Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind bv. de reviews/posts van powersupplements altijd erg eerlijk, vaak verhelderend en vooral uitgebreid, gemotiveerd met data/argumenten).
Ga ik eens naar kijken :)
ergogenics.org vind ik vaak ook handig maar soms wat onduidelijk.

ik kan echt niet meer tegen pre workout smaken .
het is zo vies echt alles mijn mind zegt gewoon het is vies tegen mij body.
ik wil echt vanwege die smaken geen pre workouts nemen.
fruit punch etc allemaal goor .. alleen crack die is nog een beetje te doen
Ik vond crack juist de goorste pre-workout qua smaak :P
Komt misschien ook omdat ik geen fan van de sinaasappelsmaak ben ;)

Heb de Lean Gain eens besteld, referentienummer: 202627. Zou er ipv de Protein Perfect een Whey Perfection sample in kunnen? Aangezien ik binnenkort weer een nieuwe pot moet gaan bestellen. Smaken Chocola, Strawberry en Berry Blast heb ik al gehad dus een andere smaak sample zou helemaal top zijn.
Gr Rik

Heb de Lean Gain eens besteld, referentienummer: 202627. Zou er ipv de Protein Perfect een Whey Perfection sample in kunnen? Aangezien ik binnenkort weer een nieuwe pot moet gaan bestellen. Smaken Chocola, Strawberry en Berry Blast heb ik al gehad dus een andere smaak sample zou helemaal top zijn.
Gr Rik

Was chocola beetje te pruimen ik wil deze gaan bestellen.

helemaal vergeten nog een fijne dagen =] al zijn ze afgelopen

Ok thx bois chocola it is then nu nog wachten op fast dieet.

Waarom staan er maar bij enkele producten de voedingswaarden? Of kijk ik gewoon niet goed?

Waarom staan er maar bij enkele producten de voedingswaarden? Of kijk ik gewoon niet goed?

ik vind dat ook massas irritant , xxl doet dat ook

moet ik altijd naar andere sites gaan voor de voedingswaarden , meestal ook één van de redenen waarom ik sommige dingen niet koop , omdat ik niet van alles voedingswaarden vind .

nuj , hun probleem

Chocola is erg lekker met melk, mocht je je Whey met water mengen dan zou ik eerder voor Berry Blast ofzo gaan.

ja heb hier voor 4,4 kg berry blast gehad deze was ook goed te doen
maar wil ook de andere smaken proberen :P

Ik heb tot nu toe:
- Berry Blast
- Cookies and Cream
geprobeert

Ik heb de samples:
-banaan
-aardbei
-chocola

ook getest hieruit vond ik chocola het lekkerste.

Wanneer krijgen jullie de Isolaat Perfection binnen jongens?

Vrijdag zeiden ze: "volgende week". Dus mss morgen al of wat verder in de week :).
Ik wacht er ook op :P.

En vraagje aan B&F: Weten jullie al of jullie vrijdag een weekaanbieding gaan doen van isolaat? Een weekaanbieding van een combi van isolaat met cassine zou ik zalig vinden, zou ook de deur uit vliegen denk ik :D.

Laatst bewerkt:
op 21:50 bestelling geplaatst, om 21:56 verzendbevestiging en de volgende ochtend om 11:00 pakket binnen :) moet niet gekker worden :) topservice

Dank je! :thumbs:

Vraagje, 30-45 min voor mijn training neem ik pwp, mijn training duurt ongeveer 1 uur, daarn nog 30 min cardio, na mijn training neem ik whey + dextrose + Result. Zou ik tussen mijn training en cardio ook nog iets nemen om zeker geen spierafbraak te hebben, bv nog een whey of bcaa's of is dat niet nodig en werkt die pwp lang genoeg door?

Ultra-Micronized BCAA Poeder is hiervoor de juiste keuze!

Bdankt! :)

Even een snelle vraag;
Op de site kan je shake bekers bestellen, alleen icm. met andere producten.
Bestaat er een mogelijkheid van wel als ik er 2 bestel?

Nee helaas, echt alleen bij andere bestellingen. De verzendkosten alleen zouden al vele malen groter zijn. :)

Sorry.

Zo net bestelling geplaatst en staat al dat hij verzonden is? Werken jullie vandaag gewoon door? Zoja dan zijn jullie wel echte diehards hoor!!

En krijg ik de bestelling morgen binnen of woensdag?

Yes! Zelfs met de paasdagen heeft Body En Fitshop doorgewerkt.

En de nieuwe Isolaat? :D. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij deze week binnenkwam?

Klopt! We hopen inderdaad eind deze week. :)

Heren, allereerst wil ik jullie bedanken. Echt een goede webshop.

Ik zie dat Lipo-6x in de aanbieding is deze week. Ik had echter een vraag. Zit er ook Yohimbe HCL in?

Dank je wel! De Lipo-6X bevat geen Yohimbe HCL. Wij verkopen de EU- goedgekeurde versie van Lipo-6X.

Klopt! Misschien dat we nog een leuke actie eraan vastmaken. We zullen eens kijken.

weet jij toevallig ook wat de samenstelling is van Protein Perfection Mix? Staat er namelijk niet bij.

:thumbs:

Gr Rik

Ik zal nog vlug kijken wat ik voor je kan doen. Echter kan je dit soort dingen het beste aangeven bij de op- en aanmerkingen of direct na de bestelling bellen. :)

We zijn er nog mee bezig om de hele site te updaten. Vorige week hebben we al grote stappen gemaakt en wij hopen dit binnenkort helemaal online te hebben! :)

Wij hopen eind deze week. :)

Ik hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft gehad!:D

-Leon

Weet je al een datum wanneer Fast Diet binnenkomt B&F? :D

Negeren jullie mij? :P

Hoe is Hemavol, zijn er negatieve effecten?
Is het een beetje te vergelijken met Nitrix van BSN?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven