XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij denkt nu:
sjit, hou come se er tog alteit so snel agter dad ik het ben? :scratch:
ps: tip, in het begin stellen al zijn kloontjes dezelfde vragen over caseine of whey perfection, en daarna gaat hij pas over naar het schooien :D mss nog een indicator om kloonwan te herkennen ;)
:roflol::roflol:
Moest ook 3x lezen wat je schreef. :D

Maar idd, z'n hele steil is zo voorspelbaar. Getuigt ook niet van bar veel intelligentie tbh :o

Leuk onderschrift btw :D

• Like
Waarderingen: Guts
hij denkt nu:
sjit, hou come se er tog alteit so snel agter dad ik het ben? :scratch:
ps: tip, in het begin stellen al zijn kloontjes dezelfde vragen over caseine of whey perfection, en daarna gaat hij pas over naar het schooien :D mss nog een indicator om kloonwan te herkennen ;)
Ik hoop dat Big_T hem ge-Ipbannt heeft, tenminste als dat mogelijk is op dit forum. Ik vind het vervelend dat 1 gast sfeer hier verpest. Als er dan eens iemand is die echt een probleempje heeft dan geloofd niemand hem.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

:roflol::roflol:
Moest ook 3x lezen wat je schreef. :D

Maar idd, z'n hele steil is zo voorspelbaar. Getuigt ook niet van bar veel intelligentie tbh :o

Leuk onderschrift btw :D
Problemen zoeken met bodybuilders (of mensen die het proberen te worden zoals ik :P) lijkt me idd niet zo intelligent, heeft ie geluk dat niemand zn echte naam weet :p.
Vraag me eigenlijk af of Karwan niet zn echte naam zou zijn aangezien het zn eerste profiel was?

Laatst bewerkt:
TMS na je training wellicht?

Overigens zit in TMS ook BCAA, dus hou er rekening mee met je Xtend. Zonde van je geld.

Leuke supplementenlijst trouwens, gebruik ik ook allemaal, behalve de multi, die neem ik van Now, Adam.

Oke nice je hebt helemaal gelijk dubbel op in zonde.

Dan haal ik die er af :-)

De nieuwe labels zien er op foto al top uit. :thumbs:
Benieuwd hoe ze er in het echt gaan uitzien. :D

De nieuwe labels zien er op foto al top uit. :thumbs:
Benieuwd hoe ze er in het echt gaan uitzien. :D

Ja die isolaat perfection ziet d'r wel strak uit inderdaad! De bodem is net inzicht van mijn WP ... Komt de nieuwe isolaat als het goed is precies op tijd binnen:D. Twijfel alleen tussen het oude vertrouwde aardbei smaakje of toch 's voor iets nieuws als Cookies & cream of fresh berry...

Net besteld: Referentie: 203215.

Dus ik kom hier ff sl*tten voor mogelijke goodies. :D

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Fok! Ik was te sloom. :p

Bestelling ontvangen: 20:05
Bestelling verzonden: 20:12

Fokking snel. :p

jaaa ze zijn zo snel!

Ook weer wat besteld.

Dit keer kan ik de tnt pakjegemak niet uit testen of het nu wel goed gaat, de locatie kiezer deed een beetje moeilijk met mijn explorer 9.... dus maar gewoon naar het huis adres laten sturen :)

-edit-

en ook al weer verzonden. gaat hard daar in fryslan ;) binnen 7 minuten

Laatst bewerkt:
die afterpay werkt dat alleen maar voor holland want geef mijn rekening nr op maar da lukt niet hij zegt 7 of 9 nrs en belgische is 12 nrs

Vraagje over de BCAA pure caps, hoelang na inname beginnen ze te werken?

Wat verwacht je van deze 'werking'
Alle amino's worden vrijsnel door je lichaam opgenomen (10 min ongeveer als ik me niet vergis)
De bedoeling is om spierafbraak bij het cardio'n te voorkomen, na mijn uurtje krachttraining doe ik nog een half uur cardio, wou ff weten of ik het gewoon tussen beide sessies in kan nemen.

Volgens mij is het druk bij Body en Fitshop. :D

Superdruk! :D

Heb net een bestelling geplaatst (ref nr: 203142) Heb niet kunnen vinden waar ik opmerkingen kon plaatsen? Cookies and cream still possible? Alvast bedankt.

Nu we voor 22.00 nog bestellingen eruit sturen kan ik nu nog weinig voor doen. Volgende keer maak ik het dan goed met je. :)

Daarnet mijn eerste bestelling bij Body & Fitshop gedaan.

1 BSN Epozine-O2 NT BSN 1x 180 tabletten (Kassakorting van toepassing!) € 44,90 € 44,90
1 iForce Nutrition Hemavol * 1x 160 Tabletten / Maandverpakking Introductie Actie € 29,90 € 29,90
1 Dymatize Whey Hydrolisaat ISO-100 * 1x 2270 gram Banaan € 54,90 € 54,90
1 Body & Fit Sportsnutrition TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate) * 1x 60 capsules € 14,90 € 14,90
1 Body & Fit Sportsnutrition N-Acetyl L-Glutamine - Pure Caps * 2x 200 capsules € 19,90 € 19,90

Hopelijk morgen alles binnen, khad eigenlijk liever de Isolaat Perfection willen proberen aangezien deze ook lactose vrij is maar jammer genoeg nog niet binnen.

Greetz
Sven

Bedankt voor je bestelling! :)

Ben ook bezig met nieuwe bestelling bij jullie.

Zijn deze supplementen een goede toevoeging met een goed eet schema.
Of zou je iets vervangen of nog toevoegen.

Pillen 2 maals per dag:
High Quality Omega 3 van Now Foods.
Opti-men vitaminen.

2 maals shake.
Protein Perfection Mix

Voor en na de training:
Xtend BCAA

En voor de training pre work out:
Total Muscle Solution

Groetjes,

Ziet er top uit. Misschien de TMS en Xtend afwisselen ivm de BCAA's

Hee B&F, bestelling is gedaan :)!
1,3 caps & Caffeine caps.

Is het mogelijk dat ipv het zakje protein perfection, er een andere leuke sample bij komt?

Referentienummer: 203154

Alvast bedankt :D!

ref. nr. 203163

bestel voor een maat uit het buitenland dus of jullie even extra zouden kunnen kijken of het allemaal goed is enzo (niet dat dat normaal niet zo is maar dan kan ik het bv. omruilen ofzo en dat kan nu dus niet).

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Fok! Ik was te sloom. :p

Bestelling ontvangen: 20:05
Bestelling verzonden: 20:12

Fokking snel. :p

In de avond zit BnF wat minder op Dutchbodybuilding.com. En omdat we nu tot 22.00 nog verzenden kan je het beter volgende keer bij de op- en aanmerkingen zetten. :)

die afterpay werkt dat alleen maar voor holland want geef mijn rekening nr op maar da lukt niet hij zegt 7 of 9 nrs en belgische is 12 nrs

Bestellen uit Belgie.

Vraagje over de BCAA pure caps, hoelang na inname beginnen ze te werken?

+- 15 minuten.

-Leon

Mijn bestelling is goed aangekomen alleen dat de bestelling niet helemaal klopt maar ik heb al een email gestuurd naar Ilco dus vraag je hem even naar zijn inbox te kijken ?
Even nog mijn ref nummer : 202999..

Vraagje, een maat van mij wil nieuwe handschoentjes. Welke van op jullie site raden jullie aan? Hij had er graag met een polsband gehad. Ze moeten toch een degelijke periode meegaan. Zijn vorige gingen een maandje (!) mee, ik heb er van Nike van wat ik d8 degelijk te zijn maar ook duur (35€) maar na 6 maanden ook al wat scheurtjes. Gaat wellicht sowieso maar enkele maanden mee.

POWER WRIST SPORT GLOVES FlexSports
Workout Gloves met wrist wraps M Double You
Of die van jullie Fitness handschoenen Deluxe + apart een polsbandje
Of Fitness Gloves M Double You + apart een polsbandje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven