AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hangt er natuurlijk vanaf voor welk doel je de pre workout neemt. :p. Als je het puur doet voor de energie dan kan je enkel 1,3 Dimethylamylamine de pre workout power heeft hiernaast nog een heleboel andere ingrediënten die zorgen voor krachttoename en spieropbouw. Dus het is een veel completer product. :D.

je lul krimpt wel van dit product, als je dat nog ni wist :D tijdelijk maar toch

Weer een bestelling geplaatst, dit keer voor 2 vrienden :P 191849

Bedankt!

Hey B&F!
Enig idee wanneer deze binnen zal komen?
http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/fast-diet
En wat de prijs ongeveer zou zijn? Moet dringend eens gaan cutten voor de zomer :D Begin iets te vet te staan naar mijn zin :p

Ik ga morgen even kijken voor je! :)

Bestelling geplaatst

referentienummer : 191917

Samples altijd welkom

Ik ben benieuwd naar jullie isolaat

bestelling geplaatst, een redelijke, binnekort een grotere Leon/Ilco, kun je kijken naar mijn opmerking? PWP hoeft niet aangezien die jammer genoeg niks doet
ref nr 191933

edit: doe die opmerking maar niet, maar de volgende keer, ik laat t tegen die tijd wel weten

OK. Bedankt voor je bestelling! :)

Hangt er natuurlijk vanaf voor welk doel je de pre workout neemt. :p. Als je het puur doet voor de energie dan kan je enkel 1,3 Dimethylamylamine de pre workout power heeft hiernaast nog een heleboel andere ingrediënten die zorgen voor krachttoename en spieropbouw. Dus het is een veel completer product. :D.

Klopt! :) Pre Workout Power

Hier kan je de hele lijst zien. :)

-Leon

gister m'n pannenkoekenmix en m'n ultra fine oats binnengekregen:) Pannenkoeken smaken nog best goed, had ik zo m'n twijfels over namelijk. En die zak met oats heb ik meteen in een lege whey perfection pot gedaan, je moet wel goed aanstampen om 5 kilo in een 2,3 kilo pot te krijgen maar het is wel makkelijker ^^ smaakt nog best goed met whey perfection vanille:D

gister m'n pannenkoekenmix en m'n ultra fine oats binnengekregen:) Pannenkoeken smaken nog best goed, had ik zo m'n twijfels over namelijk. En die zak met oats heb ik meteen in een lege whey perfection pot gedaan, je moet wel goed aanstampen om 5 kilo in een 2,3 kilo pot te krijgen maar het is wel makkelijker ^^ smaakt nog best goed met whey perfection vanille:D

Dat moet inderdaad flink stampen zijn geweest!

Zijn er al mensen welke het hebben geprobeerd in combinatie met de producten van WaldeFarm? Vroeger hadden zij 0 kcal pannenkoekenjam en chocoladesaus. :)

-Leon

Zijn er al mensen welke het hebben geprobeerd in combinatie met de producten van WaldeFarm? Vroeger hadden zij 0 kcal pannenkoekenjam en chocoladesaus. :)

-Leon
Misschien een idee om deze toe tevoegen? :) Aangezien de pannenkoeken goed lopen, zullen er denk ik aardig wat mensen zijn die er een sausje bij zullen bestellen ....

Toch maar een potje Noxipro besteld n.a.v. de sample. Vooral de focus en energie was zoveel beter :D

goedendag, ik probeer de samplepack whey perfection te bestellen maar dit kan niet meer klopt dat?
ik kan namenlijk niet betalen of aanklikken hoeveel ik wil..?

-Leon

0 kcal klinkt als muziek in de oren!
Ik kan ze niet vinden, waar staan ze??

edit; oh, ik lees dat jullie ze (nog) niet hebben. :(

Nieuwe bestelling geplaatst de arginine/citrulline begint op te raken.
192187

Groeten :)

oeps, oude gewoonte van voor het goodie systeem :o

0 kcal klinkt als muziek in de oren!
Ik kan ze niet vinden, waar staan ze??

edit; oh, ik lees dat jullie ze (nog) niet hebben. :(

Ik zal eens kijken wat ik kan doen:) Reken wel even op 3 weken voor e.a op de site staat.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Nieuwe bestelling geplaatst de arginine/citrulline begint op te raken.
192187

Groeten :)

Top! Dank je:) Morgen in huis..

Animal Rage is ook binnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm ben er nog steeds niet zeker van of ik hem zou vervangen.. Van die 1,3 dimethylamylamine is er geen sample neem ik aan? :(

Bestelling geplaatst, super snel een email gekregen dat het verzonden is! Klasse! :thumbup:

Referentienummer: 192264

Als het kan graag nog wat pre workout samples om te testen :)

Referentienummer: 192264

Als het kan graag nog wat pre workout samples om te testen :)

Dank je voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Hoe zouden jullie vinden als we langer open blijven?

Bijvoorbeeld voor 22:00 uur een bestelling plaatsen is de volgende dag direct in huis?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven