Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke morgen ga ik Whey perfection 2.4kilo Berryblast bestellen.
en seriues mass Chocolade.
heeft iemand ervaring met de berryblast smaak naar wat smaakt-
het eigenlijk af.
en b&f ik geef morgen ook effe me referentie nummer door voor de-
handschoenen en vetmeter

Aspire.:meal:

het eigenlijk af.
handschoenen en vetmeter

Ik heb zelf 1 keer 4,5kg WP berry blast gehad en heb t ook maar bij 1 keer gehouden. Ikzelf vond t totaal niet lekker, maar een groot deel op dit forum is er weg van. Het is redelijk zoet en proeft een beetje naar bosbessen enzo

het eigenlijk af.
handschoenen en vetmeter

Ik heb graag de berry blast. :D. Maar ben geen fan van de serious mass. Lean Gain vind ik persoonlijk veel beter. :D

uhu, kom vandaag men straat binnengereden, en ik zie een DPD busje, jeej!! en plots zie ik ook dat er een flikkenwagen bijstaat! Mss dachten ze dat die whey wel steroids waren :D nene, bleek dat een marokkaan (sry twas nu eenmaal zo :D) tegen het DPD was geknald dat dubbel stond, allemaal voor mijn pot whey!! :) toch bedankt chauffeur van DPD die nu wss ontslagen is!

Nox pump extreme is inderdaad erg smerig. :p. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen. :p. PeptoPro belooft ook wat te zijn volgens Ilco. :p.

Ugh, die Massacre is echt verschrikkelijk!
Heb 't ook niet opgedronken maar gelijk doorgespoeld. Er zijn grenzen :barf:

Dank je, voor de bestelling!:) We doen er wel een shaker bij. Framboos samples zijn er nog niet, pas over 2 weken weer.:rolleyes:

Pakketje al binnen! Nieuwe shaker ziet er goed uit!
Alleen jammer dat er 2 perzik,1 choco whey isolaat waren ipv 1 aardbei-perzik-choco?
Stond ook niks op de factuur of dergelijke. Al miste hier wel een stuk omdat de doos flink toegetakeld was door TNT/bpost.
Gr.

Alleen jammer dat er 2 perzik,1 choco whey isolaat waren ipv 1 aardbei-perzik-choco?
Stond ook niks op de factuur of dergelijke. Al miste hier wel een stuk omdat de doos flink toegetakeld was door TNT/bpost.
Gr.

Dan best niet aanvaarden als de doos zo toegetakeld is. Tnt moet het ongehavend bestellen. Hun verantwoordelijkheid als er iets uit de doos is.

Volgens mij heb ik die contest gewonnen :D

Ik heb zelf 1 keer 4,5kg WP berry blast gehad en heb t ook maar bij 1 keer gehouden. Ikzelf vond t totaal niet lekker, maar een groot deel op dit forum is er weg van. Het is redelijk zoet en proeft een beetje naar bosbessen enzo
Ooh naja ik ga het gewoon proberen denk ik ,
ik heb cookies and cream en berryblast al geprobeert ,
dus ik denk ik probeer berry blast ook wel,
ik denk zelf dat het ook een beetje naar aardbij smaakt of zit ik fout ?

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ik heb graag de berry blast. :D. Maar ben geen fan van de serious mass. Lean Gain vind ik persoonlijk veel beter. :D
klopt ik heb zelf ook de lean gain liggen ,
maar de gains mogen wel wat meer want kwa voeding is het moeilijk-
om de kcal's te halen die ik nodig heb en ipv met school is het makkelijk-
om het gewoon in een shake beker te fl*kkeren en je hebt je 600+kcal.
:D

Dan best niet aanvaarden als de doos zo toegetakeld is. Tnt moet het ongehavend bestellen. Hun verantwoordelijkheid als er iets uit de doos is.

Ze zetten hier pakketje gewoon voor de deur af.. Eigenlijk ook niet helemaal correct sinds er afgetekend moet worden..
Gelukkig rustig en afgelegen buurt waar niet snel wat meegenomen wordt.
Miste enkel en stukje van de factuur omdat deze net in de hoek van de doos lag waar een stuk uit was.

Net ook weer een bestelling geplaatst nr 193747.
Hebben jullie ooit mijn mail omtrent foto van shaker gekregen?

Grts!

Eehhh navraag leert van JA! Excuses en bedankt!!!!!:o Ik ga nu direct kijken of ik hier nog een mooi pakketje van kan maken:) Thanks!!:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Hier ook bestelling geplaatst.
Referentie nummer: 193766
Als je nog leuke samples hebt liggen, verras me.

Dank je, voor de bestelling:) Ik geef het even door.

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Net eerste benentraining gehad met dextrose professional, geen zwart voor mijn ogen meer, niet meer kotsmisselijk en super door kunnen trainen. Khad zoon 50-60 gram gepakt ongeveer en de smaak was ook goed. Top product B&F, wordt een blijvertje van me:)

Dank je:) De nieuwe Dextrose Professional wordt goed ontvangen inderdaad. Voor ons ook een blijvertje:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Mijn huidige post workout is echt een heerlijke mix. :D.
10 gram Magic EAA
50 gram Anabolic WMS
20 gram Dextrose Professional
400 ml water.

:zuip:

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ilco/Leon: Welke multivitaminen zijn echte aanraders? :D. Wordt nog eens tijd voor een goed "vitaminekuurtje" :p

We hebben hier een aantal Vitamine Toppers op een rijtje gezet.:)
Persoonlijk ga ik voor de Alive!

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Nox pump extreme is inderdaad erg smerig. :p. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen. :p. PeptoPro belooft ook wat te zijn volgens Ilco. :p.

Klopt, Peptopro heeft een hele specifieke smaak waar ik zelf nogal moeite mee heb. Maar omdat het zo duur is wil je het toch puur:D

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Die 5kg ultra fine oats-zak van jullie lost goed op, ben er erg tevreden over.

Heb het nu in een oude whey isolaat emmer van jullie, ik kan het gewoon daarin opslaan toch? Ik ga het namelijk niet binnen een week allemaal wegwerken ofzo...

Opslaan in een emmer is perfect. We moeten die oats steeds groter inkopen:D Fijne toevoeging aan een eiwitshake. Puur complex.

het eigenlijk af.
handschoenen en vetmeter

De Berry Blast Whey Perfection zal je 100% goed bevallen! Geef het mij maar door:)

Fresh Berry = Berry Blast, toch?

hoe lang blijven die oats goed doen als die zak eenmaal geopend is?

of kun je ze dan beter inderdaad ergens in een bak of emmer opslaan?

Gr.

Dank je!

De Isolaat in aardbei was al uitverkocht. Hier hebben veel mensen overheen gelezen. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

hoe lang blijven die oats goed doen als die zak eenmaal geopend is?

of kun je ze dan beter inderdaad ergens in een bak of emmer opslaan?

Een emmer blijft beter inderdaad. geopend rond de 12 weken denk ik zo.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Fresh Berry = Berry Blast, toch?

Ja:)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Volgens mij heb ik die contest gewonnen :D

Topper! Dan mag je Supplementen uitzoeken:) De keuzes kun je dan aan mij doorgeven via PM. Ik regel het dan direct!

Alle deelnemers bedankt! Heljen voor de oranisatie!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven