Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Ilco/Leon

Heb weer wat leuks besteld. Kun je proberen er een leuk pakje van te maken? Dankje!

Refnr: 203027

Hoi Kawan, heb je weer je Nederlandse les op het vmbo laten vallen? Karwie, een man van 33 schrijft met degelijke interpunctie, spelling en grammatica. Oh en je krijgt nog ruzie met je ouders op 33 jarige leeftijd? :rolleyes:

En een verzoek/vraag voor B&F: is er een mogelijkheid dat 5-HTP van NOW Foods in het assortiment wordt geplaatst?

Gr. :cool:

Dit dacht ik dus ook :p Een 33 jarige die zo slecht schrijft en dan nog eens ruzie heeft met z'n ouders voor 10€ :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Het was inderdaad Karwan en Big_T heeft het verder afgehandeld. :)

-Leon

Hahahha :p Dit is al de 5de keer ofzo? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ERG tevreden over jullie "ultra fine oats" !!!

mijn complimenten! lost prima op.. geen klonten, geen rare bijsmaak! Toppie!

Makkenlijk om een keer wat extra goede carbs toe tevoegen op een shake geentijd/momentje.

Wat mij betreft een van jullie "must haves"

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Het was inderdaad Karwan en Big_T heeft het verder afgehandeld. :)

-Leon

WTF... alweer...

Jammer dat een iemand het toch weer wil verzieken... maar ja hoop dat al zn gegevens doorworden gespeeld naar alle webshops

Meer PWP samples en bidonnen graag! Voordat de maximize deal afloopt!

Beste Ilco/Leon

Heb weer wat leuks besteld. Kun je proberen er een leuk pakje van te maken? Dankje!

Refnr: 203027

Dan moet ik er nog even snel achteraan. Hoop dat deze er nog niet uit is. Volgende keer beter gelijk vermelden bij de op- en aanmerkingen. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ERG tevreden over jullie "ultra fine oats" !!!

mijn complimenten! lost prima op.. geen klonten, geen rare bijsmaak! Toppie!

Makkenlijk om een keer wat extra goede carbs toe tevoegen op een shake geentijd/momentje.

Wat mij betreft een van jullie "must haves"

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

WTF... alweer...

Jammer dat een iemand het toch weer wil verzieken... maar ja hoop dat al zn gegevens doorworden gespeeld naar alle webshops

Dank je wel voor de complimenten!

-Leon

Pff wat een sukkel die karwan.
Volgende keer dbb knokploeg erop af

Volgens mij is het druk bij Body en Fitshop. :D

Geen zorgen, het komt altijd goed. Ilco wil gewoon dat ik altijd met mijn neus in die grote bak met pakjes spring! Vind hij leuk.. :D

-Leon

Maakt niet uit mocht ik er geen hebben hoor, maar vind 't wel leuk als er iets leuks tussen zit dat dan ook weer mocht werken!

Heb net een bestelling geplaatst (ref nr: 203142) Heb niet kunnen vinden waar ik opmerkingen kon plaatsen? Cookies and cream still possible? Alvast bedankt.

Daarnet mijn eerste bestelling bij Body & Fitshop gedaan.

1 BSN Epozine-O2 NT BSN 1x 180 tabletten (Kassakorting van toepassing!) € 44,90 € 44,90
1 iForce Nutrition Hemavol * 1x 160 Tabletten / Maandverpakking Introductie Actie € 29,90 € 29,90
1 Dymatize Whey Hydrolisaat ISO-100 * 1x 2270 gram Banaan € 54,90 € 54,90
1 Body & Fit Sportsnutrition TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate) * 1x 60 capsules € 14,90 € 14,90
1 Body & Fit Sportsnutrition N-Acetyl L-Glutamine - Pure Caps * 2x 200 capsules € 19,90 € 19,90

Hopelijk morgen alles binnen, khad eigenlijk liever de Isolaat Perfection willen proberen aangezien deze ook lactose vrij is maar jammer genoeg nog niet binnen.

Greetz
Sven

Ben ook bezig met nieuwe bestelling bij jullie.

Zijn deze supplementen een goede toevoeging met een goed eet schema.
Of zou je iets vervangen of nog toevoegen.

Pillen 2 maals per dag:
High Quality Omega 3 van Now Foods.
Opti-men vitaminen.

2 maals shake.
Protein Perfection Mix

Voor en na de training:
Xtend BCAA

En voor de training pre work out:
Total Muscle Solution

Groetjes,

Hee B&F, bestelling is gedaan :)!
1,3 caps & Caffeine caps.

Is het mogelijk dat ipv het zakje protein perfection, er een andere leuke sample bij komt?

Referentienummer: 203154

Alvast bedankt :D!

Ben ook bezig met nieuwe bestelling bij jullie.

Zijn deze supplementen een goede toevoeging met een goed eet schema.
Of zou je iets vervangen of nog toevoegen.

Pillen 2 maals per dag:
High Quality Omega 3 van Now Foods.
Opti-men vitaminen.

2 maals shake.
Protein Perfection Mix

Voor en na de training:
Xtend BCAA

En voor de training pre work out:
Total Muscle Solution

Groetjes,

TMS na je training wellicht?

Overigens zit in TMS ook BCAA, dus hou er rekening mee met je Xtend. Zonde van je geld.

Leuke supplementenlijst trouwens, gebruik ik ook allemaal, behalve de multi, die neem ik van Now, Adam.

ref. nr. 203163

bestel voor een maat uit het buitenland dus of jullie even extra zouden kunnen kijken of het allemaal goed is enzo (niet dat dat normaal niet zo is maar dan kan ik het bv. omruilen ofzo en dat kan nu dus niet).

pff wat een sukkel die karwan.
Volgende keer dbb knokploeg erop af
+1 :d
Dat soort gastjes vind ik echt zielig. Waar ik train vloog er eens gast uit tegen een medewerkster en dan plots werd het stil in de zaal en iedereen die aan het powertrainen was aan het kijken en enkele gingen helpen (ik niet, eerst nog wat bijtrainen voor ik in de bres spring voor vrouwen in nood :P). Die gast was snel weg xD.

Laatst bewerkt:
Goed gedaan!

Het is zo jammer dat zo'n greedy bastard jullie goeie service zo misbruikt. Gelukkig valt hij elke keer al snel door de mand met z'n uhmm 'schreifsteil'.

hij denkt nu:
sjit, hou come se er tog alteit so snel agter dad ik het ben? :scratch:
ps: tip, in het begin stellen al zijn kloontjes dezelfde vragen over caseine of whey perfection, en daarna gaat hij pas over naar het schooien :D mss nog een indicator om kloonwan te herkennen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven