XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil morgen een nieuwe pot whey bestellen. Ik ahd nu banaan maar die vond ik echt niet lekker. Welke smaak is wel lekker? XD cookies and cream misschien?

De nieuwe Isolaat Perfection is heerlijk in alle smaken.:zuip: Ik vind de smaken zelfs een stuk beter en frisser als Nectar. Een enorm verschil met de huidige Isolaten in Nederland. We zijn er echt heel blij mee!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Ben erg benieuwd!! ... Nectar is idd erg lekker!

Ik wil morgen een nieuwe pot whey bestellen. Ik ahd nu banaan maar die vond ik echt niet lekker. Welke smaak is wel lekker? XD cookies and cream misschien?
Ja naar wat ik gehoord heb is dat de beste. Ik heb er ook al 2 samples van geproefd en vond hem ook lekker. Ik bestel echter altijd aardbei om te mixen met 100 ml rodebietensap + 300 ml kiwi met appel fruitsapmix, is extra gezond en extra lekker:D. Soms doe ik er ook mn creatine, beta alanine, gaba, maca en nog wat brol bij en die smaak ik zelfs helemaaal niet in die mix.

Met B&F is er toch altijd iets hé... Bij mn vorige bestelling vroeg ik wat samples. Volgende dag, ik kijk in de doos, wat zie ik? De samples die ik gevraagd had? Nee hoor:mad:! Er zaten er meer in :roflol::lol: Vond ik wel leuk :D.

Van welke producten hebben jullie samples atm? Binnenkort doe ik nog eens bestellinkje en zou graag nog eens een sampletje willen proberen.

Dank je:) Ik snap je punt ook wel. Je wilt zo veel mogelijk verkopen en een product zo aantrekkelijk mogelijk aanprijzen. Dat is gewoon zo. Dat het soms in jouw ogen iets minder kan, alle begrip. Dat is altijd balanceren tussen... waar je als winkel dan snel de commerciele kant kiest. Eerlijk is eerlijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Dank je, voor de complimenten!!!:) Waarderen we zeker.

De opmerkingen m.b.t. info bij producten neem ik mee in overweging. We gaan dit op de zaak overleggen. Het is een lastig punt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in sommige opmerkingen gevoelsmatig wel mee kan.

Jullie feedback is altijd goed voor ons. Het is nagenoeg altijd positief, nu is het een keer negatief. Daar moeten we ook goed mee om kunnen gaan. Ik weet ook dat het goed bedoeld is. Zo kunnen we anticiperen op de gedachte van klanten. Jullie mening is voor ons dan ook een leidraad.:)

Goede reactie. Nou ja, jullie zijn op veel vlakken al erg sterk, niet alles kan perfect. Als ik bv kijk naar cafeïne supplement daar hebben jullie ook de nadelen bij gezet, heb ik nog nooit bij andere shop gezien. Vind ik wel positief dat jullie dat doen.
Wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden is dat jullie bij alle of mss alleen bij de belangrijkste een eigen review zetten. Ik heb gehoord dat velen van jullie zelf ook gaan trainen. Aangezien jullie constant met die supplementen bezig neem ik aan dat jullie veel meer kennis hebben van alle supplementen. Met die kennis zouden jullie sterke reviews kunnen schrijven en mss ook punten geven, een algemeen punt en ook voor verschillende categorieën zoals pomp, vetverbranding, ... en dergelijke.
In die reviews zouden jullie nu ook weer geen producten moeten afbreken maar als je over iets niet tevreden ben, schrijf dan een vrij neutrale review en als jullie iets top vonden, zet het er dan duidelijk in. Zou een handige leidraad zijn voor iedereen denk ik.

Iemand hier nog een mening over? Zou graag ook weten of anderen dit leuk zouden vinden.

goede reactie. Nou ja, jullie zijn op veel vlakken al erg sterk, niet alles kan perfect. Als ik bv kijk naar cafeïne supplement daar hebben jullie ook de nadelen bij gezet, heb ik nog nooit bij andere shop gezien. Vind ik wel positief dat jullie dat doen.
Wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden is dat jullie bij alle of mss alleen bij de belangrijkste een eigen review zetten. Ik heb gehoord dat velen van jullie zelf ook gaan trainen. Aangezien jullie constant met die supplementen bezig neem ik aan dat jullie veel meer kennis hebben van alle supplementen. Met die kennis zouden jullie sterke reviews kunnen schrijven en mss ook punten geven, een algemeen punt en ook voor verschillende categorieën zoals pomp, vetverbranding, ... En dergelijke.
In die reviews zouden jullie nu ook weer geen producten moeten afbreken maar als je over iets niet tevreden ben, schrijf dan een vrij neutrale review en als jullie iets top vonden, zet het er dan duidelijk in. Zou een handige leidraad zijn voor iedereen denk ik.

