MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer verwachten jullie Fast DIET?
Hebben jullie ook een indicatie hoe duur dit product is / gaat worden?

Wanneer verwachten jullie Fast DIET?
Hebben jullie ook een indicatie hoe duur dit product is / gaat worden?

Fast Diet moet onze beste verkochte / meest gevraagde fatburner worden. De kwaliteit en ingredienten zijn heel sterk. De prijs houden we ook heel netjes. Rond de 17/18 euro...:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wij rekenen/hopen op 1-2 weken.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Bestelling gisteren weer in topconditie + samples e.d. ontvangen. :thumbs:

Dank je, voor de complimenten:) Jij bedankt weer voor je bestelling!!

Gisteren een bestelling geplaatst na advies wat ik gekregen had van leon, vandaag al het pakketje in huis. Keurige levertijd, helemaal top!
Alleen mis ik een shakebeker die bij de combi hoort te zitten. (whey perfection met anabolic wms).
De gevraagde samples zaten er wel keurig bij, SUPER BEDANKT!

Gisteren een bestelling geplaatst na advies wat ik gekregen had van leon, vandaag al het pakketje in huis. Keurige levertijd, helemaal top!
Alleen mis ik een shakebeker die bij de combi hoort te zitten. (whey perfection met anabolic wms).
De gevraagde samples zaten er wel keurig bij, SUPER BEDANKT!

Dank je, voor de complimenten en de bestelling!:) Zal ik de shaker even nasturen? (als je dat wilt even je referentienummer doorgeven)

ik heb ook even een bestelling gedaan, ff Beta test "beta-testen"! en wat vitamientjes.
ref nmmr: 198466

mocht je nog leuke samples hebben zoals die no 370, graag!

bvd!

Noxipro is binnen hoor:dope:.Toen noxi net binnen was bij b&f was de gratis sample wel de grape maar deze fruitpunch is ook goed te doen.
Oja, die protein perfection chocolade is echt verrassend lekker ja! (had zo'n chemische smaak verwacht maar gewoon zelfde als chocomel uit pak, en dat met water)

Alles weer binnen :)

Bedankt voor die regeling met de bidon ;) zo'n grote pot whey perfection blijft er toch wel vet uitzien :P.

Heb net Noxipro gebruikt, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta. Ik heb echt nog nooit zo'n energyrush gekregen van een pre-workout booster.

Erg raar is het, want Noxipro lijkt mij eerder een "budget" pre-workout booster. Er zit alleen het noodzakelijke in, wat de goedkope prijs verklaart, maar toch werkt het voor mij veel beter dan dingen als Crack, No-xplode, etc..

kijk ik ga nu Noxipro proberen =]

Vandaag mn bestelling binnen. Mn complimenten over jullie levertijd. Ben vorig jaar overgestapt naar b&f. Mn bestellingen zijn altijd de dag erna geleverd!

Heb in het verleden de volgende pwo middelen gebruikt:
-AAKG
-NO Xplode
-Crack
-Nox pump
-Superpump

Vandaag jack3d uitgeprobeerd, en reageer er geweldig op! Volgende keer ga ik voor Pre-workout Power.

Komen er binnenkort weer nieuwe samples want ik kon alleen een protein sample kiezen.

Fast Diet moet onze beste verkochte / meest gevraagde fatburner worden. De kwaliteit en ingredienten zijn heel sterk. De prijs houden we ook heel netjes. Rond de 17/18 euro...:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wij rekenen/hopen op 1-2 weken.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Dank je, voor de complimenten:) Jij bedankt weer voor je bestelling!!

Doel je nu op de Geranamine en cafeïne die redelijk hoog zijn gedoseerd, of anders?
Ik zat te twijfelen om de noxipro te bestellen als pwo booster / vetverbrander, maar ik wacht toch ff de FastDIET af :D

zo flink getraint met Noxipro goei spul zeker een energyrush , zweet als een otter :o dam , goeie pomp !!
vind alleen pwp net iets beter

Ik denk dat ik ook zo'n potje fast dieet bestel gewoon om een keer te proberen voor 18 euro kan je het niet laten liggen. :)

Doel je nu op de Geranamine en cafeïne die redelijk hoog zijn gedoseerd, of anders?
Ik zat te twijfelen om de noxipro te bestellen als pwo booster / vetverbrander, maar ik wacht toch ff de FastDIET af :D

de geranamine is niet zo enorm hoog gedoseerd hoor. En pure cafeine zit er niet in. Ik denk dat de vetverbranding vooral wordt veroorzaakt wordt door de ingredienten zoals groene thee extracten. Ik zou als pwo booster ook effectief een pwo booster gebruiken. Deze pil focust volgens mij toch wat meer op vetverbranding doorheen de gehele dag. Al eens de pre-workout power pill overwogen ? Ik had de vorige versie en die werkte goed voor mij. De nieuwe versie zou nog wat verbeterd moeten zijn.

Even een vraagje,

klopt het dat als je voor de 2e keer de shakebeker als kado neemt, dat hij dan zonder dop wordt geleverd? :eek:

Alles weer binnen :)

Bedankt voor die regeling met de bidon ;) zo'n grote pot whey perfection blijft er toch wel vet uitzien :P.

Dank je! :)

Heb net Noxipro gebruikt, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta. Ik heb echt nog nooit zo'n energyrush gekregen van een pre-workout booster.

Erg raar is het, want Noxipro lijkt mij eerder een "budget" pre-workout booster. Er zit alleen het noodzakelijke in, wat de goedkope prijs verklaart, maar toch werkt het voor mij veel beter dan dingen als Crack, No-xplode, etc..

Bedankt voor je review. :)

:D

Vandaag mn bestelling binnen. Mn complimenten over jullie levertijd. Ben vorig jaar overgestapt naar b&f. Mn bestellingen zijn altijd de dag erna geleverd!

Heb in het verleden de volgende pwo middelen gebruikt:
-AAKG
-NO Xplode
-Crack
-Nox pump
-Superpump

Vandaag jack3d uitgeprobeerd, en reageer er geweldig op! Volgende keer ga ik voor Pre-workout Power.

Komen er binnenkort weer nieuwe samples want ik kon alleen een protein sample kiezen.

We zijn er druk mee bezig. Bedankt voor je complimenten! :)

wat ben ik toch jaloers op jou :p
Vindt het echt jammer dat pre-workouts voor mij niet werken :mad:

Ik had net ook hetzelfde verhaal met een dbb-member. Helaas zijn er gewoon mensen die niet reageren op zelfs 2 scoops van NoxiPro. Als dat niet meer werkt... :D

Dat ook, maar het is gewoon een completer product in totaal. FastDiet zal droogtrainen naar een nieuw level brengen. :)

Ik denk dat ik ook zo'n potje fast dieet bestel gewoon om een keer te proberen voor 18 euro kan je het niet laten liggen. :)

Klopt, we zijn weer zeer schep geprijsd. :D

Even een vraagje,

klopt het dat als je voor de 2e keer de shakebeker als kado neemt, dat hij dan zonder dop wordt geleverd? :eek:

Klopt, die leveren we pas af als de totale betaling binnen is...

Nee, grapje natuurlijk. :D

Stuur mij even een p.m en dan fix ik het. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven