AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@B&F:

Is het mogelijk om de Cookies & Cream smaak van de 100% Casein Protein van Optimum Nutrition aan het assortiment toe te voegen? Jullie hebben deze smaak niet zie ik..
Heb deze vorige week in Amerika gehad en was echt verdomde lekker (zaten zelfs stukjes chocola in) en voor een casseine eiwit was hij verrassend dun en smaakvol!

Referentie nummer: 191623

hallo, zou het mogelijk zijn om ipv een shakebeker een extra sampletje te krijgen bij men bestelling? ik heb nu al zoveel bekers :D

Pakketjes binnen, dank :)

Meteen getest.
TMS smaakt niet zo super :P Hopelijk is dus de werking - net als met yates pump - des te beter :P
Pannekoeken waren beetje mislukt, maar dat kwam door mijn kookkunsten, of eigenlijk, lack thereof haha.
Protein perfect mix cookies and cream is echt lekkkeeeeeeer. Kreeg ik als sample. Daar dus een pot van bestellen. Yum!
Jack3d punch smaak vind ik minder, volgende keer weer de lemon bestellen. Werking is goed, that's what counts. :)

Laatst bewerkt:
tms als je beetje extra water doet, 650ml per 2 scheppen is het net ranja hoor.

bestelling binnen thx , en fijn weekend :D

Ilco tot wanneer loopt jullie isolaat actie? Ook tot donderdag of nog langer? :p

Inderdaad zolang de voorraad strekt. Donderdag moet zeker lukken omdat we net heel veel hebben ingekocht:) We gingen er al vanuit dat veel mensen bij zouden zijn met de Whey Isolaat Actie!:D

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

heb me shake beker niet gehad......

PM mij even het referentienummer dan stuur ik direct een shakebeker na voor je:)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Pakketje wederom in goede orde ontvangen. :D

Prettig en sportief weekend iedereen. :thumbs:

Dank je! Jij ook:D

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

@B&F:

Is het mogelijk om de Cookies & Cream smaak van de 100% Casein Protein van Optimum Nutrition aan het assortiment toe te voegen? Jullie hebben deze smaak niet zie ik..
Heb deze vorige week in Amerika gehad en was echt verdomde lekker (zaten zelfs stukjes chocola in) en voor een casseine eiwit was hij verrassend dun en smaakvol!

We hebben deze normaliter ook in het assortiment. = uitverkocht. :rolleyes:
Ik weet niet wanneer dee weer komt, ik denk 1-2 weken.:)

Inderdaad zolang de voorraad strekt. Donderdag moet zeker lukken omdat we net heel veel hebben ingekocht:) We gingen er al vanuit dat veel mensen bij zouden zijn met de Whey Isolaat Actie!:D

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

PM mij even het referentienummer dan stuur ik direct een shakebeker na voor je:)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Dank je! Jij ook:D

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

We hebben deze normaliter ook in het assortiment. = uitverkocht. :rolleyes:
Ik weet niet wanneer dee weer komt, ik denk 1-2 weken.:)
Check pm ff Ilco :D

Referentie nummer: 191623

hallo, zou het mogelijk zijn om ipv een shakebeker een extra sampletje te krijgen bij men bestelling? ik heb nu al zoveel bekers :D

Zie nu je post maar de bestelling is al verwerkt. We werken tegenwoordig 7 dagen per week:cool: Wel in ploegen gelukkig:D

Als je zeker wilt zijn dan kun je dit altijd bij "opmerkingen" kwijt, dan komt het altijd goed. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Pakketjes binnen, dank :)

Meteen getest.
TMS smaakt niet zo super :P Hopelijk is dus de werking - net als met yates pump - des te beter :P
Pannekoeken waren beetje mislukt, maar dat kwam door mijn kookkunsten, of eigenlijk, lack thereof haha.
Protein perfect mix cookies and cream is echt lekkkeeeeeeer. Kreeg ik als sample. Daar dus een pot van bestellen. Yum!
Jack3d punch smaak vind ik minder, volgende keer weer de lemon bestellen. Werking is goed, that's what counts. :)

De werking van Total Muscle Solution gaat je bevallen!:) De smaak is even wennen maar dat valt dan best mee, vindt het nu zelfs lekekr fris:D

Bij de pannenkoeken is ook een goede pan belangrijk.

Protein Perfection Mix is na Whey Perfection nu onze knaller! In korte tijd heel populair. We krijgen ook de Isolaat straks met geweldige smaken:)

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

gedaan:D

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

bestelling binnen thx , en fijn weekend :D

Dank je:)

Profiteer van de Isolaat actie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Spannend.:D Kan je al een tipje van de boerka lichten, welke nieuwe smaak er komt?

Een tipje;

We krijgen een nieuwe Isolaat. Hiervan kregen we sampling en we waren zo verrast dat we direct hebben besloten......! Ook een nieuwe leverancier dus, de naam noem ik niet omdat alle concurrentie dat straks wil weten. De Isolaat is fijner, frisser, 100% clean oplosbaar en de smaken zijn echt fantastisch:1e:

Zie nu je post maar de bestelling is al verwerkt. We werken tegenwoordig 7 dagen per week:cool: Wel in ploegen gelukkig:D

Als je zeker wilt zijn dan kun je dit altijd bij "opmerkingen" kwijt, dan komt het altijd goed. Dank je, voor de bestelling!:)

ah spijtig, maar geeft op zich niet :) trouwens, keb jullie isolaat al geprobeert en qua smaak was hij eig echt wel te pruimen hoor! maar alles is vor verbetering vatbaar i guess :D

ah spijtig, maar geeft op zich niet :) trouwens, keb jullie isolaat al geprobeert en qua smaak was hij eig echt wel te pruimen hoor! maar alles is vor verbetering vatbaar i guess :D

We willen voor alles het beste. We merken met Whey Perfection en Protein Perfection Mix dat mensen dat waarderen. De vraag is enorm. De Isolaat is nu goed maar zal straks nog een stuk beter zijn. Niet qua waardes dat kan ook niet veel uitmaken. Wel qua smaak, oplosbaarheid, frisheid, fijnste structuur ect..!:)

De whey isolaat uit jullie weekaanbieding is toch de nieuwe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven