AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
BnF verkoopt enorm veel 3rd party goods, zijn ook erg commercieel gericht, zoals ze zelf toegeven - waar uiteraard niks mis mee is.

Ik verwacht zeker niet van ze dat ze op de site voor elk product een eigen stukje tekst aanmaken. Het enige waar je ze verantwoordelijk voor zou moeten houden, qua tekst, is die van hun eigen producten.

Verder verwacht ik van ze dat ze eerlijk een antwoord geven als je ze direct een vraag ergens over stelt. Ik heb nog niet gezien dat ze dat niet doen. Het kan wellicht soms wat uitgebreider? :)

Ik vind bv. de reviews/posts van powersupplements altijd erg eerlijk, vaak verhelderend en vooral uitgebreid, gemotiveerd met data/argumenten).

Hier op het forum antwoorden Leon & Ilco toch wel dagelijks eerlijk en uitgebreid op je vragen hoor :)

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

@B&F: Alweer iets gehoord van de Fast Diet? :p

En hoe gaat leven hier bij B&F ? :P

En de nieuwe Isolaat? :D. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij deze week binnenkwam?

En de nieuwe Isolaat? :D. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij deze week binnenkwam?

Ja begin deze week dacht ik :D
En Fast Diet zou eind deze week moeten zijn? Of hij zou uitgesteld moeten zijn :(

Maar B&F zal wel meer weten hierover :D Ben benieuwd! :p

Komt er binnenkort nog creatine in de aanbieding? :D Ben bijna door mijn pot Result! heen.

Heren, allereerst wil ik jullie bedanken. Echt een goede webshop.

Ik zie dat Lipo-6x in de aanbieding is deze week. Ik had echter een vraag. Zit er ook Yohimbe HCL in?

Hier op het forum antwoorden Leon & Ilco toch wel dagelijks eerlijk en uitgebreid op je vragen hoor :)

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

@B&F: Alweer iets gehoord van de Fast Diet? :p

Over de eerlijkheid heb ik geen reden tot twijfel (zoals ik ook schreef), uitgebreid vind ik persoonlijk wel meevallen, maar dit was ook niet echt de kern van m'n post :P

Enne, ik wacht ook op de Fast Diet :D

Komt er binnenkort nog creatine in de aanbieding? :D Ben bijna door mijn pot Result! heen.

Creatine is al zo goedkoop, gewoon bestellen. :D

Nee tango zit er helaas niet in

weet iemand toevallig wat de isolaat perfection gaat kosten?

zit namelijk zonder whey.. als het een mooie prijs is wacht ik nog ff met bestellen.

Zo net bestelling geplaatst en staat al dat hij verzonden is? Werken jullie vandaag gewoon door? Zoja dan zijn jullie wel echte diehards hoor!!

En krijg ik de bestelling morgen binnen of woensdag?
Wouw, hier ook. Ik denk dat de TNT niet werkt vandaag, mocht dat wel zo zijn dan heb je het morgen. Alleen denk ik niet dat de TNT zulke die-hards zijn als de toppers van B&F!

weet jij toevallig ook wat de samenstelling is van Protein Perfection Mix? Staat er namelijk niet bij.

De samenstelling hiervan weet ik niet. Maar ik dacht dat whey en casseine het meest aanwezig waren. Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. Volgens mij heb ik dat gelezen bij de review pagina hiervan.

Trouwens dat is een zeer lekkere shake. :D

De samenstelling staat toch gewoon op de site? http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaam/body-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix

Ultra Gefilterde Whey Proteine Concentraat Instant- exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie.
Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw

Micellar Casein - zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
Waar alle andere proteines afhaken blijft Micellar Casein je spieren voeden, dag en nacht.
Je spieren blijven groeien!

Whey Isolaat Instant - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

Whey Hydrolisaat Instant - Whey Peptides, krachtige geisoleerde en peptide gebonden aminozuren.
Deze peptides worden ultra snel opgenomen in de spieren en zorgen zeer snel voor eiwitsynthese - spieropbouw.
De ultra snelle opname zorgt ervoor dat je lichaam vrijwel direct na het drinken van Protein Perfection Blend aminozuren kan opnemen.

Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!

Calcium Caseinaat - heeft een time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Protein Perfection Blend langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van vetvrije spiermassa.

De samenstelling hiervan weet ik niet. Maar ik dacht dat whey en casseine het meest aanwezig waren. Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. Volgens mij heb ik dat gelezen bij de review pagina hiervan.

Trouwens dat is een zeer lekkere shake. :D

haha werk jij niet toevallig bij B&F?

Zal 'm drbij gooien in mijn bestelling. Neem trouwens die vetpercentagemeter als cadeau, ben benieuwd of je dat ding een beetje accuraat kan meten.

Bedoel samenstelling als in, aantal gram eiwit, aantal gram kh/vet.

Laatst bewerkt:
haha werk jij niet toevallig bij B&F?

Zal 'm drbij gooien in mijn bestelling. Neem trouwens die vetpercentagemeter als cadeau, ben benieuwd of je dat ding een beetje accuraat kan meten.

Bedoel samenstelling als in, aantal gram eiwit, aantal gram kh/vet.

Nope ik werk niet bij B&F. Woon op 280 km afstand. :p. En ben fulltime student. :p

http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-la...nutrition/protein-perfection-mix_ingredienten

Samenstelling per 100 gram
kcal 383
Eiwit: 81,0 gram
Koolhydraten:5,6 gram
Vet: 4,1 gram

Samenstelling per 30 gram
kcal: 114,9
Eiwit: 24,3 gram
Koolhydraten: 1,5 gram
Vet: 1,2 gram

Status
Niet open voor verdere reacties.