MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
valt wel op,

in 7 posts en amper 14 dagen alweer 2 problemen met b&f shop.... eerst een shakebeker die er zogenaamd niet bij zat en nu dit gedoe met verkeerd geleverd artikel die al geopend is en dus niet retour kan.....

heel triest dit, en als je echt karwan (of hoe die allemaal heette) niet bent, heb je dikke pech, want voor ons ben je per direct verdacht...

Heb al voor honderden euros bij b&f besteld en nog nooit is er wat fout gegaan, zowel bij kleine als grote bestellingen niet...

valt wel op,

in 7 posts en amper 14 dagen alweer 2 problemen met b&f shop.... eerst een shakebeker die er zogenaamd niet bij zat en nu dit gedoe met verkeerd geleverd artikel die al geopend is en dus niet retour kan.....

heel triest dit, en als je echt karwan (of hoe die allemaal heette) niet bent, heb je dikke pech, want voor ons ben je per direct verdacht...

Heb al voor honderden euros bij b&f besteld en nog nooit is er wat fout gegaan, zowel bij kleine als grote bestellingen niet...

Je vergeet de verkeerde smaak Whey waarvan hij een factuur foto postte, waarop alles te zien was behalve de factuur ;)

ik snap eigelijk niet waarom DBB zijn sponsor niet een beetje beter beschermt, die karwan heeft nu al 5 alter egos gemaakt en blijft maar parasiteren van b&f, met succes. bestaat een IP ban echt niet?

Ben benieuwd of die nieuwe Isolaat perfection wat te zuipen is, eerst nog maar eventjes wachten tot die binnen is. B&F hoe zit het trouwens met die nieuwe fast diet... kan je die gewoon in combinatie gebruiken met PWO's als noxipro/maximize/PWP? (i.v.m. al die stimulanten) Happy Easter iedereen trouwens:D

@ B&F bedankt voor de snelle levering weer! ik heb nog een vraag. gisteren even snel wat whey en andere dingetjes besteld en weer eens mn gratis goody's vergeten te kiezen. kan er niet een systeem bedacht worden waardoor je dan vanzelf een shakebeker krijgt als je whey besteld en geen cadeau's kiest?
groeten.
Vroeger kreeg je bij elke bestelling met Whey wél een shakebeker. Dit hebben ze veranderd naar cadeau's omdat heel veel mensen al een shakebaker hadden en graag iets anders wilden. :)

Het is wel duidelijk dat hier een "Karwan" trauma heerst!
Laat ik even duidelijk voorop stellen dat ik er helemaal niet op uit bent om de boel op te lichten.
Ik ben hier gekomen om reviews te lezen over producten die ik bij B&F bestel, en daarom post ik alleen in dit topic. Als er dan iets verkeerd gaat, dan vermeld ik dat hier, net zoals het goed gaat, dan meld ik het ook.
Verder laat ik het hierbij, succes met jullie verwerking van het "Karwan"trauma.

ga gewoon weg zwerver :roflol:

TNT levert op paasmaandag niet zeker? :(

Wordt dinsdag inderdaad.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Eergisteren heb ik hydroxycut hardcore x besteld, en kreeg gisteren mijn pakketje binnen. Helaas zat er een ander product in, namelijk de hydroxycut hardcore pro. Met mijn domme kop had ik de pot al geopend en kan deze dus niet retour. Baal hier best van, want had goede verhalen gehoord over de x versie en slechte verhalen over de pro versie. Kijk dus goed je spullen na voordat je iets open maakt.

@b en f: voor jullie misschien ook een aandachtspunt?

Grtz,

Stiggie

Klopt. We hadden de oude "x" op factuur maar de nieuwe Pro Series versie binnen gekregen. Deze is veel duurder, vandaar dat wij dit moesten wisselen. Foutje van de leverancier die ons even in problemen bracht. We dachten het zo voor klanten beter op te lossen.. Je dus voor dezelfde prijs de nieuwe Pro Series versie gehad. Als je dat niet wilt dan boeken we je geld terug. Dan graag even het referentienummer en banknummer doormailen naar office@bodyenfitshop.nl.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Vroeger kreeg je bij elke bestelling met Whey wél een shakebeker. Dit hebben ze veranderd naar cadeau's omdat heel veel mensen al een shakebaker hadden en graag iets anders wilden. :)

Yes:)

Dat weet ik, alleen vergeet ik vaak dat je iets moet kiezen waardoor je dus niks krijgt. Opzich wel logisch maar ik vroeg me af of het niet handig was (vooral voor mensen als mij) dat je standaard een shakebeker krijgt en als je dus iets anders wilt dat je het dan kan veranderen.

Ben benieuwd of die nieuwe Isolaat perfection wat te zuipen is, eerst nog maar eventjes wachten tot die binnen is. B&F hoe zit het trouwens met die nieuwe fast diet... kan je die gewoon in combinatie gebruiken met PWO's als noxipro/maximize/PWP? (i.v.m. al die stimulanten) Happy Easter iedereen trouwens:D

De nieuwe Isolaat Perfection is heerlijk in alle smaken.:zuip: Ik vind de smaken zelfs een stuk beter en frisser als Nectar. Een enorm verschil met de huidige Isolaten in Nederland. We zijn er echt heel blij mee!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

@ B&F bedankt voor de snelle levering weer! ik heb nog een vraag. gisteren even snel wat whey en andere dingetjes besteld en weer eens mn gratis goody's vergeten te kiezen. kan er niet een systeem bedacht worden waardoor je dan vanzelf een shakebeker krijgt als je whey besteld en geen cadeau's kiest?
groeten.

Graag gedaan:) Je kunt bij een bestelling vanaf 30 euro altijd een shaker kiezen!:)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Weet er iemand al min of meer de prijs van N-Carbamylglutamate? En wanneer zou die ongeveer uitkomen? Ga binnenkort nog es een klein bestellinkje doen en wil graag weten of die nog binnen de termijn van de huidige weekaanbiedingen komt.

De N-Carbamylglutamate komt over 3-4 weken ongeveer. De prijs zal zo rond de 18-20 euro komen.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Komt er geen Natural (smaakloos) van Whey Isolaat? Ik zie het niet tussen de smaken staan bij 'Verwacht'.

Jawel, Isolaat Perfection komt ook direct in Naturel (smaakloos):) Geen zorgen:D

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Pakketje Hemavol + RecoverPro 100% :thumbs: ontvangen.

Thank you Body en Fitshop. :D

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Graag gedaan weer!:)

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Thanks body en fit voor de snelle levering zoals altijd.
De sample van de whey die erbij zat was wel heel erg lekker dus als mn whey op is wordt dat denk de volgende bestelling!

Dank je, voor het compliment!:)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Ach ja, lekker boeiend voor de rest. We zullen zien wat het gaat doen. Inmiddels heb b en f hun excuses aangeboden, wat ik zeer netjes vind. Blijft in mijn ogen nog steeds een topzaak. Trouwens nog bedankt voor de samples!

Dank je, voor het compliment!:) We hadden even een Hydroxycut probleem:D (zoals hierboven beschreven de "oude" versie bestelt en de nieuwe versie gehad)

Klopt. We hadden de oude "x" op factuur maar de nieuwe Pro Series versie binnen gekregen. Deze is veel duurder, vandaar dat wij dit moesten wisselen. Foutje van de leverancier die ons even in problemen bracht. We dachten het zo voor klanten beter op te lossen.. Je dus voor dezelfde prijs de nieuwe Pro Series versie gehad. Als je dat niet wilt dan boeken we je geld terug. Dan graag even het referentienummer en banknummer doormailen naar office@bodyenfitshop.nl.

[
/QUOTE]

Bedankt voor je uitleg! Nu is het me duidelijk geworden hoe het zit.
Ik vind het een prima oplossing en ik wil mijn geld ook helemaal niet terug, daar was ik ook niet op uit.
Ik zal wel kijken welke uitwerking de pro versie op mij heeft, is het niks dan probeer ik de volgende keer wel de andere versie.
In ieder geval bedankt voor je aanbod!

word de casseine shake van jullie huismerk nog verbeterd.
want ik had ooit gelezen dat jullie bezig waren met de verbetering van smaak en klonters etc

want ik had ooit gelezen dat jullie bezig waren met de verbetering van smaak en klonters etc

Ik heb een tijdje geleden de chocolade versie besteld en die was niet te zuipen. Daarna heb ik een tijd kwark gegeten maar die kwam mijn oren uit. Daarom heb ik verleden week teug BF caseine besteld maar nu de aardbei smaak. En deze is wel veel beter van smaak en drinkbaarder.

Ik veronderstel dat die dus is verbeterd ofwel is de aardbei gewoon beter.

Ik heb een tijdje geleden de chocolade versie besteld en die was niet te zuipen. Daarna heb ik een tijd kwark gegeten maar die kwam mijn oren uit. Daarom heb ik verleden week teug BF caseine besteld maar nu de aardbei smaak. En deze is wel veel beter van smaak en drinkbaarder.

smaak kan ook verschillen van batch tot batch; ooit had ik is isolaat choco van het huismerk die beter smaakte dan whey perfection :D at normaal niet klopt denk ik dan :)

shit ik heb de chocolade zo juist besteld:O
hier voor had ik casseine banaan die was wel te doen ...:eek:

shit ik heb de chocolade zo juist besteld:O
hier voor had ik casseine banaan die was wel te doen ...:eek:

Wij zijn altijd continue bezig met verbetering van onze huismerk producten. Ook voor de casseine. Helaas is smaak inderdaad altijd smaak gebonden en is met casseine het geval dat je het nooit 100% zoals een Perfection kan krijgen. Echter de laatste batch proefsmaken waren zeker een verbetering. Ik hoop dat ik jullie hier binnenkort snel meer over kan vertellen. :)

-Leon

P.s Vrolijk Pasen allemaal! :)

Vrolijk pasen brother !

Op zondag 17/04 heb ik bij jullie een bestelling geplaatst.
Bestelnummer 199671;

-3 X 100% Whey Isolaat (Berry Blast)
-1 X Whey Perfection 2270 gram (Banana Milkshake)
-1 X Ultra-Micronized BCAA poeder 500 gram (Fruit Blast)
-1 X Micellar Casien Superior 1500 gram (Strawberry Smoothie)
-1 X Orange Triad 270 Tabs

Met de volgende gratis cadeaus:

- Protein Perfection Mix sample
- Shakebeker
- Vetpercentagemeter

Totaal €173,8

Mijn bestelling is donderdag 21/04 aangekomen, en ik zag al meteen dat er iets niet klopte, het was namelijk een nogal kleine doos, terwijl ik toch heel wat besteld had.

Mijn vermoedens waren correct, in de doos zat enkel de 3 potten whey isolaat, de orange triad en de gratis shakebeker. De whey isolaat was ook nog eens de verkeerde smaak, namelijk Red Fruit terwijl ik Berry Blast had besteld.

Op de factuur die erbij zit staan nochtans alle producten aangegeven.???

De Whey perfection (2270 gram), Ultra-Micronized BCAA, Micellar Casein Superior en de gratis Protein Perfection Mix sample en vetpercentagemeter heb ik dus niet ontvangen...

Ik zal 2 foto's bijvoegen van de doos en de inhoud.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij zijn altijd continue bezig met verbetering van onze huismerk producten. Ook voor de casseine. Helaas is smaak inderdaad altijd smaak gebonden en is met casseine het geval dat je het nooit 100% zoals een Perfection kan krijgen. Echter de laatste batch proefsmaken waren zeker een verbetering. Ik hoop dat ik jullie hier binnenkort snel meer over kan vertellen. :)

-Leon

P.s Vrolijk Pasen allemaal! :)

top!

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Op zondag 17/04 heb ik bij jullie een bestelling geplaatst.
Bestelnummer 199671;

-3 X 100% Whey Isolaat (Berry Blast)
-1 X Whey Perfection 2270 gram (Banana Milkshake)
-1 X Ultra-Micronized BCAA poeder 500 gram (Fruit Blast)
-1 X Micellar Casien Superior 1500 gram (Strawberry Smoothie)
-1 X Orange Triad 270 Tabs

Met de volgende gratis cadeaus:

- Protein Perfection Mix sample
- Shakebeker
- Vetpercentagemeter

Totaal €173,8

Mijn bestelling is donderdag 21/04 aangekomen, en ik zag al meteen dat er iets niet klopte, het was namelijk een nogal kleine doos, terwijl ik toch heel wat besteld had.

Mijn vermoedens waren correct, in de doos zat enkel de 3 potten whey isolaat, de orange triad en de gratis shakebeker. De whey isolaat was ook nog eens de verkeerde smaak, namelijk Red Fruit terwijl ik Berry Blast had besteld.

Op de factuur die erbij zit staan nochtans alle producten aangegeven.???

De Whey perfection (2270 gram), Ultra-Micronized BCAA, Micellar Casein Superior en de gratis Protein Perfection Mix sample en vetpercentagemeter heb ik dus niet ontvangen...

Ik zal 2 foto's bijvoegen van de doos en de inhoud.
[url]http://s2.postimage.org/lhojt0bo/Foto0258.jpg[/url]
[url]http://s2.postimage.org/lhtif1t0/Foto0259.jpg[/url]

karwan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven