aspire
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke morgen ga ik Whey perfection 2.4kilo Berryblast bestellen.
en seriues mass Chocolade.
heeft iemand ervaring met de berryblast smaak naar wat smaakt-
het eigenlijk af.
en b&f ik geef morgen ook effe me referentie nummer door voor de-
handschoenen en vetmeter
Aspire.![]()
Oke morgen ga ik Whey perfection 2.4kilo Berryblast bestellen.
het eigenlijk af.
handschoenen en vetmeter
Aspire.![]()
. Maar ben geen fan van de serious mass. Lean Gain vind ik persoonlijk veel beter. 
dude wtf, waar heb jij nederlands geleerd. kan hier echt niks uit opmaken
nene, bleek dat een marokkaan (sry twas nu eenmaal zo
) tegen het DPD was geknald dat dubbel stond, allemaal voor mijn pot whey!!
toch bedankt chauffeur van DPD die nu wss ontslagen is!ik heb nederlands geleerd waar jullie leren lezen hebben
Nox pump extreme is inderdaad erg smerig.. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen.
. PeptoPro belooft ook wat te zijn volgens Ilco.
.

Dank je, voor de bestelling!We doen er wel een shaker bij. Framboos samples zijn er nog niet, pas over 2 weken weer.
![]()
Pakketje al binnen! Nieuwe shaker ziet er goed uit!
Alleen jammer dat er 2 perzik,1 choco whey isolaat waren ipv 1 aardbei-perzik-choco?
Stond ook niks op de factuur of dergelijke. Al miste hier wel een stuk omdat de doos flink toegetakeld was door TNT/bpost.
Gr.
ik zou er maar veel weightgainers van kopen

Ooh naja ik ga het gewoon proberen denk ik ,Ik heb zelf 1 keer 4,5kg WP berry blast gehad en heb t ook maar bij 1 keer gehouden. Ikzelf vond t totaal niet lekker, maar een groot deel op dit forum is er weg van. Het is redelijk zoet en proeft een beetje naar bosbessen enzo
klopt ik heb zelf ook de lean gain liggen ,Ik heb graag de berry blast.. Maar ben geen fan van de serious mass. Lean Gain vind ik persoonlijk veel beter.
![]()

Dan best niet aanvaarden als de doos zo toegetakeld is. Tnt moet het ongehavend bestellen. Hun verantwoordelijkheid als er iets uit de doos is.
Net ook weer een bestelling geplaatst nr 193747.
Hebben jullie ooit mijn mail omtrent foto van shaker gekregen?
Grts!
Ik ga nu direct kijken of ik hier nog een mooi pakketje van kan maken
Thanks!!
Hier ook bestelling geplaatst.
Referentie nummer: 193766
Als je nog leuke samples hebt liggen, verras me.
Ik geef het even door.Net eerste benentraining gehad met dextrose professional, geen zwart voor mijn ogen meer, niet meer kotsmisselijk en super door kunnen trainen. Khad zoon 50-60 gram gepakt ongeveer en de smaak was ook goed. Top product B&F, wordt een blijvertje van me![]()
De nieuwe Dextrose Professional wordt goed ontvangen inderdaad. Voor ons ook een blijvertje
Mijn huidige post workout is echt een heerlijke mix..
10 gram Magic EAA
50 gram Anabolic WMS
20 gram Dextrose Professional
400 ml water.
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ilco/Leon: Welke multivitaminen zijn echte aanraders?. Wordt nog eens tijd voor een goed "vitaminekuurtje"
![]()

Nox pump extreme is inderdaad erg smerig.. De massacre episode 2 heb ik ook nog liggen. Volgende week dan maar eens testen.
. PeptoPro belooft ook wat te zijn volgens Ilco.
.

Die 5kg ultra fine oats-zak van jullie lost goed op, ben er erg tevreden over.
Heb het nu in een oude whey isolaat emmer van jullie, ik kan het gewoon daarin opslaan toch? Ik ga het namelijk niet binnen een week allemaal wegwerken ofzo...
Fijne toevoeging aan een eiwitshake. Puur complex.Oke morgen ga ik Whey perfection 2.4kilo Berryblast bestellen.
het eigenlijk af.
handschoenen en vetmeter
Aspire.![]()

Pakketje al binnen! Nieuwe shaker ziet er goed uit!
Alleen jammer dat er 2 perzik,1 choco whey isolaat waren ipv 1 aardbei-perzik-choco?
Stond ook niks op de factuur of dergelijke. Al miste hier wel een stuk omdat de doos flink toegetakeld was door TNT/bpost.
Gr.

hoe lang blijven die oats goed doen als die zak eenmaal geopend is?
of kun je ze dan beter inderdaad ergens in een bak of emmer opslaan?

De keuzes kun je dan aan mij doorgeven via PM. Ik regel het dan direct!