XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik er achter kwam dat het maar -20 euro kosten vond ik het wel aantrekkelijk te gaan. peanuthead gaat waarschijnlijk met mij mee :)

Toen ik er achter kwam dat het maar -20 euro kosten vond ik het wel aantrekkelijk te gaan. peanuthead gaat waarschijnlijk met mij mee :)

Dat is inderdaad niet veel nee. :)

Ik durf het bijna niet te vragen, maar staat bij jullie ook alles op de kop? :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Voor ik het vergeet. :p.

Prettig weekend allemaal!!!!! :thumbs:

Jij ook Fijn weekend!!

Dat is inderdaad niet veel nee. :)

Ik durf het bijna niet te vragen, maar staat bij jullie ook alles op de kop? :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Jij ook Fijn weekend!!

Is een 1 april grap van de mods. :p.

Nog niet. De nieuwe openingstijden vanaf half April. Schrik niet:D

Maandag t/m Vrijdag 7:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 9:30 - 17:00

Dus doordeweek is het dan voor 22:00 uur bestelt = de volgende dag in huis!

De helpdesk is alle openingsuren ook voor jullie geopend!

De exacte dag van ingang geef ik aan.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Hmmmmz 1 April? :D

nice weekend hulkies!:)

super die nieuwe openingsuren da gaat moeilijk worden omdat de volgende dag al naar belgie te sturen maar ik zal ze zeker uitproberen jullie uren ;)

Fibo powerr!
Gaan met die banaan :D

B&F wat zijn trouwens de voedingswaardes van jullie Micellar Casein Superior? Even uit nieuwsgierigheid en misschien eventuele aankoop die ik later ga doen :)

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen :). Helaas ontbrak de sample. Geeft verder niet, maar bied het dan ook niet aan.

Service op en top :D
Happy weekend braddahs

Echt niet:D We komen er op terug:)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

:thumbs: Jij ook

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Service op en top :D
Happy weekend braddahs

Fijn weekend!

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

super die nieuwe openingsuren da gaat moeilijk worden omdat de volgende dag al naar belgie te sturen maar ik zal ze zeker uitproberen jullie uren ;)

Top, zeker doen:)

Bestelling keurig op tijd binnen. Alleen nogal frustrerend dat in de WMS geen maatschep zat. Dacht die zit vast ergens in het midden maar na een half uurtje prakken toch maar even leeg gegooit in een lege whey emmer, maar nee hoor geen maatschep. Is het mogelijk dat ik deze nog ontvang B&F?

Nog niet. De nieuwe openingstijden vanaf half April. Schrik niet:D

Maandag t/m Vrijdag 7:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 9:30 - 17:00

Dus doordeweek is het dan voor 22:00 uur bestelt = de volgende dag in huis!

De helpdesk is alle openingsuren ook voor jullie geopend!

De exacte dag van ingang geef ik aan.

Lekker zeg :D

Bestelling keurig op tijd binnen. Alleen nogal frustrerend dat in de WMS geen maatschep zat. Dacht die zit vast ergens in het midden maar na een half uurtje prakken toch maar even leeg gegooit in een lege whey emmer, maar nee hoor geen maatschep. Is het mogelijk dat ik deze nog ontvang B&F?

moet er normaal inzitten:rolleyes: PM mij het referentienummer even dan sturen we de scoop na.:)

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

worden lange dagen!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven