AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik voor de peptopro ga hoef ik geen losse BCAA's en EAA's meer te nemen? En wat betreft de smaak zou ik 't gewoon kunnen mixen met WMS?
Leuke prijs trouwens:)

Ja hoor, is prima te combineren, maar kan ook gewoon met vruchtensap. EAA of BCAA zou je eventueel nog sochtends kunnen nemen, maar ligt ook beetje aan je peptopro gebruik en wanneer je traint op de dag.

-Leon

Hey B&F

Zit er veel verschil in de smaak van Whey Isolaat of Whey Perfection?

Schrok man toen ik de prijs van de peptopro zag echt scherp geprijsd dacht dat het rond de 40 euro zou kosten. Echt netjes!! Ga nu gelijk effen een bestelling plaatsen

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

En is de macadamie nut oil al binnen zie hem staan bij 'nieuw binnen' en ook bij 'verwacht'??

Dat ga ik doen. :p. Tips voor nog producten zijn altijd welkom. :D.

Ik zou gewoon voor de WP gaan, Pre-Workout Power als Pre-workout(blijf ik het beste vinden) en TMS als Post-workout ofzo.. Isolaat is nu ook erg aantrekkelijk natuurlijk.

Als je Jack3D en Result! gebruikt, moet je dan alsnog de creatine voor je training nemen of is enkel de pre-workout voldoende?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hey B&F

uit eigen ervaring kan ik zeggen dat isolaat lekker is met melk, maar met water schuimt het wel heel erg en is het ook niet zo lekker, maar met melk echt wel lekker ;)

Ik zou gewoon voor de WP gaan, Pre-Workout Power als Pre-workout(blijf ik het beste vinden) en TMS als Post-workout ofzo.. Isolaat is nu ook erg aantrekkelijk natuurlijk.

WP heb ik nog staan, PWP blijft ook mijn 2de favoriet na de NoxiPro. :D. TMS heb ik reeds klaarstaan voor komende maand. :D.

Misschien eens Real!, HMB of Naturel Test? Iemand ervaringen hiermee?

Hey B&F

Ja, toch wel wat. Ik vind de Whey Perfection een stuk beter smaken als ik eerlijk ben.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Schrok man toen ik de prijs van de peptopro zag echt scherp geprijsd dacht dat het rond de 40 euro zou kosten. Echt netjes!! Ga nu gelijk effen een bestelling plaatsen

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

En is de macadamie nut oil al binnen zie hem staan bij 'nieuw binnen' en ook bij 'verwacht'??

De Macadamia is binnen:D Zal het zo even goed zetten op internet:)

De Pepto is inderdaad best aardig is prijs.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Als je Jack3D en Result! gebruikt, moet je dan alsnog de creatine voor je training nemen of is enkel de pre-workout voldoende?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

De Jack3D dan voor de training en de Result! erna of 's ochtends.:)

ik krijg eigenlijk vrij weinig tot geen vitaminen en omega 3/6/9 binnen.
Welke vitamine/omega pillen zijn het beste aan te raden ( met in het achterhoofd dat mijn ouders alleen goed gekeurde producten willen etc)

hoe bedoel je beide los houden?:)
En is die tested 3/6/9 niet beter, of maakt dat niet heel veel uit?
En zijn die vitamine pillen niet zoals mijn ouders ze noemen van die synthetische troep?

hoe bedoel je beide los houden?:)
En is die tested 3/6/9 niet beter, of maakt dat niet heel veel uit?
En zijn die vitamine pillen niet zoals mijn ouders ze noemen van die synthetische troep?

Alive is juist heel erg goed.

Omega
Die Tested zijn niet beter. Ik adviseer altijd Now als het om kwaliteit gaat. Omega3 is perfect:)

oke, en wat bedoelde je met beide los houden? Op verschillende tijden innemen? of niet samen?

Hey B&F SHop,

vandaag mijn bestelling netjes binnengekregen, alles zat er netjes in ! ben benieuwd hoe de micronezed dinges BCAA me zal smaken. De Tanktop zit trouwens goed!
thanks voor de shakebeker+sample ;)

hee leon, net pakket binnen gehad maar dan zonder de aangevraagde samples(had ik ook gezegd de volgende keer te doen), maar er zat geen shakebeker bij of iets bij en wel de preworkout power terwijl ik had vermeld dat die er niet bij hoefde aangezien die toch niet werkt bij mij hahaha:D beetje zonde van de sample pwp,, die had beter iemand anders blij kunnen maken

volgende keer maar leuk pakketje maken misschien?:p

Hey B&F SHop,

vandaag mijn bestelling netjes binnengekregen, alles zat er netjes in ! ben benieuwd hoe de micronezed dinges BCAA me zal smaken. De Tanktop zit trouwens goed!
thanks voor de shakebeker+sample ;)

Altijd goed:) Jij voor de bestelling!!

Damn, het assortiment word groter en groter... zo weet ik toch nooit meer wat ik moet kiezen. :eek::p

Keep up the good work! :thumbs:

Gaan we zeker doen:) Dank je!

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

hee leon, net pakket binnen gehad maar dan zonder de aangevraagde samples(had ik ook gezegd de volgende keer te doen), maar er zat geen shakebeker bij of iets bij en wel de preworkout power terwijl ik had vermeld dat die er niet bij hoefde aangezien die toch niet werkt bij mij hahaha:D beetje zonde van de sample enzo

volgende keer maar leuk pakketje maken misschien?:p

Ai:rolleyes: Doen we zeker!! PM je mij direct na bestellen?

Excuses:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven