Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat je zo lekker getraind hebt, maar zoveel verschillende oefeningen voor benen is onnodig.
In die tijd had je ook 2 spiergroepen prima kunnen pakken, maar dat is jouw keuze. Back OT!zou kunnen maar ik vind dit fijn aanvoelen en was maar ongeveer een uurtje bezig met de training dus is niet overdreven lang
Net eerste benentraining gehad met dextrose professional, geen zwart voor mijn ogen meer, niet meer kotsmisselijk en super door kunnen trainen. Khad zoon 50-60 gram gepakt ongeveer en de smaak was ook goed. Top product B&F, wordt een blijvertje van me![]()
. Ik heb hier de Fruit Punch staan.
. Echt heerlijk. 
Welke smaak heb jij?. Ik heb hier de Fruit Punch staan.
. Echt heerlijk.
![]()

Ik heb ook de fruit punch, heerlijk is t niet bij die hoeveelheid poeder hoor, beetje erg zoet, maar zeer redelijk te drinken en binnen te houden.![]()
.
. Wordt nog eens tijd voor een goed "vitaminekuurtje" 
Mijn huidige post workout is echt een heerlijke mix..
10 gram Magic EAA
50 gram Anabolic WMS
20 gram Dextrose Professional
400 ml water.
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ilco/Leon: Welke multivitaminen zijn echte aanraders?. Wordt nog eens tijd voor een goed "vitaminekuurtje"
![]()
Maar t is zeker wel een zoete shake dan van je?Die Magic EAA is het op 1 na smerigste supp die ik gebruikt heb haha, met geen enkel sapje of iets kon ik de smaak maskeren en de nasmaak was al helemaal niks hahaMaar t is zeker wel een zoete shake dan van je?
. Maar eigenlijk vind ik de EAA zelfs puur heel lekker.
. 
Nu is het inderdaad wel zoet.. Maar eigenlijk vind ik de EAA zelfs puur heel lekker.
.
Nu vraag ik me wel af wat de nummer 1 van smerigste supp is die je genomen hebt?![]()

qua smaak de Noxpump extreme, maar totaal incl nasmaak en alles. massacra episode 2, gadverdamme net papier maché![]()
. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen.
. PeptoPro belooft ook wat te zijn volgens Ilco.
.Nox pump extreme is inderdaad erg smerig.. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen.
.

. De enige PWO waarvan ik een potje heb is de NoxiPro 
Nox pump extreme is inderdaad erg smerig.. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen.
.

Dat wordt bikkelen heljen, geloof me, hijs echt erg![]()

heb daarjuist mijn vet% willen meten en diene huidplooi meter dat ik als cadeau heb gekregen (de metacal bodyfat caliper) breekt lijk ne niets brol ist maar twas wel ne goeie
heb daarjuist mijn vet% willen meten en diene huidplooi meter dat ik als cadeau heb gekregen (de metacal bodyfat caliper) breekt lijk ne niets brol ist maar twas wel ne goeie