XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, ben ook te lui om het apart te halen.

Ik ben er zeker van dat anderen dit al gezegd hebben:
Biergist toevoegen aan jullie huidige assortiment?
Biergist een vaak onderschatte toevoeging en vrij goedkoop!

Even copy & paste:
Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat onmisbaar is voor de aanmaak van de glucosetolerantiefactor. Deze stof stimuleert de activiteit van insuline, een hormoon dat de bloedsuikerspiegel (de hoeveelheid glucose in het bloed) reguleert. Door op insuline in te werken, kan de glucosetolerantiefactor onder meer de vetspiegel in het bloed verlagen, energie produceren, de bloedsuikerspiegel reguleren en de weerstand tegen infectie verhogen. Biergist mag niet worden verward met bakkersgist, torulagist of voedingsgist, die slechts kleine hoeveelheden chroom bevatten.

In biergist zitten vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt bij de reacties die energie uit voedsel vrijmaken. Daarnaast bevat biergist veel andere vitaminen en mineralen (fosfor, kalium en ijzer) en ook alle essentiële aminozuren - de bouwstenen van eiwitten - die het lichaam nodig heeft.

...en nog meer: Weldoende werking op de huid, voornamelijk de droge en vale huid of in geval van acné. Biergist wordt ook gebruikt bij broos haar en afbrekende nagels en hij bezit stimulerende en revitaliserende eigenschappen.

Is al veel gezegd! :p Maar ik zou het ook wel leuk vinden als dit in het assortiment komt :p

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Mooi, ben ook te lui om het apart te halen.

Haha inderdaad :D Maar bij 1 winkel bestellen :p

Ik ben er zeker van dat anderen dit al gezegd hebben:
Biergist toevoegen aan jullie huidige assortiment?
Biergist een vaak onderschatte toevoeging en vrij goedkoop!

Even copy & paste:
Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat onmisbaar is voor de aanmaak van de glucosetolerantiefactor. Deze stof stimuleert de activiteit van insuline, een hormoon dat de bloedsuikerspiegel (de hoeveelheid glucose in het bloed) reguleert. Door op insuline in te werken, kan de glucosetolerantiefactor onder meer de vetspiegel in het bloed verlagen, energie produceren, de bloedsuikerspiegel reguleren en de weerstand tegen infectie verhogen. Biergist mag niet worden verward met bakkersgist, torulagist of voedingsgist, die slechts kleine hoeveelheden chroom bevatten.

In biergist zitten vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt bij de reacties die energie uit voedsel vrijmaken. Daarnaast bevat biergist veel andere vitaminen en mineralen (fosfor, kalium en ijzer) en ook alle essentiële aminozuren - de bouwstenen van eiwitten - die het lichaam nodig heeft.

...en nog meer: Weldoende werking op de huid, voornamelijk de droge en vale huid of in geval van acné. Biergist wordt ook gebruikt bij broos haar en afbrekende nagels en hij bezit stimulerende en revitaliserende eigenschappen.

Biergist moeten we achteraan!:) Ik laat het weten.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

En hoe bevallen de nieuwe uren daar? :D. Lijkt me een super gezellige sfeer bij jullie. :D. Zo werk zou ik ook graag doen. :P. Ook al vakantiewerk gedaan in een magazijn. :p. Echt leuk werk. :D.

Het is wel druk maar de sfeer is inderdaad heel goed. Dat maakt het werken leuker en de dag gaat dan snel.:) + Veel van de jongens sporten ook met elkaar. Een hecht en heel leuk team! Zijn we blij mee want zonder de jongens komen we nergens.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Is die Mass & musscle ook nog beschikbaar? die is heeeerlijk!!!

Deze is vervangen voor de Lean Gain.:) Nog beter en nog lekkerder:zuip:, mijn garantie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Ow ow wat een geweldige service toch jongens, gister om 21:00 uur besteld, vandaag binnen. Dit is toch wel uniek.:1e:

Dank je, voor het compliment. Jullie positieve reactie is voor ons een goede motivatie om zo door te gaan:)

Hoppaaaa net een bestelling gedaan including the matrix 5.0! En heb het geld ook meteen overgeschreven ofcourse! Referentie nummer: 200733 hopelijk behandelen jullie mijn pakje met veel liefde (samplesssss) en dat ik het uiteraard morgen thuis zonder problemen geleverd krijg. Geld dat ook voor de belgen tussen ons die voor 22.00 bestellen, volgende dag in huis?

PS: Mijn volgende bestelling is wanneer dat jullie de Isolaat Perfection gaan lanceren, maak dan ineens een combi deal met de caseine en je hebt zo weer een nieuwe bestelling van mij!!

Zou het niet mogelijk zijn om die Alive! men's multi wat goedkoper te maken indien je meerdere verpakkingen besteld? Zoals bijvoorbeeld die superdeal bij opti-men van optimum nutrition als je 3x180 pillen koopt?

Hoppaaaa net een bestelling gedaan including the matrix 5.0! En heb het geld ook meteen overgeschreven ofcourse! Referentie nummer: 200733 hopelijk behandelen jullie mijn pakje met veel liefde (samplesssss) en dat ik het uiteraard morgen thuis zonder problemen geleverd krijg. Geld dat ook voor de belgen tussen ons die voor 22.00 bestellen, volgende dag in huis?

PS: Mijn volgende bestelling is wanneer dat jullie de Isolaat Perfection gaan lanceren, maak dan ineens een combi deal met de caseine en je hebt zo weer een nieuwe bestelling van mij!!

Dank je!:) Voor de BE mensen die bestellen via paypal of mistercash geldt het ook inderdaad. Alleen bij vooruitbetaling versturen we zodra de betaling is binnen gekomen.

De Isolaat Perfection komt over 2 weken. Qua combi's ga ik even kijken:)

Net weer 4,54kg strawberry besteld :heart:

Nah dan zal ik zo wel even kijken of mijn bestelling binnen is, prutsers die TNT ook :p

Tot 22.00 uur bestellen en morgen in huis?? Wow dat is echt toppie! Weer een reden erbij om alleen bij Bodyenfitshop te bestellen:D

Net weer 4,54kg strawberry besteld :heart:

Dank je!:D Morgen Weer in huis:zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Tot 22.00 uur bestellen en morgen in huis?? Wow dat is echt toppie! Weer een reden erbij om alleen bij Bodyenfitshop te bestellen:D

Zeker:) Vanaf nu heb je elke bestelling tot 22:00 uur al de volgende dag in huis!:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Nah dan zal ik zo wel even kijken of mijn bestelling binnen is, prutsers die TNT ook :p

Tja, nu moet de TNT nog een beetje meewerken:D

hey ik kreeg gister netjes me bestelling binnen met hele mooie extra's (super bedankt B&F) het pillendoosje als goodie komt goed van pas
zat ook een sample bij van whey perfection chocolade hier ga ik zeker een pot van bestellen waarneer fast dieet binnen is. :D

Jammer dat jullie niet van het weer kunnen genieten (dat ga ik nu wel doen :D ) maar nog aan het werk zijn tot 22.00 :P
Maarja jullie zijn goed bezig bedankt mannen :thumb::thumb:

Heb een vraagje voor B&F. Maar wil snel antwoord.
Dus weet iemand nog die mail? was dit leon@.. of ilco@... ? :p

Heb een vraagje voor B&F. Maar wil snel antwoord.
Dus weet iemand nog die mail? was dit leon@.. of ilco@... ? :p

doe maar even office@:)

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Leon is er niet vandaag. Dus toch even office@ doen:)

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

hey ik kreeg gister netjes me bestelling binnen met hele mooie extra's (super bedankt B&F) het pillendoosje als goodie komt goed van pas
zat ook een sample bij van whey perfection chocolade hier ga ik zeker een pot van bestellen waarneer fast dieet binnen is. :D

Jammer dat jullie niet van het weer kunnen genieten (dat ga ik nu wel doen :D ) maar nog aan het werk zijn tot 22.00 :P
Maarja jullie zijn goed bezig bedankt mannen :thumb::thumb:

Het is inderdaad eigenlijk te mooi weer om te werken:D Dank je:)

Vanmiddag even verder geen reactie van ons helaas, vanavond laat of morgenvroeg weer. We werken gewoon door maar ik en Leon zijn er eind van de middag verder niet (wij doen samen dbb maar dat wisten jullie al langer:D)

Dank jullie, voor je begrip:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven