Bakie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen er binnenkort weer t-shirts van B&F in andere maten?
Grtz Bakie

. Maar dacht ook ergens gelezen te hebben dat je deze zowel pre als intra workout moest/kon gebruiken?Leon@bodyenfitshop.nl?Trouwens, mochten er vragen zijn over supplementen, voeding etc. dan kunnen jullie voortaan ook direct e-mailen op Leon@ .
Het is de bedoeling dat het echt voor vragen wordt gebruikt over voeding en supplementen gebruik. Voor bestellingen graag de info@ of even bellen.
Hoop dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen met al jullie vragen.
-Leon

Ik denk nadat hij hem gelezen heeft meteen een antwoord geeft. Dat is toch typisch body&fit?Leon@bodyenfitshop.nl?
Hoe snel wordt er gereageerd.
Actie reactieIk zou het email adres even weghalen - de reden waarom Leon het emailadres niet volledig uitschreef is, denk ik, om spam te voorkomen.
Leon/Ilco: Hoe zit het eigenlijk met de Assault van MusclePharm. Is die echt zo goed als ze beweren op bodybuilding.com
9.1 op 10 met 941 stemmen is niet niks.. Maar dacht ook ergens gelezen te hebben dat je deze zowel pre als intra workout moest/kon gebruiken?

Leon@bodyenfitshop.nl?
Hoe snel wordt er gereageerd.

vandaag netjes 10kg havermout binnengekregen + sample en shakebeker, heb er nu 5![]()
(ik ben trouwens bel112, maar die is perm banned)
thanks
Stoute jongen 
. Is dit tijdelijk of blijft het in jullie assortiment?vandaag netjes 10kg havermout binnengekregen + sample en shakebeker, heb er nu 5![]()
(ik ben trouwens bel112, maar die is perm banned)
thanks
Ik kwam dit net tegen op jullie site:
http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/syntrax/nectar-whey-isolaat-sachets
Nice man!. Is dit tijdelijk of blijft het in jullie assortiment?
Duurt het nog lang voor de whey perfection sachets?
Want ik zou ze samen bestellen ....

Body en fitshop is het misschien geen idee om trainingsaccesoires op te nemen in jullie assortiment zoals halterriem, dipgordel, strong grips dit ontbreekt bij jullie vind ik meestal bestel ik ze dan bij xxl of sportfood.
We gaan ermee aan de gang!Net mijn laatste bestelling gekregen, met de extra samples die ik gevraagd heb, cool! Thx!![]()