kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestelling binnen naar een week weg geweest, heel erg bedankt voor de extra samples!!!!! top service![]()
Geen probleem, geef het maar even aan bij opmerkingenJe kunt mij voor de zekerheid ook even direct na bestellen inlichten.
zal ik doen btw krijgen julie nog whey perfection week aanbiedingen volgende week ?.
Per 10 gram;
Leucine 5000 mg
Valine 2500 mg
Isoleucine 2500 mg
Smaak scheelt altijd heel ietsje in carbs niet in vet.![]()

Geen probleem, geef het maar even aan bij opmerkingenJe kunt mij voor de zekerheid ook even direct na bestellen inlichten.
zal ik doen btw krijgen julie nog whey perfection week aanbiedingen volgende week ?.
Nee, Whey Perfection niet. Dat zal voorlopig lastig zijn ivm een zeer krappe marge.
Nu moet ik jullie toch wel weer kudo's geven voor jullie snelheid van leveren ...
Eergisteren:
1ste bestelling geplaatst bij XXL nutrition en betaald met bancontact (sorry, vind hun whey gewoon beter)
2de bestelling geplaatst bij B&F shop en betaald met bancontact
Gisteren pakje binnen van B&F
Vandaag nog steeds geen pakje XXL
Super van jullie !

Whey Shake Revolutions
Creapure capsules
Amino Direct
en nog een pre-workout, zijn we nog niet helemaal uit![]()
. 
Zijn weer zeer leuke aanbiedingen..
Misschien deze pre workout? Assault
Heeft erg goede reviews op bodybuilding.com 9.1/10 met 900 votes.![]()
Tot het op is. We hadden wel nog heel veel ingekocht maar het gaat erg hard. Ik durf het eigenlijk niet echt te zegge. De kleine potten hebben we nog redelijk van de grote potten hebben we nu nog maar 2 smaken buiten naturel
thx voor info volgende keer als ik nog whey nodig heb koop ik zeker 100% isolaat thx

Body en fitshop .
nog een verzoekje ik ga vanavond me bestelling plaatsen.
maar zou je alles kunnen schrappen als toevoeging in mijn bestelling en-
de vet meter erin doen en de hand schoenen grip ?
mijn handen zijn echt naar de kloten haha .