- Waardering
- 1.623
jij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik? Maar ik heb je nr niet

Hallo B&F ik heb de zaterdag in de weekend een bestelling bij jullie gedaan.
de bestelling was 1x creapure 1x micellar cassein .
maar ik had perongeluk creatine ethyl ester plaats van de creapure aangefinkt op de site ik had gevraagd of julie dat konden regelen en dat hadden julie gedaan volgens jullie .
maar vandaag stond de rembours voor de deur en vroeg mij om 59euro te betalen plaatsvan 49euro want crea pure en de casseine was totaal 49euro tot mijn schrik betaalde ik tog 59euro en ik kijk in mijn doos vind ik creapure en de creatine ester..
ik heb nog ruzie met me ouders gekregen omdat zij zijden dat ik hun in de maling nam maar hoe kunnen we dit doen dat ik me geld terug op me rekening krijg of iets..
ik heb trouwens ook 2 factuur bladen gekregen .
dus 2referentie nummers.
de eerste :202005 de 2de :202007
wat is de jullie oplossing hiervoor..?
en een sample zakje is opengegaan in de doos merk ik maar dat is verder geen probleem als dit maar word opgelost..

Hallo B&F ik heb de zaterdag in de weekend een bestelling bij jullie gedaan.
de bestelling was 1x creapure 1x micellar cassein .
maar ik had perongeluk creatine ethyl ester plaats van de creapure aangefinkt op de site ik had gevraagd of julie dat konden regelen en dat hadden julie gedaan volgens jullie .
maar vandaag stond de rembours voor de deur en vroeg mij om 59euro te betalen plaatsvan 49euro want crea pure en de casseine was totaal 49euro tot mijn schrik betaalde ik tog 59euro en ik kijk in mijn doos vind ik creapure en de creatine ester..
ik heb nog ruzie met me ouders gekregen omdat zij zijden dat ik hun in de maling nam maar hoe kunnen we dit doen dat ik me geld terug op me rekening krijg of iets..
ik heb trouwens ook 2 factuur bladen gekregen .
dus 2referentie nummers.
de eerste :202005 de 2de :202007
wat is de jullie oplossing hiervoor..?
en een sample zakje is opengegaan in de doos merk ik maar dat is verder geen probleem als dit maar word opgelost..

Wil je aub niet meer stalken met prive berichten
Groet, Leo
Hoe is Hemavol, zijn er negatieve effecten?
Is het een beetje te vergelijken met Nitrix van BSN?

En een verzoek/vraag voor B&F: is er een mogelijkheid dat 5-HTP van NOW Foods in het assortiment wordt geplaatst?

Hoi Kawan, heb je weer je Nederlandse les op het vmbo laten vallen? Karwie, een man van 33 schrijft met degelijke interpunctie, spelling en grammatica. Oh en je krijgt nog ruzie met je ouders op 33 jarige leeftijd?
En een verzoek/vraag voor B&F: is er een mogelijkheid dat 5-HTP van NOW Foods in het assortiment wordt geplaatst?
Gr.![]()
Je zult deze waarschijnlijk al wel gezien hebben, maar ik neem aan dat je specifiek die van Now Foods wilt hebben?![]()
als je de topic terug leest heb ik al gezegd dat mijn stats niet kloppen omdat ik hier op deze site alleen ben gekomen ipv bestelling bij b&f voor derest doe ik niet veel op deze forum en wie wat is karwie -karwan

Ok, bedankt voor de supersnelle reactie! En succes met die Karwan.....Zet maar neer bij de op- en aanmerkingen en dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Als goed is hebben we ze nog liggen.
-Leon
Thanks! Heb een meevallertje deze maand dus denk dat ik hem maar ga bestellen dan!Hey Lockon,
Ik gebruik nu enkele dagen de Hemavol, en ik heb totaal geen bijwerkingen ondervonden.
Wel iedere keer knallers van trainingen gehad, maar dat lijkt me een positieve bijwerking.
Het is wel even slikken, 10 flinke tabletten doorslikken voor de training, maar ook dat went snel.
---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------
Je zult deze waarschijnlijk al wel gezien hebben, maar ik neem aan dat je specifiek die van Now Foods wilt hebben?![]()
Het was inderdaad Karwan en Big_T heeft het verder afgehandeld.
-Leon

Gr.![]()
Op dit moment nog niet veel vraag naar gehad namelijk, maar we staan open voor alles. 
Het was inderdaad Karwan en Big_T heeft het verder afgehandeld.
-Leon