AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bestelling gedaan:

Code:
1     Body & Fit Sportsnutrition     Creatine Magnesium Chelaat *     1x 200 capsules Weekaanbieding!         € 11,50     € 11,50
1     Body & Fit Sportsnutrition     Lean Gain *     1x 5000 gram     Vanilla Milkshake     € 52,50     € 52,50
1     Now Foods     True Balance Multi Vitamine *     1x 120 capsules         € 14,90     € 14,90
1     Body & Fit Sportsnutrition     Dextrose Professional *     1x 1000 Gram     Orange     € 7,95     € 7,95
1     Body & Fit Sportsnutrition     Total Muscle Solution *     1x 1200 Mega Size verpakking     Fresh Fruit     € 29,90     € 29,90
Telt de "voor 22u bestellen" ook voor belgie :)?

Weet niet waar jij 22u ziet, maar ik zie voor 18:00 staan.

Hey bnf,

Ik ben vandaag bij jullie zaak in Heerenveen langs geweest om straps te halen en nu ik mijn tas leeg maak vind ik tot mijn verbazing wraps. Terwijl ik toch echt om straps vroeg en toen vroeg de medewerker voor om de stang? ik zei ja en werd mij een paar, wat ik dacht dat straps waren, wraps aanbevolen. Daarna vroeg hij hoe duur die STRAPS waren aan iemand anders. Ik had verder ook niet naar de verpakking gekeken omdat ik natuurlijk dacht dat het straps waren en was m´n ogen aan het uitkijken naar al die potten :P
maar goed, hoe lossen we dit op? Kan ik ze komen omwisselen of hoe doen we dat?
Verder natuurlijk vriendelijk geholpen en nog 2 samples gekregen :)

We komen er vast wel uit, groeten Bobby10

Bestelling!

Hai,

Opnieuw besteld. Zou erg fijn zijn als ik nog eens wat sampletjes kan testen! Vorige keer waren mijn bestellingen al de deur uit! Zie history ;).

Ref; 197819.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kenny

Hey bnf,

Ik ben vandaag bij jullie zaak in Heerenveen langs geweest om straps te halen en nu ik mijn tas leeg maak vind ik tot mijn verbazing wraps. Terwijl ik toch echt om straps vroeg en toen vroeg de medewerker voor om de stang? ik zei ja en werd mij een paar, wat ik dacht dat straps waren, wraps aanbevolen. Daarna vroeg hij hoe duur die STRAPS waren aan iemand anders. Ik had verder ook niet naar de verpakking gekeken omdat ik natuurlijk dacht dat het straps waren en was m´n ogen aan het uitkijken naar al die potten :P

Gewoon even langs gaan naar de winkel met bonnetje, zo moeilijk is dat niet. Beetje zinloos om hier te posten, had je zelf ook kunnen bedenken ;)

Weet niet of jij kan terugscrollen, maar er is gezegd dat als je voor 22u besteld het morgen in huis is.

Uhu, maar dat is nog niet in werking. Word vanzelf bekend gemaakt, vanaf wanneer dat geld.

Wat is dan het verschil qua werking tss creapure en result creatine?

Ik heb meteen betaald via Mastercard.

Kwa werking is het soortgelijk. Het voordeel echter met result is de mix van verschillende creatinesoorten.

Wat is de beste whey op dit moment?

Whey Perfection of Isolaat. :)

Ben net geweest, het pakket was er niet.

P.m gestuurd.

Hey bnf,

Hahah, hoe krijgen ze het voor elkaar. Kom even langs en we maken het natuurlijk in orde. Geen probleem. :)

Hai,

Opnieuw besteld. Zou erg fijn zijn als ik nog eens wat sampletjes kan testen! Vorige keer waren mijn bestellingen al de deur uit! Zie history ;).

Ref; 197819.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kenny

Ga er nu achteraan! :)

-Leon

Goeiemorgen b&f shop, omdat ik weer een redelijke bestelling wil plaatsen vroeg ik me af of het mogelijk is de duurdere goodie van 5 euro te laten vervallen en dan daarvoor in de plaats 2 extra bidons te krijgen. Want samen met een paar anderen willen we namelijk op deze manier gelijke bidons voor ons sportteam bij elkaar sparen ;).

Vriendelijke groet, Thielen

Goeiemorgen b&f shop, omdat ik weer een redelijke bestelling wil plaatsen vroeg ik me af of het mogelijk is de duurdere goodie van 5 euro te laten vervallen en dan daarvoor in de plaats 2 extra bidons te krijgen. Want samen met een paar anderen willen we namelijk op deze manier gelijke bidons voor ons sportteam bij elkaar sparen ;).

Vriendelijke groet, Thielen

Zet het even bij de opmerkingen en dan komt het goed. :)

-Leon

Heb me net nog de Result! en wat BCAA pure caps besteld. Ref 197857
Kan je wat leuke samples erbij stoppen, liefst geen whey, thx. :)

Mijn bestellingen van vrijdagavond die ik via Mastercard betaald heb staan nog steeds maar 'bij TNT gemeld', schiet niet echt op! :(
Ref 196924 en 196933

Heb me net nog de Result! en wat BCAA pure caps besteld. Ref 197857
Kan je wat leuke samples erbij stoppen, liefst geen whey, thx. :)

Mijn bestellingen van vrijdagavond die ik via Mastercard betaald heb staan nog steeds maar 'bij TNT gemeld', schiet niet echt op! :(
Ref 196924 en 196933

Samples zitten erbij. :)

Komt omdat Mastercard pas na het weekend de verwerkingen doet. Komt goed. :)

-Leon

Ok bedankt!:cool:

Hopelijk hebben jullie in de toekomst ook verschillende maten B&F shirts want ik wil er echt wel hebben, regel dat eens Leon!;)

Bestelling vandaag goed aangekomen. Ben direct die Noxipro aan het uittesten :)

Laatst bewerkt:
Als het goed is, komt vandaag de Astravar + Peptopro binnen.

Dat de Peptopro :thumbs: is weten we, maar ik ben benieuwd wat de Astravar doet, aangezien die over het algemeen erg hoge reviews/waarderingen krijgt. :D

Yep, that was me calling!:D

Vooraleer ik in zo een xl ga passen gaat er nog heel veel moeten gebeuren en ik heb al zo weinig geduld. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven