Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom moeten julie zo reageren ?
ik vraag het me gewoon af of ik mischien een potje erbij mag?.
meer niet ik ga niet zitten janker ervoor .
dus kunnen julie niet gewoon voortaan normaal reageren .

Omdat je een pauper bent en er openlijk voor uitkomt :D:roflol:

Dit topic brengt echt de zwerver in sommige mensen naar boven :roflol:

Nah, hij kan niet dieper zinken, eerst zeggen dat zijn fine oats kapot is gescheurd om een nieuwe te krijgen terwijl die al whey gratis kreeg en daarna een nieuwe account maken om te vragen of die een pot whey gratis kan krijgen.

lol

Omdat je domme vragen stelt.

Ik ga toch ook niet bij aanschaf van een laptop een tv erbij vragen?

Service is goed, prijzen zijn nog beter. En dan vraag je nog een gratis pot supps erbij alsof het normaal is, naast de 2 andere goodies die je vroeg.

Sample kan ik begrijpen, maar dit is teveel van het goeie.
oke ;)

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Nah, hij kan niet dieper zinken, eerst zeggen dat zijn fine oats kapot is gescheurd om een nieuwe te krijgen terwijl die al whey gratis kreeg en daarna een nieuwe account maken om te vragen of die een pot whey gratis kan krijgen.

lol
oke :)

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Omdat je een pauper bent en er openlijk voor uitkomt :D:roflol:
oke :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Dit topic brengt echt de zwerver in sommige mensen naar boven :roflol:
jep :cool:

Raak mijn posts is niet aan, gekke zwerver

sorry :$

B&F, de scoop als nog ontvangen. (bedankt voor de leuke "goedmakertjes";))

waarom moeten julie zo reageren ?
ik vraag het me gewoon af of ik mischien een potje erbij mag?.
meer niet ik ga niet zitten janker ervoor .
dus kunnen julie niet gewoon voortaan normaal reageren .

Loser dat je bent.
De prijzen zijn al zeer laag en dan nog zeuren om extra gratis supplementen.
Misbruik maken van hun klant vriendelijkheid.
Als we allemaal zouden vragen om gratis spullen maken ze meer verlies dan winst.

oke oke ik heb al genoeg gehoord ik wacht gewoon af op wat b&f zegt.

aspire ga jij ook altijd gratis dingen vragen bij de supermarkt waar je elke week je eten koopt?

Volgens mij niet toch, waarom doe je dat dan hier wel. Beetje raar

aspire ga jij ook altijd gratis dingen vragen bij de supermarkt waar je elke week je eten koopt?

Volgens mij niet toch, waarom doe je dat dan hier wel. Beetje raar

Misschien is die het wel gewend ivm voetbalplaatjes enzo wat je tegenwoordig krijgt bij de super;)

Haha ik had vandaag B&F shirt aan naar werk. Onderwerg al meerdere keren aangestaard en op werk iedereen opmerkingen maken over mijn shirt :roflol: zoiezo binnenkort paar klanten erbij :p

OT : wanneer krijgen jullie weer 5kg havermout binnen??

Haha ik had vandaag B&F shirt aan naar werk. Onderwerg al meerdere keren aangestaard en op werk iedereen opmerkingen maken over mijn shirt :roflol: zoiezo binnenkort paar klanten erbij :p

Welke maat draag jij?
Want ik heb alleen XL liggen en dat is veels te groot voor mij..Kon geen kleinere bestellen dusja,heb ondertussen al 3 stuks ervan.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

ik ben al 2jaar klant bij b&f en ik heb zeker meer dan paar duizend euro's aan sups gegeven en dat weet b&f zelf ook ?.
maar bemoei je verder met je eigen dingen want ik heb dit al overlegt met hun ;)

Gratis potje isolaat is niet zomaar voor iedereen;)

Welke maat draag jij?
Want ik heb alleen XL liggen en dat is veels te groot voor mij..Kon geen kleinere bestellen dusja,heb ondertussen al 3 stuks ervan.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Gratis potje isolaat is niet zomaar voor iedereen;)
jaa dat klopt maar ik d8 mischien krijg ik er wel een :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn we altijd blij mee:) Iedereen verpl.icht het B&F shirt aan naar het werk:D

De Oats zijn er denk ik aankomende dinsdag/woensdag al weer!:)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

B&F, de scoop als nog ontvangen. (bedankt voor de leuke "goedmakertjes";))

Top, had het zelf ingepakt:D

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

ik heb mijn bestelling geplaatst b&f.
ik moest het julie melden dan en dan zouden julie een vetmeter -
en grip handschoenen erbij gooien .
Zou ik mischien ook een potje isolaat mogen gewoon een vraagje:brew:
Referentie: 194294
Alvast bedankt !

Dank je, voor de bestelling:) Deze is reeds verwerkt. Een goodie omruilen is op zich geen probleem. Een pot Isolaat kunnen we helaas niet doen.

ik ben al 2jaar klant bij b&f en ik heb zeker meer dan paar duizend euro's aan sups gegeven en dat weet b&f zelf ook ?.
maar bemoei je verder met je eigen dingen want ik heb dit al overlegt met hun ;)

En dan nog 67kg bij 175?
Stop maar met trainen knul.:o

Kan het kloppen dat ik vandaag een klein wit autootje (Opel Corsa?) met een Bodyenfitshop sticker op het raam? :D Ik kon het net niet goed zin

Een Opel Corsa niet dat ik weet maar er rijden inderdaad hier en daar een paar auto's rond met B&F bestickering.:D

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Whey binnen, dat is best rap binnen 2 dagen! :thumbs:

PWP sample maandag of woensdag proberen, sample cappuccino whey waren jullie vergeten, maar ben en blijf waarschijnlijk toch meer van de choco :D

Cappuccino samples zijn er nog niet, die komen over 2 weken. De Pre-Workout Power zal je goed bevallen!:)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Haha prachtig :D Een foutje of ze willen ze gewoon echt kwijt :p
Ze mogen er mij ook nog altijd eentje extra sturen hoor :p

Foutje..:rolleyes: Dat noemen ze geluk!:D

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

B&F gaan jullie ook dipping belts in jullie assortiment nemen?

Eehh, zit niet direct in de planning. Kan er altijd even voor kijken..:)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
Die bestond uit PWP,whey perfection 4,5 kg en potje BCAA.. Tot mijn grote vreugde(en verbazing) zat er ook een pot whey isolaat (red fuit) bij van 908gr..
Stond niet op de factuur maar heb met plezier mijn eerste shake ervan gedronken zojuist:zuip:

Foutje van onze kant. Heb je geluk:)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Mooie week aanbieding die amino, gelijk besteld.

Alles voor mijn b&f :heart:

Dank je:D De Amino's zijn inderdaad lekker scherp:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

zow,

vandaag me pakketje opgehaald bij het postkantoor.

4kg whey en 4 kg protein perfection en een zakkie oats, kan ik weer ff op teren dacht ik zo :D

Had niet zo'n gigantische grote doos verwacht, iedereen stond me daar raar aan te kijken.... kwam nog half opgepompt uit de sportschool, wat zullen ze wel niet denken :P

thanks weer voor de samples, heb er nu genoeg om ff uit te testen of jullie pwo power wat is voor mij :thumbs:

En het was maar goed dat jullie veel van die lucht zakjes erin hadden gedaan, die doos zag er uit joh.... hij zat echt nog aan wat hoekjes plakband vast, voor de rest echt veel losgescheurd e.d
man o man wat zullen ze daar mee gesmeten hebben...

Heb nu al een kleine B&F stack op gebouwd :)

hoekje waar ik alles opsla moet langzaam uitgebreidt worden....

Dank je, voor de complimenten!!:) Laat maar even weten hoe de Pre-Workout Power je bevalt:)

Die Stack ziet er heel goed uit!!!

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Misschien een ideetje voor geschenkjes bij de bestellingen: grippers!

Zet ik op de lijst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven