AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wut wut!?! :| Amazing, 22h is echt top!! Ideaal voor de vaders onder ons, als de kinderen op bed gaan, kunnen ze als een gek bestellen. Volgens mij kan de B&F zich al bijna vergelijken met Bol.com ofzo, die zijn ook zo groot en leveren zo lang :D haha

Ik zeg: doen!

Wauw tot 22 uur bestellen en de volgende dag in huis is echt top. :D. Gelukkig kan ik wel altijd bestellen overdag maar veel mensen die werken zijn pas na 18u thuis. Dus dit is voor hun heel handig. :D. Ook weer leuke nieuwe supps in jullie programma. :D.

Volgende maandag of dinsdag nog iets bestellen. :p

wtf tot 22.00uur zit de tnt post winkel naast jullie ofzo (Y)

Misschien een idee om de sluitingstijd eerst wat op te krikken naar 20:00? Daarna evt. besluiten om het nog verder op te krikken, mocht het nodig zijn.

hahaha shit wilde net bestellen wil ik afrekenen ligt t-mobile eruit :roflol:

kan ik niet betalen via Ideal :(

Dan wordt het morgen

yo B&F ik heb een klein vraagje,
ik heb onlangs een bestelling aangekregen waaronder Alpha x en nog verschillende andere supps.
nu heb ik gemerkt dat er geen gratis caps van RPM bij zaten,is geen ramp maar wou het wel eens testen,miss. in de toekomst, ik heb ook zojuist een andere bestelling geplaatst en betaald,met order nr 191352

Dank je voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Hoe zouden jullie vinden als we langer open blijven?

Bijvoorbeeld voor 22:00 uur een bestelling plaatsen is de volgende dag direct in huis?:)

Ik stem zeker voor!
Hadden jullie trouwens al aan nieuwe smaken gedacht voor de whey perfection (white chocolate, appeltaart, speculaas)? Ik denk dat die zeker zullen inslaan..

heb maar weer een bestelling gedaan...
ff een nieuwe whey proberen (whey perfection)
ben benieuwd...

Echt waar chapeau voor de service die jullie bieden. :clap: Daar kan werkelijk geen enkele shop tegenop. :D.

peptopro

Bodyandfit,

Een idee wanneer de peptopro binnenkomt? Deze week?

heb maar weer een bestelling gedaan...
ff een nieuwe whey proberen (whey perfection)
ben benieuwd...

ik stap nu ook ff over naar whey perfection, 'effe' is relatief, aangezien ik een pot van 4.5kg heb besteld :roflol: kwas vooral enthousiast door al de BCAA's en EAA's die erbij zijn gevoegd! extra anabowl bebe!

Ook maar weer eens wat besteld :) Hoop dat ik het woensdag binnen heb.
Referentienr: 192495, extra shake beker zou me helemaal blij maken :D

Kan echt nie wachten tot ik mijn 65euro waardebon krijg van die contest,
iemand suggesties om voor een maandje volop te knallen?

mag ook meer dan 65 euro kosten. Heb TMS al.

Kip, rijst, kwark en doorzettingsvermogen

Grapje
Zou zoiezo ultra fine outs nemen, ben nu bezig met wms, gebruik het een weekje, kijken of ik er wat van merk als de pot op is.

Magic EAA, Anabolic WMS, CitruPure, Muscle & Pump Ultra. Dat zijn echte topproducten. :D. Als je wilt gainen sowieso de Lean Gain. :thumbs:

Magic EAA, Anabolic WMS, CitruPure, Muscle & Pump Ultra. Dat zijn echte topproducten. :D. Als je wilt gainen sowieso de Lean Gain. :thumbs:

Lean gain is juist het enige waar ik geen fan van ben, als je whey + ultra fine oats bij elkaar gooit heb je vrijwel precies het zelfde, maar dan goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven