet als dat mogelijk is.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

*NO-xplode NT

*EPOZINE-O2NT

komt die snel?

Klopt, We hebben eigenlijk geen sample verpakkingen maar ik zal er wat losse capsules bij doen voor je.

Wanneer de nieuwe BSN producten komen weet ik nog niet exact maar dit zal niet heel lang duren inderdaad.
De kans dat Nitrix en No Xplode in de uitverkoop gaan..zou best eens kunnen;)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

heb weer ff wat besteld (84057)
zal wel weer goed verlopen neem ik aan...

Zeker, morgen in huis. Dank je voor de bestelling!

*NO-xplode NT

*EPOZINE-O2NT

komt die snel?

Ik ben ook wel geinteresseerd in dat Fast Diet. Maar hoe werkt dat precies, krijg je er minder honger van en ga je dus minder eten, of verbrand je meer kcal / neem je minder vet op bij het sporten?

En hetzelfde onderdeel als in crack zit, dat klinkt een beetje bizar in me oren. Ik ben een redelijke newbie op dat vlak, dus misschien dat iemand dat kan uitleggen? (Ephedra was vroeger toch ook zo'n goedje wat enorm slecht voor je was..?)

Ik ben ook wel geinteresseerd in dat Fast Diet. Maar hoe werkt dat precies, krijg je er minder honger van en ga je dus minder eten, of verbrand je meer kcal / neem je minder vet op bij het sporten?

En hetzelfde onderdeel als in crack zit, dat klinkt een beetje bizar in me oren. Ik ben een redelijke newbie op dat vlak, dus misschien dat iemand dat kan uitleggen? (Ephedra was vroeger toch ook zo'n goedje wat enorm slecht voor je was..?)

Je verbrandt meer calorien en voelt meer energie. Dat is de hoofdzaak, daarnaast remt het ook in redelijke mate het hongergevoel.
Dit ingredient zit idd ook in Crack vanwege de energie die het geeft.
Ephedra had nogal wat bijwerkingen, deze zijn bij Geranamine nauwelijks aanwezig. Het is echter wel zo dat wanneer je heel gevoelig bent voor stimulanten, medicijnen gebruikt of bv last hebt van hoge bloeddruk dit soort producten absoluut niet aan te raden is. Ben je goed gezond en met mate gebruikt, zeker een keer proberen.

Zo, een shitload aan Isolate (Chocolade, Bosvruchten, Perzik/Mango, Banaan, Tropical (Fris!))
& ON 100% caseine besteld en nog wat crack & creatine :p Net betaald op Belgisch nummer.
Referentie nummer: 83558

Nu hoop ik dat die Isolate wat goed mengt en lekker smaakt :p

Vandaag, na TNT de vrijdag gemist te hebben, heb ik mijn pakje in ontvangst genomen.
Leuk leuk leuk. Extra t-shirt was ook tof extra'tje. Maar helaas ben ik nog niet groot genoeg
voor een 3XL :roflol: Crack samples waren ook welkom, nu is mijn potje weer wat voller :p

I am what I am and that's all I am ... a happy customer ;)

Weten jullie al wanner die eea verkrijgbaar is ik zit door de mijne heen.

En is de prijs al bekend??

En hoeveel eea is zit er per dosering van 10 gram??

Alvast bedankt

Vandaag samen met mijn broer Crack sample geprobeert allebij de helft genomen na het eten half uur gewacht en naar de sportschool gegaan. op wat tintelingen na van de beta alanine hebben wij beide helemaal niets gemerkt helaas. Misschien hebben jullie iets wat wel kan werken zonder Caffeine want daar reageren we niet op (RPM etc.. merkten we ook niets van)

Klopt, We hebben eigenlijk geen sample verpakkingen maar ik zal er wat losse capsules bij doen voor je.

Wanneer de nieuwe BSN producten komen weet ik nog niet exact maar dit zal niet heel lang duren inderdaad.
De kans dat Nitrix en No Xplode in de uitverkoop gaan..zou best eens kunnen;)

Super dankje!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven