AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
's avonds voor 22:00 besteld, is de volgende dag je bestelling al in huis!

We hebben wel het idee dat mensen het waarderen, het is in ieder geval weer lekker druk vandaag:D

Wow, dat is echt iets unieks.

B&F blijft me verrassen met de services die ze voor hun klanten aanbieden. Bewijst weer dat ze rekening houden met de klant en niet met zijn Portemonnee zoals bij sommige.

Zelfs de concurrenten kunnen deze services niet meer evenaren, want dat gaat ten koste van hun zakkenvullerij.

Hou het zo B&F :thumb:

Is kool B&F rustig aan

Ah ok :p
Heb gemailt naar info@ en antwoord gekregen van ene laurenz ofzo :p

Wederom wil ik Body en Fitshop van harte bedanken voor de goede service. :D

Keep up the good work! :thumbs:

Binnekort leveren ze al voor dat je besteld.idd wederom superservice

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.

Referentie nummer: 201023
Faktuur datum: 20-04-2011
Betaalmethode: iDeal

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

Oh mooi, ik dacht dat je vóór 18:00 moest bestellen om het de volgende dag in huis te hebben. Heb iets na dit tijdstip 1 pot Whey Perfection en 1 pot Protein Perfection Mix besteld. Heb het dus morgen al in huis, omdat het vóór 22:00 is besteld, nice!:thumbs:

Btw, zou er nog een extra shake-bekertje bij mogen, aangezien het twee potten betreft :)?

En de Tank Top is alleen leverbaar in onesize(XL/XXL)?
Ik neem aan dat dit één maat is, of kun je kiezen tussen XL of XXL?:scratch:

Edit: in dat geval liever XL

Laatst bewerkt:
poging 2:

waneer komt de pre workout power pill? en heeft dit dezelfde samenstelling als de pre workout power in poedervorm?

hebben jullie verder nog wat mee info over carb 3d (of sample) lijkt me de ideaale post-workout maar kan er zo weinig over vinden (enkel wat informatie over verhoudingen zou al volstaan)

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Oh mooi, ik dacht dat je vóór 18:00 moest bestellen om het de volgende dag in huis te hebben. Heb iets na dit tijdstip 1 pot Whey Perfection en 1 pot Protein Perfection Mix besteld. Heb het dus morgen al in huis, omdat het vóór 22:00 is besteld, nice!:thumbs:

Btw, zou er nog een extra shake-bekertje bij mogen, aangezien het twee potten betreft :)?

En de Tank Top is alleen leverbaar in onesize(XL/XXL)?
Ik neem aan dat dit één maat is, of kun je kiezen tussen XL of XXL?:scratch:

Edit: in dat geval liever XL

Moet je even snel je ref nummer sturen anders is deze er straks al uit! :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

poging 2:

waneer komt de pre workout power pill? en heeft dit dezelfde samenstelling als de pre workout power in poedervorm?

hebben jullie verder nog wat mee info over carb 3d (of sample) lijkt me de ideaale post-workout maar kan er zo weinig over vinden (enkel wat informatie over verhoudingen zou al volstaan)

alvast bedankt!

Sorry, je eerste poging over het hoofd gezien. :)

Volgende week! Van de week de nieuwe labels gezien ervoor en het ziet er lekkkkker uit! :D

-Leon

weten Julie al de week aanbieding .
al nagedacht om wp een keertje in de week aanbieding te doen.
of de casseine van Julie huis merk

Moet je even snel je ref nummer sturen anders is deze er straks al uit! :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Sorry, je eerste poging over het hoofd gezien. :)

Volgende week! Van de week de nieuwe labels gezien ervoor en het ziet er lekkkkker uit! :D

-Leon

Hoe bedoel je de 'labels' zien er lekker uit? Jullie hadden ze toch al getest bij B&F, of vergis ik me nu met de Fast Diet?
Ben beniewd, wacht geduldig af, hopenlijk komen ze gelijktijdig (pwp + fast diet)..

Daarnet de 24HR protein deal stack besteld, Citrulline Malate en Beta Alanine Pure, dus dat wordt knallen :D

Heb thuis nog Creatine, Taurine en Cafeine staan om het plaatje compleet te maken

Tipje van de sluier voor morgen:

- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets

:lifter:

-Leon

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Daarnet de 24HR protein deal stack besteld, Citrulline Malate en Beta Alanine Pure, dus dat wordt knallen :D

Heb thuis nog Creatine, Taurine en Cafeine staan om het plaatje compleet te maken

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Laatst bewerkt:
Tipje van de sluier voor morgen:

- Hemovol
- Maximize V2+ gratis Beta Alanine (40 caps)
- Hydroxycut van MuscleTech
- Whey Perfection Sachets

:lifter:

-Leon

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Dat gaan weer top aanbiedingen worden. :D. Denk dat ik toch een bestelling ga plaatsen dan. :D

Edit: Ik zie bij de Whey Perfection Sachets dat het 6 smaken zijn. Welke zijn deze? :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven