Ga ik eens naar kijkenIk vind bv. de reviews/posts van powersupplements altijd erg eerlijk, vaak verhelderend en vooral uitgebreid, gemotiveerd met data/argumenten).

ergogenics.org vind ik vaak ook handig maar soms wat onduidelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik eens naar kijkenIk vind bv. de reviews/posts van powersupplements altijd erg eerlijk, vaak verhelderend en vooral uitgebreid, gemotiveerd met data/argumenten).

Ik vond crack juist de goorste pre-workout qua smaakik kan echt niet meer tegen pre workout smaken .
het is zo vies echt alles mijn mind zegt gewoon het is vies tegen mij body.
ik wil echt vanwege die smaken geen pre workouts nemen.
fruit punch etc allemaal goor .. alleen crack die is nog een beetje te doen

Heb de Lean Gain eens besteld, referentienummer: 202627. Zou er ipv de Protein Perfect een Whey Perfection sample in kunnen? Aangezien ik binnenkort weer een nieuwe pot moet gaan bestellen. Smaken Chocola, Strawberry en Berry Blast heb ik al gehad dus een andere smaak sample zou helemaal top zijn.
Gr Rik
Ik ben aan mijn 2de pot lean gain met chocoladesmaak bezig en ik wil geen andere smaak meer!Was chocola beetje te pruimen ik wil deze gaan bestellen.

Was chocola beetje te pruimen ik wil deze gaan bestellen.
. Echt een goede smaak. 
Waarom staan er maar bij enkele producten de voedingswaarden? Of kijk ik gewoon niet goed?
Was chocola beetje te pruimen ik wil deze gaan bestellen.
Chocola is erg lekker met melk, mocht je je Whey met water mengen dan zou ik eerder voor Berry Blast ofzo gaan.

Ik vond crack juist de goorste pre-workout qua smaak
Komt misschien ook omdat ik geen fan van de sinaasappelsmaak ben![]()

Vrijdag zeiden ze: "volgende week". Dus mss morgen al of wat verder in de weekWanneer krijgen jullie de Isolaat Perfection binnen jongens?
.
.
.op 21:50 bestelling geplaatst, om 21:56 verzendbevestiging en de volgende ochtend om 11:00 pakket binnenmoet niet gekker worden
topservice
Vraagje, 30-45 min voor mijn training neem ik pwp, mijn training duurt ongeveer 1 uur, daarn nog 30 min cardio, na mijn training neem ik whey + dextrose + Result. Zou ik tussen mijn training en cardio ook nog iets nemen om zeker geen spierafbraak te hebben, bv nog een whey of bcaa's of is dat niet nodig en werkt die pwp lang genoeg door?

Even een snelle vraag;
Op de site kan je shake bekers bestellen, alleen icm. met andere producten.
Bestaat er een mogelijkheid van wel als ik er 2 bestel?

Zo net bestelling geplaatst en staat al dat hij verzonden is? Werken jullie vandaag gewoon door? Zoja dan zijn jullie wel echte diehards hoor!!
En krijg ik de bestelling morgen binnen of woensdag?
En de nieuwe Isolaat?. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij deze week binnenkwam?

Heren, allereerst wil ik jullie bedanken. Echt een goede webshop.
Ik zie dat Lipo-6x in de aanbieding is deze week. Ik had echter een vraag. Zit er ook Yohimbe HCL in?
Ik dacht 39,90 euro.
http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection
Zo staat het hier toch op.![]()
weet jij toevallig ook wat de samenstelling is van Protein Perfection Mix? Staat er namelijk niet bij.
De samenstelling staat toch gewoon op de site? http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaam/body-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix
Heb de Lean Gain eens besteld, referentienummer: 202627. Zou er ipv de Protein Perfect een Whey Perfection sample in kunnen? Aangezien ik binnenkort weer een nieuwe pot moet gaan bestellen. Smaken Chocola, Strawberry en Berry Blast heb ik al gehad dus een andere smaak sample zou helemaal top zijn.
Gr Rik

Waarom staan er maar bij enkele producten de voedingswaarden? Of kijk ik gewoon niet goed?

Wanneer krijgen jullie de Isolaat Perfection binnen jongens?

Weet je al een datum wanneer Fast Diet binnenkomt B&F?![]()

Exacte datum niet, maar we hopen begin volgende week.
-Leon