Iemand hier nog een mening over? Zou graag ook weten of anderen dit leuk zouden vinden.

+1

goede reactie. Nou ja, jullie zijn op veel vlakken al erg sterk, niet alles kan perfect. Als ik bv kijk naar cafeïne supplement daar hebben jullie ook de nadelen bij gezet, heb ik nog nooit bij andere shop gezien. Vind ik wel positief dat jullie dat doen.
Wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden is dat jullie bij alle of mss alleen bij de belangrijkste een eigen review zetten. Ik heb gehoord dat velen van jullie zelf ook gaan trainen. Aangezien jullie constant met die supplementen bezig neem ik aan dat jullie veel meer kennis hebben van alle supplementen. Met die kennis zouden jullie sterke reviews kunnen schrijven en mss ook punten geven, een algemeen punt en ook voor verschillende categorieën zoals pomp, vetverbranding, ... En dergelijke.

-1

+2

x7

Ik ben me aan het orienteren op B&F. Ben afgelopen week geopereerd aan gynecomastia. Dit heb ik gekregen in de pubertijd. Nu wil ik graag op B&F een combi voordeel bestellen. Ik mag namelijk 6 weken niet trainen, maar wil daarna volgas een inhaal race gaan maken. Ik wil meer massa, maar wel droog. Wel combi pakket sluit het beste op mijn aan. Ik wil daarbij geen kans op gynecomastia via supplementen (heb genoeg pubertijd ellende ervan gehad). Wat raden jullie me aan?

Hey,

Verkopen jullie ook eiwitzen?Ik bedoel dus geen eiwitshakes en dergelijke maar pure eiwitzen.

Groet Klaver

Ik ben me aan het orienteren op B&F. Ben afgelopen week geopereerd aan gynecomastia. Dit heb ik gekregen in de pubertijd. Nu wil ik graag op B&F een combi voordeel bestellen. Ik mag namelijk 6 weken niet trainen, maar wil daarna volgas een inhaal race gaan maken. Ik wil meer massa, maar wel droog. Wel combi pakket sluit het beste op mijn aan. Ik wil daarbij geen kans op gynecomastia via supplementen (heb genoeg pubertijd ellende ervan gehad). Wat raden jullie me aan?
Als je gewoon eiwitten bedoelt, zijn zeker geen probleem. Zo veel mogelijk vet vermijden kan zeker ook helpen. Als eiwitshake kun je mss best Whey Isolaat proberen, zeer laag vet & carbs. Als je ook nog andere supps wilt zeg je best ook naar wat je nog op zoek bent, zoals pre workout, afslankproducten, ... dan kunnen ze je wellicht beter helpen.:)
Ik lees in de sectie gezond dat je bf 15% is en dat je dat niet lager wilt. Moest je toch lichtjes proberen om het te verlagen en tegelijk borst wat extra traint dat dit ook wonderen kan doen. Om bf te verlagen kan je simpelweg alles wat vet is verminderen of verwijderen. Als je een maand geen frieten en hamburgers meer gegeten hebt ga je die niet meer missen, het zelfde met snoep, cola en andere. Producten zoals room kan je vervangen door room met lager vetpercentage en ook beetje minder gebruiken (room van 30% vervangen door die van 20% bv, is klein verschil maar geeft verschil op langere termijn). Ik ben zelf vroeger ook nog mollig geweest, dan ondergewicht maar soort van 'tetjes' behouden. Ik ben nu 20 en train nu 6 maanden en heb me sterk op borst gericht en vet traag maar zeker aan het verlagen en mn 'tetjes' zien er nu uit als een mix van bodybuilderborst met mn oude tetjes, Vroeger schaamde ik me voor mn tetjes, nu niet meer. Ik zou je zeker aanraden om eens te proberen. Niet vandaag op morgen je voeding compleet omgooien maar traagjes veranderen en je zal al die vette brol niet missen. Btw, ik eet nu nog evenveel of beetje minder vet dan vroeger maar ik eet 2x tot 3x meer carbs en 4-5x zo veel eiwitten dan vroeger en toch vermindert mn vet (samen met training natuurlijk!). Belangrijk is mss ook om te zeggen dat het vet dat ik nu binnenkrijg ook meer onverzadigd is dan vroeger. Hoop dat je iets hebt aan wat ik gezegd heb!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven