Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer verwachten jullie Fast DIET?
Hebben jullie ook een indicatie hoe duur dit product is / gaat worden?

Bestelling gisteren weer in topconditie + samples e.d. ontvangen.![]()
Jij bedankt weer voor je bestelling!!Gisteren een bestelling geplaatst na advies wat ik gekregen had van leon, vandaag al het pakketje in huis. Keurige levertijd, helemaal top!
Alleen mis ik een shakebeker die bij de combi hoort te zitten. (whey perfection met anabolic wms).
De gevraagde samples zaten er wel keurig bij, SUPER BEDANKT!
Zal ik de shaker even nasturen? (als je dat wilt even je referentienummer doorgeven)ik heb ook even een bestelling gedaan, ff Beta test "beta-testen"! en wat vitamientjes.
ref nmmr: 198466
mocht je nog leuke samples hebben zoals die no 370, graag!
bvd!

.Toen noxi net binnen was bij b&f was de gratis sample wel de grape maar deze fruitpunch is ook goed te doen. 
Vandaag jack3d uitgeprobeerd, en reageer er geweldig op! Volgende keer ga ik voor Pre-workout Power.

Fast Diet moet onze beste verkochte / meest gevraagde fatburner worden. De kwaliteit en ingredienten zijn heel sterk. De prijs houden we ook heel netjes. Rond de 17/18 euro...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wij rekenen/hopen op 1-2 weken.
---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------
Dank je, voor de complimentenJij bedankt weer voor je bestelling!!

Doel je nu op de Geranamine en cafeïne die redelijk hoog zijn gedoseerd, of anders?
Ik zat te twijfelen om de noxipro te bestellen als pwo booster / vetverbrander, maar ik wacht toch ff de FastDIET af![]()
Alles weer binnen
Bedankt voor die regeling met de bidonzo'n grote pot whey perfection blijft er toch wel vet uitzien
.

Heb net Noxipro gebruikt, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta. Ik heb echt nog nooit zo'n energyrush gekregen van een pre-workout booster.
Erg raar is het, want Noxipro lijkt mij eerder een "budget" pre-workout booster. Er zit alleen het noodzakelijke in, wat de goedkope prijs verklaart, maar toch werkt het voor mij veel beter dan dingen als Crack, No-xplode, etc..

Vandaag mn bestelling binnen. Mn complimenten over jullie levertijd. Ben vorig jaar overgestapt naar b&f. Mn bestellingen zijn altijd de dag erna geleverd!
Heb in het verleden de volgende pwo middelen gebruikt:
-AAKG
-NO Xplode
-Crack
-Nox pump
-Superpump
Vandaag jack3d uitgeprobeerd, en reageer er geweldig op! Volgende keer ga ik voor Pre-workout Power.
Komen er binnenkort weer nieuwe samples want ik kon alleen een protein sample kiezen.

wat ben ik toch jaloers op jou
Vindt het echt jammer dat pre-workouts voor mij niet werken![]()

Doel je nu op de Geranamine en cafeïne die redelijk hoog zijn gedoseerd, of anders?
Ik zat te twijfelen om de noxipro te bestellen als pwo booster / vetverbrander, maar ik wacht toch ff de FastDIET af![]()

Ik denk dat ik ook zo'n potje fast dieet bestel gewoon om een keer te proberen voor 18 euro kan je het niet laten liggen.![]()

Even een vraagje,
klopt het dat als je voor de 2e keer de shakebeker als kado neemt, dat hij dan zonder dop wordt geleverd?![]()

Ik denk dat ik ook zo'n potje fast dieet bestel gewoon om een keer te proberen voor 18 euro kan je het niet laten liggen.![]()