AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling is goed aangekomen alleen dat de bestelling niet helemaal klopt maar ik heb al een email gestuurd naar Ilco dus vraag je hem even naar zijn inbox te kijken ?
Even nog mijn ref nummer : 202999..

Gezien, los ik direct op voor je.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Vraagje, een maat van mij wil nieuwe handschoentjes. Welke van op jullie site raden jullie aan? Hij had er graag met een polsband gehad. Ze moeten toch een degelijke periode meegaan. Zijn vorige gingen een maandje (!) mee, ik heb er van Nike van wat ik d8 degelijk te zijn maar ook duur (35€) maar na 6 maanden ook al wat scheurtjes. Gaat wellicht sowieso maar enkele maanden mee.

POWER WRIST SPORT GLOVES FlexSports
Workout Gloves met wrist wraps M Double You
Of die van jullie Fitness handschoenen Deluxe + apart een polsbandje
Of Fitness Gloves M Double You + apart een polsbandje

Deze fitnessgloves met polsstraps van flex doen het wel goed:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
18,00 euro per paar dus dat valt ook wel mee:)

Krijg net netjes mijn protein perfection mix vanilla binnen. En dan zit er een sample van protein perfection mix vanilla dat vind ik wel een minpuntje begrijp dat jullie het druk hebben en gewoon een sample erin gooien zonder te kijken. Maar had toch een andere smaak gewild om te proberen. Mischien dat jullie daar op kunnen letten volgend keer;)

Krijg net netjes mijn protein perfection mix vanilla binnen. En dan zit er een sample van protein perfection mix vanilla dat vind ik wel een minpuntje begrijp dat jullie het druk hebben en gewoon een sample erin gooien zonder te kijken. Maar had toch een andere smaak gewild om te proberen. Mischien dat jullie daar op kunnen letten volgend keer;)

Duidelijk en terecht. ook voor onszelf beter om een andere smaak erin te doen:rolleyes: Ik loop direct even naar de jongens toe.:cool:

Net keurig mijn bestelling ontvangen. Jammer genoeg chocolade sample, had graag Cookies and cream gehad, volgende keer reken ik op jullie buffels;)

Net een bestelling geplaatst, krijg echter niet gelijk een referentienummer te zien en ook niet direct een mail. Gaat dit wel goed? Was ongeveer 200 euro en heb mn nickname in de comment field gezet.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Net een bestelling geplaatst, krijg echter niet gelijk een referentienummer te zien en ook niet direct een mail. Gaat dit wel goed? Was ongeveer 200 euro en heb mn nickname in de comment field gezet.

Mailtje is net binnen, 203638.
Kunnen jullie er iets moois van maken :D

Bidonnen terug tussen de kados svp!!

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Mailtje is net binnen, 203638.
Kunnen jullie er iets moois van maken :D

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is al direct verwerkt dus ik zag je post iets te laat maar ik ga ervan uit dat ze er iets moois van gemaakt hebben.:cool:

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Bidonnen terug tussen de kados svp!!

Deze zijn er helaas nog niet.:rolleyes: Zodra ze er weer zijn dan doe ik dit direct!:)

vanmiddag mijn bestelling weer perfect ontvangen.

dank voor de samples, heb weer een weeksupply aan pre workout samples liggen nu :D wel mooi, zo kan ik mooi allerlei merken uit proberen.

de protein reep smikkel ik straks even op, ziet er te lekker uit om langer te laten liggen :)

Ik heb een polsomtrek van 17 a 17.5 cm. Welke maat raad je me dan aan?
Nergens handschoenen liggen? Mijn moto- en winter handschoenen zijn beide de zelfde maat als mn training handschoenen en passen allemaal perfect :).
Ik heb polsomtrek van 16cm mijn handschoentjes zijn van ander merk en zijn medium. Ze zitten lekker strak (wat ook moet - als het niet genoeg spant gaat het schuren en ik moet wellicht niet zeggen dat dit niet goed is). Update: ff opgezocht: 15-18cm raad men normaal medium aan:).
(18-20: L ; 14-15: S ; XL > 20)

Laatst bewerkt:
Voor een pot Whey Perfection en TMS geven jullie een leuke korting. Valt er ook iets te regelen als ik een grote emmer whey perfection wil bestellen icm TMS? Alleen, voor de vaste klant uiteraard ;)

Voor een pot Whey Perfection en TMS geven jullie een leuke korting. Valt er ook iets te regelen als ik een grote emmer whey perfection wil bestellen icm TMS? Alleen, voor de vaste klant uiteraard ;)
Geen slecht idee inderdaad, die miste ik de vorige keer ook een beetje.

Dacht dat vandaag de 1ste keer zou worden dat B&F-Shop bestelling niet na 1 dag geleverd zou worden, maar komt de TNT plots 10 minuten geleden nog langs. :) Mooie nieuwe Shakebeker.

Mijn bestelling is ook binnen gekomen vandaag, helaas miste ik wel nog wat maar kan gebeuren,

En ook ik had whey perfection mix besteld en kreeg de zelfde ook als sample hehe.
Terwijl ik bij opmerkingen vroeg voor een pre work out sample om te testen.

maar kan gebeuren heren!

Ciao Ciao

Weten jullie al wanneer de bidons terugkomen trouwens?

Hoi Bodyenfitshop,

Ik heb een emmer Whey Perfection besteld, samen met wat pre workout boosters, echter heb ik 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) ontvangen, in plaats van 1x 10lb/4540 gram (162 shakes). Mijn referentienummer is 202283, het klantnummer was 28366. Jullie kennende zal er vast wel een passende oplossing komen! :) Voor de rest prima service, een foutje kan altijd gebeuren ;)

Mijn bestelling zag er als volgt uit:
1 x Maximize
1 x Whey perfection 4540 gram
1 x NoxiPro

Damn was vandaag niet thuis voor mijn bestelling. Morgen zien dat ik thuis ben :D

Ik heb een sterk vermoeden dat alainie karwan is , in een post bij xxl , typed hij op dezelfde manier als karwan , iemand die mij kan helpen of dit echt waar is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven