Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet er normaal inzitten:rolleyes: PM mij het referentienummer even dan sturen we de scoop na.:)

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

worden lange dagen!:D

Ja kan ik geloven :p Bestellingen zullen dan binnen de minuut verstuurd worden ipv binnen de 5 minuten? :p

Top! Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

We gaan ons best doen:D Wordt zweten van de zomer!!

Haha inderdaad :p Pff mijn maag kan precies niet zo goed tegen PWO's :(
Van Noxipro werd ik misselijk en van de PWP moest ik overgeven voor ik naar de gym vertrok :( Hebben mensen hier nog last van? Of ben ik een specialleke :D

oke morgen bestellen en maandag pas binnen :(
kan niet wachten ..:zuip::bierbang:

Misschien een ideetje voor geschenkjes bij de bestellingen: grippers!

zow,

vandaag me pakketje opgehaald bij het postkantoor.

4kg whey en 4 kg protein perfection en een zakkie oats, kan ik weer ff op teren dacht ik zo :D

Had niet zo'n gigantische grote doos verwacht, iedereen stond me daar raar aan te kijken.... kwam nog half opgepompt uit de sportschool, wat zullen ze wel niet denken :P

thanks weer voor de samples, heb er nu genoeg om ff uit te testen of jullie pwo power wat is voor mij :thumbs:

En het was maar goed dat jullie veel van die lucht zakjes erin hadden gedaan, die doos zag er uit joh.... hij zat echt nog aan wat hoekjes plakband vast, voor de rest echt veel losgescheurd e.d
man o man wat zullen ze daar mee gesmeten hebben...

Heb nu al een kleine B&F stack op gebouwd :)

hoekje waar ik alles opsla moet langzaam uitgebreidt worden....

IMG_4257.jpg

Laatst bewerkt:
Haha inderdaad :p Pff mijn maag kan precies niet zo goed tegen PWO's :(
Van Noxipro werd ik misselijk en van de PWP moest ik overgeven voor ik naar de gym vertrok :( Hebben mensen hier nog last van? Of ben ik een specialleke :D

Misschien met iets minder beginnen? Als je nooit PWO's hebt gebruikt kan 't best zijn dat je er nog ff aan moet wennen.

zow,

vandaag me pakketje opgehaald bij het postkantoor.

4kg whey en 4 kg protein perfection en een zakkie oats, kan ik weer ff op teren dacht ik zo :D

Had niet zo'n gigantische grote doos verwacht, iedereen stond me daar raar aan te kijken.... kwam nog half opgepompt uit de sportschool, wat zullen ze wel niet denken :P

thanks weer voor de samples, heb er nu genoeg om ff uit te testen of jullie pwo power wat is voor mij :thumbs:

En het was maar goed dat jullie veel van die lucht zakjes erin hadden gedaan, die doos zag er uit joh.... hij zat echt nog aan wat hoekjes plakband vast, voor de rest echt veel losgescheurd e.d
man o man wat zullen ze daar mee gesmeten hebben...

Heb nu al een kleine B&F stack op gebouwd :)

hoekje waar ik alles opsla moet langzaam uitgebreidt worden....

Haha nice :D
Ik verschiet ook altijd van wat voor grote doos hier aankomt :p

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Misschien met iets minder beginnen? Als je nooit PWO's hebt gebruikt kan 't best zijn dat je er nog ff aan moet wennen.

Al geprobeerd. Maar als ik een halve scoop neem voel ik dan weer helemaal niks :(

Even mezelf quoten voor de zekerheid dat ik niet 3 pagina's achterop raak.

Bedoel je dit?

Samenstelling per dosering van 25 gram:

KJ 392,50
Kcal 93,50
Eiwit 22,50 gram
Koolhydraten 0,10 gram
Vet 0,27 gram

Samenstelling per 100 gram
KJ 1570,0
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Aminozuurprofiel per 100 gram: (mg per 100 gram eiwit)

Alanine 3100 mg Lycine 8100 mg
Arginin 3600 mg Methionine* 3000 mg
Asparginezuur 7300 mg Fenylalanine* 5200 mg
Cysteine 400 mg Proline 11000 mg
Glutaminezuur 22400 mg Serine 6200 mg
Glycine 1900 mg Threonine* 4300 mg
Histidine 3100 mg Tryptofaan* 1300 mg
Isoleucine* 5500 mg Tyrosine 5800 mg
Leucine* 9500 mg Valine* 7000 mg

Samenstelling:
Micellar Casein Superior Matrix; Micellar Caseine, "smaak" aroma, Guargom, Acesulfame-K en Sucralose.
Magere cacaopoeder (alleen bij de smaak chocolade cream)
Carmine (alleen bij de smaak aardbei)

Want mee info zal B&F wss niet willen geven voor de concurrentie :)

Al geprobeerd. Maar als ik een halve scoop neem voel ik dan weer helemaal niks :(

Vreemd ja! Eerste paar keer dat ik PWO's naar binnen goot dacht ik ook wel 's van: als dit maar weer goed gaat...
Mja, blijkbaar kan je maag niet tegen die ingredienten... ook wel 's met normaal eten last van dan?

Vreemd ja! Eerste paar keer dat ik PWO's naar binnen goot dacht ik ook wel 's van: als dit maar weer goed gaat...
Mja, blijkbaar kan je maag niet tegen die ingredienten... ook wel 's met normaal eten last van dan?

Nope. Gezond, vettig, andere junk rommel, whey shakes, creatine. Allemaal geen problemen mee :p Enkel met die PWO's.

Met Crack heb ik dit dan weer niet. Zal wel aan de ingrediënten liggen dan.

Mooie week aanbieding die amino, gelijk besteld.

Alles voor mijn b&f :heart:

Kan ik Jack3d gewoon continu gebruiken of moet ik ook weken zonder pwo doen?

Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
Die bestond uit PWP,whey perfection 4,5 kg en potje BCAA.. Tot mijn grote vreugde(en verbazing) zat er ook een pot whey isolaat (red fuit) bij van 908gr..
Stond niet op de factuur maar heb met plezier mijn eerste shake ervan gedronken zojuist:zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven