Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Gelukkig kan ik wel altijd bestellen overdag maar veel mensen die werken zijn pas na 18u thuis. Dus dit is voor hun heel handig.
. Ook weer leuke nieuwe supps in jullie programma.
.
hahaha shit wilde net bestellen wil ik afrekenen ligt t-mobile eruit
kan ik niet betalen via Ideal
Dan wordt het morgen
Nu moet je langer wachten op die lekkere B&F supplementen 
Dat is pechNu moet je langer wachten op die lekkere B&F supplementen
![]()
Yeh![]()
Kvind trouwens B&F Whey perfection wel een stuk beter qua smaak dan Whey Delicious van XXL Nutrition, die van XXL is zo zoet
Zou eigenlijk de samples van XXL eens moeten bestellen om te kunnen vergelijken 
Dank je voor de bestelling!
---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Hoe zouden jullie vinden als we langer open blijven?
Bijvoorbeeld voor 22:00 uur een bestelling plaatsen is de volgende dag direct in huis?![]()
heb maar weer een bestelling gedaan...
ff een nieuwe whey proberen (whey perfection)
ben benieuwd...
kwas vooral enthousiast door al de BCAA's en EAA's die erbij zijn gevoegd! extra anabowl bebe!Kan echt nie wachten tot ik mijn 65euro waardebon krijg van die contest,
iemand suggesties om voor een maandje volop te knallen?
mag ook meer dan 65 euro kosten. Heb TMS al.
Kan echt nie wachten tot ik mijn 65euro waardebon krijg van die contest,
iemand suggesties om voor een maandje volop te knallen?
mag ook meer dan 65 euro kosten. Heb TMS al.
. Als je wilt gainen sowieso de Lean Gain. Magic EAA, Anabolic WMS, CitruPure, Muscle & Pump Ultra. Dat zijn echte topproducten.. Als je wilt gainen sowieso de Lean Gain.
![]()
Magic EAA, Anabolic WMS, CitruPure, Muscle & Pump Ultra. Dat zijn echte topproducten.. Als je wilt gainen sowieso de Lean Gain.
![]()