AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een bestelling geplaatst, dit keer voor 2 vrienden :P 191849

ervaringen uit vriendengroep en bekende mensen waar je mee traint en de verschillen kan "zien" ga ik op af (A)

wanneer komt de peptopro van bodyenfit!? en wat word de prijs!?

Bestelling geplaatst

referentienummer : 191917

Samples altijd welkom

Ik ben benieuwd naar jullie isolaat

waarom posten mensen hun referentie nr als ze iets bestelt hebben ???

bestelling geplaatst, een redelijke, binnekort een grotere Leon/Ilco, kun je kijken naar mijn opmerking? PWP hoeft niet aangezien die jammer genoeg niks doet
ref nr 191933

edit: doe die opmerking maar niet, maar de volgende keer, ik laat t tegen die tijd wel weten

Laatst bewerkt:
Ik zet gewoon in het opmerkingen veld bij de bestelling:

als jullie van de samples afwillen, gooi de doos maar vol mijn kant op, maakt niet uit wat :D

Even een vraag over de pre-workout power. Ik gebruik deze nu al een tijdje, maar heb nu pas de 1,3 dimenthulamylamine(geranamine) zien staan in pilvorm. Nu dacht ik eraan de pre-workout te vervangen door enkel deze geranamine aangezien dit veel in de portomonnee zou schelen. Is dit een goed idee om enkel geranamine te gebruiken of zijn er ook nog andere stofjes noodzakelijk? :)

Even een vraag over de pre-workout power. Ik gebruik deze nu al een tijdje, maar heb nu pas de 1,3 dimenthulamylamine(geranamine) zien staan in pilvorm. Nu dacht ik eraan de pre-workout te vervangen door enkel deze geranamine aangezien dit veel in de portomonnee zou schelen. Is dit een goed idee om enkel geranamine te gebruiken of zijn er ook nog andere stofjes noodzakelijk? :)

Hangt er natuurlijk vanaf voor welk doel je de pre workout neemt. :p. Als je het puur doet voor de energie dan kan je enkel 1,3 Dimethylamylamine de pre workout power heeft hiernaast nog een heleboel andere ingrediënten die zorgen voor krachttoename en spieropbouw. Dus het is een veel completer product. :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven