- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik er achter kwam dat het maar -20 euro kosten vond ik het wel aantrekkelijk te gaan. peanuthead gaat waarschijnlijk met mij mee![]()

Voor ik het vergeet..
Prettig weekend allemaal!!!!!![]()
Dat is inderdaad niet veel nee.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar staat bij jullie ook alles op de kop?
-Leon
---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------
Jij ook Fijn weekend!!
.de creapure week aanbieding caps, zijn die evengoed als de gewone CreaPure Creatine?
bvd

das wel chill he voor 10 uur nog binnen! meestal bestel ik savonds pas of rond etenstijd.

Nog niet. De nieuwe openingstijden vanaf half April. Schrik niet
Maandag t/m Vrijdag 7:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 9:30 - 17:00
Dus doordeweek is het dan voor 22:00 uur bestelt = de volgende dag in huis!
De helpdesk is alle openingsuren ook voor jullie geopend!
De exacte dag van ingang geef ik aan.
---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Hahaha, dat zou inderdaad een goede zijn! Maar gelukkig zijn wij heel serieus als het op klantenservice aankomt.![]()
-Leon
Fibo powerr!Toen ik er achter kwam dat het maar -20 euro kosten vond ik het wel aantrekkelijk te gaan. peanuthead gaat waarschijnlijk met mij mee![]()

We komen er op terug
super die nieuwe openingsuren da gaat moeilijk worden omdat de volgende dag al naar belgie te sturen maar ik zal ze zeker uitproberen jullie uren![]()

Bestelling binnen. Helaas ontbrak de sample. Geeft verder niet, maar bied het dan ook niet aan.

Nog niet. De nieuwe openingstijden vanaf half April. Schrik niet
Maandag t/m Vrijdag 7:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 9:30 - 17:00
Dus doordeweek is het dan voor 22:00 uur bestelt = de volgende dag in huis!
De helpdesk is alle openingsuren ook voor jullie geopend!
De exacte dag van ingang geef ik aan.

Bestelling keurig op tijd binnen. Alleen nogal frustrerend dat in de WMS geen maatschep zat. Dacht die zit vast ergens in het midden maar na een half uurtje prakken toch maar even leeg gegooit in een lege whey emmer, maar nee hoor geen maatschep. Is het mogelijk dat ik deze nog ontvang B&F?
PM mij het referentienummer even dan sturen we de scoop na.

Vreemd die stond in de "op=op"en is nu uitverkocht. Kan de zending ook niet traceren zo....Zal ik het bedrag terug boeken (dan even je banknummer doorgeven via PM of email) Je mag een vervangend product uitzoeken tot max 30 euro

moet er normaal inzittenPM mij het referentienummer even dan sturen we de scoop na.
Ok, bedankt. Stuift wel als de gekte als je die pot "overgiet" in een emmer.