XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samples binnen, uitproberen en wanneer mijn portemonnee het weer toelaat bestellinkje plaatsen. Danku B&F!

gister mn nieuwe pot perfection geopend met de smaak coockies and cream,
en hij is echt super!

had eerste keer berry blast alleen na 4 kg werd ik daar op een gegeven moment ook wel zat van
nu ff wat anders en het is weer super lekker deze smaak,

dat probleem zul jij daar niet hebben op kantoor of wel?
tussen al dat lekkers! haha

Dank je, voor het compliment!

Hier staan inderdaad altijd wel een stuks of 6 smaken open:D

Kies zelf ook vaak voor; Cookies, Berry, Orange, Framboos en Peach.

Wissel dagelijks dus wel af ja in smaken:D

Zijn er eigenlijk ook samples van 100% Isolaat whey?

Jammer dat er geen eiwitrepen in de promotie komen. Ben aan het wachten op een prijsverlaging van een goede reep zoals die onlangs is geweest bij de Wholly Oats bars. Een maat van mij is ook aan het wachten op een leuke actie, dus bij deze een suggestie !

Zijn er eigenlijk ook samples van 100% Isolaat whey?

Nee, dat niet. Van de nieuwe Isolaat komen wel samples maar dat gaat nog 6-8 weken duren.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Jammer dat er geen eiwitrepen in de promotie komen. Ben aan het wachten op een prijsverlaging van een goede reep zoals die onlangs is geweest bij de Wholly Oats bars. Een maat van mij is ook aan het wachten op een leuke actie, dus bij deze een suggestie !

Mee eens, de Wholly Oats is een goede reep. Ook nu nog heel scherp in prijs trouwens, daar kan maar weinig tegenop.:)

Ik ga kijken of ik hier in volgende weken iets mee kan doen.

net mn sample pre workout op (10 minuten geleden/moet benen doen) dit word knallen ik voel het gewoon ! much better dan rpm! laat nog wel even weten hoe de training is verlopen

Hoeveel zal de nieuwe iso kosten per 2 kg? Zelfde als nu?
Is er veel verschil in kwaliteit?

hm...had nu 2 scoops Jack3D genomen, heb er totaal niks van gemerkt :mad:

beentraining zit achter de rug heb echt lekker getraint geen tussendipjes die ik normaal wel heb hier de workout:

4x boxsquaat (15,12,10,8,6)
4x 45 degree leg press (4x15)
3x stiff legged dl (3x 12)
3x brede front squad in smith (3x10)
3x abductor (3x 15)
3x leg extencion (3x12)
3x leg curl (3x12, laatste set dropset)
3x sitting calf raise (15,12,10)
3x standing cafl raise (3x12)

en dit zonder dipjes en een gemiddelde rustijd van 2 minuten tussen de sets super product dus! zal hem bij mn volgende bestelling zeker meebestellen ;)

Hoeveel zal de nieuwe iso kosten per 2 kg? Zelfde als nu?
Is er veel verschil in kwaliteit?

De nieuwe Iso zal voor 2kg denk ik wel 39,90 gaan kosten. Het verschil zit niet in eiwitgehalte want daar krijg je nooit echt een verschil in waar het gaat om ISO. Het is puur daarbij ook de oplosbaarheid, frisse smaak ect. Wat ons voornamelijk opviel van de nieuwe is het "frisse" en het ultra fijne poeder... Wij waren direct verkocht.

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

hm...had nu 2 scoops Jack3D genomen, heb er totaal niks van gemerkt :mad:

Dan ben je zeker niet erg gevoelig voor....:rolleyes: Van 2 scoops mag je normaal echt wel een beetje effect merken. Helemaal mee eens:cool:

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

beentraining zit achter de rug heb echt lekker getraint geen tussendipjes die ik normaal wel heb hier de workout:

3x abductor (3x 15)
3x leg extencion (3x12)

en dit zonder dipjes en een gemiddelde rustijd van 2 minuten tussen de sets super product dus! zal hem bij mn volgende bestelling zeker meebestellen ;)

Top, dank je!

Vanavond maar weer eens een knal training gaan doen, ik heb het verdient. :D

Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!:)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Whey Perfection is voornamelijk concentraat met ook isolaat en hydrolisaat. De ander puur Isolaat. Puur Isolaat bevat nog iets minder carbs en vet en iets meer eiwit, de smaak is wel minder en de prijs normaliter te hoog voor het kleine verschil. Alleen in de aanbieding is de Isolaat een betere koop. Normaliter zou ik het lekker bij de Whey Perfection houden.:)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

De smaak is minder, qua resultaat echt serieus een topper!:)
Net de Whey Isolaat besteld en voor mezelf ook weer mijn favo Weight gainer besteld :D

Net ook weer een bestelling geplaatst nr 193747.
Hebben jullie ooit mijn mail omtrent foto van shaker gekregen?

Grts!

3x abductor (3x 15)
3x leg extencion (3x12)

Fijn dat je zo lekker getraind hebt, maar zoveel verschillende oefeningen voor benen is onnodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven