Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er binnenkort weer t-shirts van B&F in andere maten?

Grtz Bakie

Valt ie klein uit? Had vorig jaar namelijk een M besteld, maar die is nu echt te klein :D Kan anders misschien ook wel een XL nemen.

nee zit lekker ruim. :D

-Leon

Wist niet dat er ooit kleinere maten geweest zijn!:(
Moet dan toch mogelijk zijn om er nieuwe te laten leveren, denk aan die extra reclame die we hiermee kunnen maken! :D

Ondertussen mijn eerste 2 bestellingen geleverd gekregen, alles zat er mooi bij, top! :)

Bedankt voor de bestelling! :)

-Leon

Leon/Ilco: Hoe zit het eigenlijk met de Assault van MusclePharm. Is die echt zo goed als ze beweren op bodybuilding.com

9.1 op 10 met 941 stemmen is niet niks. :p. Maar dacht ook ergens gelezen te hebben dat je deze zowel pre als intra workout moest/kon gebruiken?

vandaag netjes 10kg havermout binnengekregen + sample en shakebeker, heb er nu 5:)
(ik ben trouwens bel112, maar die is perm banned :mad:)

thanks

Trouwens, mochten er vragen zijn over supplementen, voeding etc. dan kunnen jullie voortaan ook direct e-mailen op Leon@ . :)

Het is de bedoeling dat het echt voor vragen wordt gebruikt over voeding en supplementen gebruik. Voor bestellingen graag de info@ of even bellen. :)

Hoop dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen met al jullie vragen. :)

-Leon
Leon@bodyenfitshop.nl? :)
Hoe snel wordt er gereageerd.

thx bestelling weer netjes binnen (Y)

Leon/Ilco: Hoe zit het eigenlijk met de Assault van MusclePharm. Is die echt zo goed als ze beweren op bodybuilding.com

9.1 op 10 met 941 stemmen is niet niks. :p. Maar dacht ook ergens gelezen te hebben dat je deze zowel pre als intra workout moest/kon gebruiken?

Staat inderdaad best goed bekend. Intra-Workout zou ik zelf niet doen. het toch even nodig om opgenomen te worden. De stimulanten beginnen dan pas te werken na de training.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Leon@bodyenfitshop.nl? :)
Hoe snel wordt er gereageerd.

Leon is er nu niet. als je nog geen reactie hebt mag je mij ook een PM sturen:)

Net mijn laatste bestelling gekregen, met de extra samples die ik gevraagd heb, cool! Thx!:)

Body en fitshop is het misschien geen idee om trainingsaccesoires op te nemen in jullie assortiment zoals halterriem, dipgordel, strong grips dit ontbreekt bij jullie vind ik meestal bestel ik ze dan bij xxl of sportfood.

Ik kwam dit net tegen op jullie site:

http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/syntrax/nectar-whey-isolaat-sachets

Nice man! :D. Is dit tijdelijk of blijft het in jullie assortiment?
Duurt het nog lang voor de whey perfection sachets?

Want ik zou ze samen bestellen ....

De Whey Perfection Sachets moeten er volgende week zijn.

De Nectar Whey Isolaat sachets zijn nieuw:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Body en fitshop is het misschien geen idee om trainingsaccesoires op te nemen in jullie assortiment zoals halterriem, dipgordel, strong grips dit ontbreekt bij jullie vind ik meestal bestel ik ze dan bij xxl of sportfood.

Ja, we zijn te druk met de supplementen:D We gaan ermee aan de gang!

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Net mijn laatste bestelling gekregen, met de extra samples die ik gevraagd heb, cool! Thx!:)

Jij ook bedankt:)

Bestelling gisteren weer in topconditie + samples e.d. ontvangen. :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven