AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Matrix 5.0 is weer binnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Nieuw binnen van Tested Nutrition

Kre-Alkalyn

Tested EGCG

Beta-Alanine Caps

Ik heb net die noxipro uitgetest, 2 schepjes. Kon geen 30min wachten voor de training, na 15min begon alles te trillen, vingers, gezicht pff amai was wel zwaar, ik moest echt bewegen. Ben dan meteen gaan trainen dan ging het beter. Die trekkingen in gezicht en vingers is toch normaal? :D Hard spul die noxipro :D

Ik heb net die noxipro uitgetest, 2 schepjes. Kon geen 30min wachten voor de training, na 15min begon alles te trillen, vingers, gezicht pff amai was wel zwaar, ik moest echt bewegen. Ben dan meteen gaan trainen dan ging het beter. Die trekkingen in gezicht en vingers is toch normaal? :D Hard spul die noxipro :D

Komt door de Beta-Alanine. :)

Stil zitten kan ik ook niet lang met NoxiPro op. Max 15 minuten en dan moet ik echt wat doen. :D

-Leon

Hoplaa, weer een bestelling van 110 euro.. Wie wilt er mijn huur betalen :p?

Trouwens, mochten er vragen zijn over supplementen, voeding etc. dan kunnen jullie voortaan ook direct e-mailen op Leon@ . :)

Het is de bedoeling dat het echt voor vragen wordt gebruikt over voeding en supplementen gebruik. Voor bestellingen graag de info@ of even bellen. :)

Hoop dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen met al jullie vragen. :)

-Leon

Ok Leon. Nu ben ik wel ff down amai :P

Trouwens, mochten er vragen zijn over supplementen, voeding etc. dan kunnen jullie voortaan ook direct e-mailen op Leon@ . :)

Het is de bedoeling dat het echt voor vragen wordt gebruikt over voeding en supplementen gebruik. Voor bestellingen graag de info@ of even bellen. :)

Hoop dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen met al jullie vragen. :)

-Leon

Top :thumbs: Wederom een bewijs van top service. :D

Ok Leon. Nu ben ik wel ff down amai :P

Geen ''happy'' gevoel? Ik ben inderdaad ook altijd erg moe na het nemen van NoxiPro, maar ik krijg er altijd een super lekkere ''nagevoel'' van. :)

Top :thumbs: Wederom een bewijs van top service. :D

Dank je Heljen. Met de e-mail is het gewoon een stuk handiger dat ik alle vragen mooi op een rij kan zien. Vooral met sample acties hebben we af en toe zoveel p.ms (+- 150 per dag ) dat een vraag wel eens over het hoofd kan worden gezien.

Vandaar dat ik nu deze methoden aanbied. :)

-Leon

Het gevoel is wel lekker, heb precies zeer hard geknald :P

Body en fitshop is echt wel top :)

Peace

Ook maar even potje Noxipro besteld, even wat afwisseling met pwp.

:D

Ben echt benieuwd naar NO 370. Al mensen die het ontvangen hebben in Vlaanderen met de post? :p

Ik wacht ook nog op de mijne hoowr, ben ook van Vlaanderen, vandaag nog niets binnen gekregen met de post. Mjah dat duurt meestal wel altijd een klein weekje :)

daarnet is mijn bestelling van gisteren al aangekomen! Merci voor de snelle afhandeling ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven