Bl0odi
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zondag 17/04 heb ik bij jullie een bestelling geplaatst.
Bestelnummer 199671;
-3 X 100% Whey Isolaat (Berry Blast)
-1 X Whey Perfection 2270 gram (Banana Milkshake)
-1 X Ultra-Micronized BCAA poeder 500 gram (Fruit Blast)
-1 X Micellar Casien Superior 1500 gram (Strawberry Smoothie)
-1 X Orange Triad 270 Tabs
Met de volgende gratis cadeaus:
- Protein Perfection Mix sample
- Shakebeker
- Vetpercentagemeter
Totaal €173,8
Mijn bestelling is donderdag 21/04 aangekomen, en ik zag al meteen dat er iets niet klopte, het was namelijk een nogal kleine doos, terwijl ik toch heel wat besteld had.
Mijn vermoedens waren correct, in de doos zat enkel de 3 potten whey isolaat, de orange triad en de gratis shakebeker. De whey isolaat was ook nog eens de verkeerde smaak, namelijk Red Fruit terwijl ik Berry Blast had besteld.
Op de factuur die erbij zit staan nochtans alle producten aangegeven.
De Whey perfection (2270 gram), Ultra-Micronized BCAA, Micellar Casein Superior en de gratis Protein Perfection Mix sample en vetpercentagemeter heb ik dus niet ontvangen...
Ik zal 2 foto's bijvoegen van de doos en de inhoud.
[URL]http://s2.postimage.org/lhojt0bo/Foto0258.jpg[/URL]
[URL]http://s2.postimage.org/lhtif1t0/Foto0259.jpg[/URL]

Ik ben me aan het orienteren op B&F. Ben afgelopen week geopereerd aan gynecomastia. Dit heb ik gekregen in de pubertijd. Nu wil ik graag op B&F een combi voordeel bestellen. Ik mag namelijk 6 weken niet trainen, maar wil daarna volgas een inhaal race gaan maken. Ik wil meer massa, maar wel droog. Wel combi pakket sluit het beste op mijn aan. Ik wil daarbij geen kans op gynecomastia via supplementen (heb genoeg pubertijd ellende ervan gehad). Wat raden jullie me aan?
Goede reactie. Nou ja, jullie zijn op veel vlakken al erg sterk, niet alles kan perfect. Als ik bv kijk naar cafeïne supplement daar hebben jullie ook de nadelen bij gezet, heb ik nog nooit bij andere shop gezien. Vind ik wel positief dat jullie dat doen.
Wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden is dat jullie bij alle of mss alleen bij de belangrijkste een eigen review zetten. Ik heb gehoord dat velen van jullie zelf ook gaan trainen. Aangezien jullie constant met die supplementen bezig neem ik aan dat jullie veel meer kennis hebben van alle supplementen. Met die kennis zouden jullie sterke reviews kunnen schrijven en mss ook punten geven, een algemeen punt en ook voor verschillende categorieën zoals pomp, vetverbranding, ... en dergelijke.
In die reviews zouden jullie nu ook weer geen producten moeten afbreken maar als je over iets niet tevreden ben, schrijf dan een vrij neutrale review en als jullie iets top vonden, zet het er dan duidelijk in. Zou een handige leidraad zijn voor iedereen denk ik.
Iemand hier nog een mening over? Zou graag ook weten of anderen dit leuk zouden vinden.

Met B&F is er toch altijd iets hé... Bij mn vorige bestelling vroeg ik wat samples. Volgende dag, ik kijk in de doos, wat zie ik? De samples die ik gevraagd had? Nee hoor! Er zaten er meer in
Vond ik wel leuk
.
Van welke producten hebben jullie samples atm? Binnenkort doe ik nog eens bestellinkje en zou graag nog eens een sampletje willen proberen.
Allereerst excuses!!!!! Geen zorgen, ik regel dit morgenochtend direct en maak er een extra mooi pakket van ter compensatie.
De Red Fruit en berry zijn bij de Isolaar hetzelfde (staat er ook bij)
Mocht er ooit iets zijn dan is een PM naar mij voldoende
---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------
Ik zou denken aan een goede Whey Proteine, Whey Perfection. In combinatie met het beste totale supplement verkrijgbaar, Total Muscle Solution.
Samen ook nog extra voordelig momenteel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------
Eigenlijk iedereen traint bij ons fanatiek inderdaad (op2 of 3 na) Het is op zich ook een goede gedachte. Punt is wel dat als wij een review zelf gaan maken dat het heel snel fout kan worden opgevat. Is het heel positief dan denken mensen; dit willen ze vast heel graag verkopen. Als het negatief is dan moeten we ook eerlijk zijn vind ik, dit kan weer problemen geven met leveranciers die dan denken dat we hun product de grond in boren. Het heeft dus nogal wat haken en ogen. Een review van de consument is altijd onafhakelijk. Al ontbreekt het daar soms ook wel eens aan beoordeling op juiste criteria dat ben ik 100% met je eens.
....ik zal morgen eerst eens met Leon overleggen.
---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------
We hebben aankomende week in ieder gevan samples van Whey Perfection en Pre Workout Power..en volgens mij ook van de Performance van Tested Nutrition.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben erg benieuwd!! ... Nectar is idd erg lekker
Ben erg benieuwd!! ... Nectar is idd erg lekker
Shit happens, gelukkig altijd goede service als er iets fout loopt!Allereerst excuses!!!!! Geen zorgen, ik regel dit morgenochtend direct en maak er een extra mooi pakket van ter compensatie.
De Red Fruit en berry zijn bij de Isolaar hetzelfde (staat er ook bij)
Mocht er ooit iets zijn dan is een PM naar mij voldoende![]()
Review kun je beter idd afhankenlijk houden... het word anders al snel een,
"Wij van WC Eend adviseren"
.