XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner me eerst ook whey isolaat te hebben gekocht voor 30 euro van 2 kilo, hoe kan het dan in de weekaanbieding staan als het net zo duur is als eerst?

De isolaat stond op 34,90 euro. Dat was al een hele nette prijs inderdaad.

hey B&F net wat besteld maar m'n broertjes zijn binnenkort jarig en willen heeeeeeeeel graag samples van allerlei preworkouts, kun je er wat bijgooien alvast bedankt :)

ik zou nog een sample van de whey perfection krijgen bij mn bestelling maar die zat er helaas niet bij nr was: 190670

die eiwitpannekoeken zijn haast niet te bakken, heb die zooi zo maar opgedronken.
gatverdamme!

Mijn bestelling is afgelopen week ook netjes binnengekomen.
Ben benieuwd hoe de wholly oats bars smaken :)

Ik had laatst de wolly oats bars en die vond ik prima. Alleen nu uit de weekaanbieding zijn ze 2x zo duur, hebben jullie ook bars die wat betaalbaarder zijn? Gaat toch alelen om de protein.

Profiteer van de Isolaat actie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Een tipje;

We krijgen een nieuwe Isolaat. Hiervan kregen we sampling en we waren zo verrast dat we direct hebben besloten......! Ook een nieuwe leverancier dus, de naam noem ik niet omdat alle concurrentie dat straks wil weten. De Isolaat is fijner, frisser, 100% clean oplosbaar en de smaken zijn echt fantastisch:1e:

Mooi! :D Ik verlang al naar de samples!! :D

heb de neutrale smaak van de isolaat besteld, ik meng hem meestal toch met een andere whey :)
maar de peach is wel iets dat me aan spreekt , iemand die hem al heeft geprobeerd?

Hoi hoi jongens,

Ik heb whey perfection, creatine, wms en bcaa's
Hoe moet ik dit het best innemen?

Voor de training: wms, creatine en bcaa (1 cap)
Tijdens: bcaa (1 cap)
Direct na de training: bcaa (1 cap), creatine.
20 min na de training: wms, whey perfection.

Is dit goed zo?

WMS zou ik meteen na de training nemen.
Tijdens kan je eventueel ook nog WMS nemen voor wat extra energie

Rest zit het wel goed denk ik.
Van BCAA heb ik geen flauw idee :p

ik zou graag een zwarte shakebeker krijgen ipv een blauwe, vorige keer heb ik deze gehad als cadeau.
Als ik nu een shakebeker apart bestel (niet als cadeau) krijg ik die dan in het zwart zoals op de site? :grinny:

ik zou graag een zwarte shakebeker krijgen ipv een blauwe, vorige keer heb ik deze gehad als cadeau.
Als ik nu een shakebeker apart bestel (niet als cadeau) krijg ik die dan in het zwart zoals op de site? :grinny:

Als je dit in opmerkingen zet komt dit wel in orde ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven