Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lean gain is juist het enige waar ik geen fan van ben, als je whey + ultra fine oats bij elkaar gooit heb je vrijwel precies het zelfde, maar dan goedkoper.

Daar heb je wel een feit. Maar nu is het lekker handig en snel gemaakt. Zelf gooi ik ook oats bij mijn lean gain.

Hoe bevalt de smaak als ik 30 gr oats en 30 gr whey perfection met melk
Meng?

Verandert de smaak heel erg?

Niet of nauwelijks. Hangt ook vanaf hoeveel melk je doet maar met 200 à 300 ml zal de wheysmaak overheersen.

Ow dankjewel, ik doe meestal 350 ml. Dus dan kan die er ook bij.

Morgen dat ook maar ff bestellen.

Edit: Ik had vorige maand volgens mij BCAA besteld, 180 capsules in een zwart/paars doos. Die kan ik niet meer vinden?

Laatst bewerkt:
damm net hard getraind met pre workout power wat is dat spul goed zeg echt een aanrader !!

Iemand ervaring met Animal Rage? Ben wel fan van Universal. :)

Weer pot whey besteld. De isolaat. Van de concentraat kreeg ik dikke acne. Jullie worden nog rijk van me :P

B&F, ik had een week of twee (denk ik) geleden een bestelling bij jullie gedaan waaronder Dymatize Elite XT Banaan.

Ik kreeg 'Banana Nut', en heb een pinda allergie en kwam in het zieke... Oh trololol.

Nu even serieus, maar dat was dus banana nut. SUPER LEKKER, maar ik keek nogmaals op jullie site maar het staat niet in het rijtje van de smaken. Dus... is het altijd banana nut als je banaan bestelt, of was het een oude smaak nog ofzo?

Was hier wel benieuwd naar.

Jullie Protein Perfection is ook super maar toch teveel lactose denk ik. Maar zo af en toe een zakje kan geen kwaad hehe:p

Ik stem zeker voor!
Hadden jullie trouwens al aan nieuwe smaken gedacht voor de whey perfection (white chocolate, appeltaart, speculaas)? Ik denk dat die zeker zullen inslaan..

We zijn lekker bezig met het testen van wat smaken! Ik houd jullie op de hoogte. :)

heb maar weer een bestelling gedaan...
ff een nieuwe whey proberen (whey perfection)
ben benieuwd...

Bedankt! :thumbs:

Echt waar chapeau voor de service die jullie bieden. :clap: Daar kan werkelijk geen enkele shop tegenop. :D.

:D Altijd goed om te horen

ik stap nu ook ff over naar whey perfection, 'effe' is relatief, aangezien ik een pot van 4.5kg heb besteld :roflol: kwas vooral enthousiast door al de BCAA's en EAA's die erbij zijn gevoegd! extra anabowl bebe!

Yeah baby! Lightweight! :D

Bodyandfit,

Een idee wanneer de peptopro binnenkomt? Deze week?

Wat dacht je van vandaag? :D

Maar eind van de dag waarschijnlijk. :)

Hoe bevalt de smaak als ik 30 gr oats en 30 gr whey perfection met melk
Meng?

Verandert de smaak heel erg?

Nee, de whey proef je het meest. :)

damm net hard getraind met pre workout power wat is dat spul goed zeg echt een aanrader !!

:thumbs:

Iemand ervaring met Animal Rage? Ben wel fan van Universal. :)

Zelf nog niet, maar volgens de US boards is het super! :)

Weer pot whey besteld. De isolaat. Van de concentraat kreeg ik dikke acne. Jullie worden nog rijk van me :P

Zeg dat even tegen de baas. Wacht nog steeds op de inruilactie van mijn batavus voor een nieuwe BMW? :D :p

Bedankt voor de bestelling! :thumbs:

Nee helaas. :(

B&F, ik had een week of twee (denk ik) geleden een bestelling bij jullie gedaan waaronder Dymatize Elite XT Banaan.

Ik kreeg 'Banana Nut', en heb een pinda allergie en kwam in het zieke... Oh trololol.

Nu even serieus, maar dat was dus banana nut. SUPER LEKKER, maar ik keek nogmaals op jullie site maar het staat niet in het rijtje van de smaken. Dus... is het altijd banana nut als je banaan bestelt, of was het een oude smaak nog ofzo?

Was hier wel benieuwd naar.

Jullie Protein Perfection is ook super maar toch teveel lactose denk ik. Maar zo af en toe een zakje kan geen kwaad hehe:p

Oh ik schrok even bij het lezen van de eerste zinnen, haha. :D

Ja het is altijd Banana Nut. Wel hebben we Smooth Banana van Dymatize, maar dat is niet van de XT Lijn.

-Leon

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

PeptoPro is ook binnen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Isolaat Actie loopt als een raket! Profiteer er nog even van:)

Wauw. :D. PeptoPro is echt wel aan een op en top prijs. :D. Nu zit ik wel met een dilemma. :p Nu al bestellen of toch maar wachten op mijn verjaardag volgende week. :p.

Wauw. :D. PeptoPro is echt wel aan een op en top prijs. :D. Nu zit ik wel met een dilemma. :p Nu al bestellen of toch maar wachten op mijn verjaardag volgende week. :p.

Met je verjaardag maken we er een super pakket van:birthday:

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Ook maar weer eens wat besteld :) Hoop dat ik het woensdag binnen heb.
Referentienr: 192495, extra shake beker zou me helemaal blij maken :D

Kan je misschien je ref nummer nachecken of deze klopt ? :)

- Leon

Dus als ik voor de peptopro ga hoef ik geen losse BCAA's en EAA's meer te nemen? En wat betreft de smaak zou ik 't gewoon kunnen mixen met WMS?
Leuke prijs trouwens:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven