Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
Die bestond uit PWP,whey perfection 4,5 kg en potje BCAA.. Tot mijn grote vreugde(en verbazing) zat er ook een pot whey isolaat (red fuit) bij van 908gr..
Stond niet op de factuur maar heb met plezier mijn eerste shake ervan gedronken zojuist
Thanks![]()
Een foutje of ze willen ze gewoon echt kwijt 

Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
Die bestond uit PWP,whey perfection 4,5 kg en potje BCAA.. Tot mijn grote vreugde(en verbazing) zat er ook een pot whey isolaat (red fuit) bij van 908gr..
Stond niet op de factuur maar heb met plezier mijn eerste shake ervan gedronken zojuist
Thanks![]()
Kan ik Jack3d gewoon continu gebruiken of moet ik ook weken zonder pwo doen?

Zou ik mischien ook een potje isolaat mogen gewoon een vraagje
Referentie: 194294
Alvast bedankt !
Damn.. vragen om gratis producten... Vraag je in de supermarkt ook of je je eten gratis mee mag? How sad.....ik heb mijn bestelling geplaatst b&f.
ik moest het julie melden dan en dan zouden julie een vetmeter -
en grip handschoenen erbij gooien .
Alvast bedankt !

U happy?ik ben al 2jaar klant bij b&f en ik heb zeker meer dan paar duizend euro's aan sups gegeven en dat weet b&f zelf ook ?.
maar bemoei je verder met je eigen dingen want ik heb dit al overlegt met hun![]()
ik ben al 2jaar klant bij b&f en ik heb zeker meer dan paar duizend euro's aan sups gegeven en dat weet b&f zelf ook ?.
maar bemoei je verder met je eigen dingen want ik heb dit al overlegt met hun![]()
karvan?? ofzoietsik heb mijn bestelling geplaatst b&f.
ik moest het julie melden dan en dan zouden julie een vetmeter -
en grip handschoenen erbij gooien .
Alvast bedankt !
ik ben al 2jaar klant bij b&f en ik heb zeker meer dan paar duizend euro's aan sups gegeven en dat weet b&f zelf ook ?.
zitten er eigelijk ook zoveel schooiers in het XXL thread?

waarom moeten julie zo reageren ?haha een "potje" isolaat vragen :')
Als je zoveel duizenden euro's aan supps uitgeeft kan 15 euro er ook nog wel bij dus koop een "potje".
waarom moeten julie zo reageren ?
ik vraag het me gewoon af of ik mischien een potje erbij mag?.
meer niet ik ga niet zitten janker ervoor .
dus kunnen julie niet gewoon voortaan normaal reageren .