Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Bodyenfitshop,

Ik heb een emmer Whey Perfection besteld, samen met wat pre workout boosters, echter heb ik 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) ontvangen, in plaats van 1x 10lb/4540 gram (162 shakes). Mijn referentienummer is 202283, het klantnummer was 28366. Jullie kennende zal er vast wel een passende oplossing komen! :) Voor de rest prima service, een foutje kan altijd gebeuren ;)

Mijn bestelling zag er als volgt uit:
1 x Maximize
1 x Whey perfection 4540 gram
1 x NoxiPro

Ga ik zo direct voor je oplossen!:) (morgen in huis) Excuses!!

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Ik heb een sterk vermoeden dat alainie karwan is , in een post bij xxl , typed hij op dezelfde manier als karwan , iemand die mij kan helpen of dit echt waar is ?

Ik kan de naam nu checken, dit is onze fout helaas:rolleyes: Lossen we direct opnatuurlijk :)

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Weten jullie al wanneer de bidons terugkomen trouwens?

Nog niet precies, ik hoorde gisteren van mijn collega, midden/eind aankomende week.

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

Mijn bestelling is ook binnen gekomen vandaag, helaas miste ik wel nog wat maar kan gebeuren,

En ook ik had whey perfection mix besteld en kreeg de zelfde ook als sample hehe.
Terwijl ik bij opmerkingen vroeg voor een pre work out sample om te testen.

maar kan gebeuren heren!

Ciao Ciao

Ik zal overleggen vandaag of we dit kunnen voorkomen. Het is niet erg zinvol om van hetzelfde product als je in bestelling hebt een sample te krijgen inderdaad:cool:
Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

Geen slecht idee inderdaad, die miste ik de vorige keer ook een beetje.

Dacht dat vandaag de 1ste keer zou worden dat B&F-Shop bestelling niet na 1 dag geleverd zou worden, maar komt de TNT plots 10 minuten geleden nog langs. :) Mooie nieuwe Shakebeker.

Ik zal kijken of ik hier een extra optie bij kan zetten vandaag:)

Dank je, voor de bestelling!! En altijd binnen 24 uur:D

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

vanmiddag mijn bestelling weer perfect ontvangen.

dank voor de samples, heb weer een weeksupply aan pre workout samples liggen nu :D wel mooi, zo kan ik mooi allerlei merken uit proberen.

de protein reep smikkel ik straks even op, ziet er te lekker uit om langer te laten liggen :)

Graag gedaan:)

Vraagje, mijn pa kwam gisteren thuis van het sporten en had nogal last van krampen/spierpijn. In de sportschool hebben zij Magnesium aangeraden, welk product raad je hiervoor aan? (Met name krampen) :)

Als ik een bestelling doe en betaal via Afterpay, wordt de bestelling dan direct verstuurd of neemt het ook enkele dagen in beslag zoals bij Master/Visa card het geval kan zijn?

Laatst bewerkt:
Als ik een bestelling doe en betaal via Afterpay, wordt de bestelling dan direct verstuurd of neemt het ook enkele dagen in beslag zoals bij Master/Visa card het geval kan zijn?

In mijn ervaring wordt deze meteen verstuurd net als je meteen betaald via bijv Ideal. Ideaal dus als je even geen creditcard of rabocalculator bij je hebt :)

Nee, het wordt gewoon direct verzonden, dus morgen thuis.

Ok thx u2, normaal doe ik het via Acceptgiro maar dat lukt nu niet omdat ze blijkbaar mijn betaling (van 3 dagen geleden) van mijn vorige bestelling nog niet verwerkt hebben. :rolleyes:
Zal die eenmalige machtiging van Afterpay eens proberen.

Laatst bewerkt:
Vraagje, mijn pa kwam gisteren thuis van het sporten en had nogal last van krampen/spierpijn. In de sportschool hebben zij Magnesium aangeraden, welk product raad je hiervoor aan? (Met name krampen) :)

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/calcium-magnesium_ingredienten deze kan.

Of als ie ook moeite heeft met slapen oid is een ZMA product misschien wel fijn.
http://www.bodyenfitshop.nl/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma

Het advies is goed. Je zou een supplement als deze hiervoor kunnen nemen.

Probleem is opgelost , alles goed ontvangen Ilco !
Top :)

referentienummer 203980
Heb bestelling vanmiddag gemaakt, en wou graag een bidon erbij, en geen shakebeker..
Verder had ik nog een vraag voor een paar pre work out samples, zou dit erbij kunnen? Bijvoorbeeld crack of no xplode etc..

Hoop dat dit kan?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Heb vandaag mijn bestelling ook keurig gekregen ;-) Thanks

Probleem is opgelost , alles goed ontvangen Ilco !
Top :)

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Heb vandaag mijn bestelling ook keurig gekregen ;-) Thanks

Jij ook:)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

referentienummer 203980
Heb bestelling vanmiddag gemaakt, en wou graag een bidon erbij, en geen shakebeker..
Verder had ik nog een vraag voor een paar pre work out samples, zou dit erbij kunnen? Bijvoorbeeld crack of no xplode etc..

Hoop dat dit kan?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Allereerst, dank je voor de bestelling!:) De bidons zijn momenteel helaas op.

Zij de pwo + diet-pills al binnen, laat ons niet langer in spanning :D

thnx weer voor de snelle levering!

de whey perfection creamy coconut is VRESELIJK LEKKER!!!!!!
*zou het bijna te vaak gaan drinken :cool:*

Haha, dat heb ik ook met de cookies 'n cream. Soms weiger ik het te nemen, omdat ik bang ben dat 't gaat wennen :P

Vandaag de whey cookies en cream besteld. Ik ben erg benieuwd naar de smaak:)

Zij de pwo + diet-pills al binnen, laat ons niet langer in spanning :D

Hou op....:D We zijn hier zelf onderhand ook al weel een beetje in spanining. Om het voorzichtig uit te drukken :rolleyes: Het probleem is dat DE producent een planning aanhoudt die nogal eens schuift. Daar we voor Nederlandse begrippen een grote klant zijn maar voor internationale begrippen slechts "medium":D valt druk uitoefenen niet altijd mee. al proberen we dat wel constant. De ETA staat nu op volgende week donderdag/vrijdag. De dag dag wij kunnen leveren wel te verstaan.:)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Vandaag de whey cookies en cream besteld. Ik ben erg benieuwd naar de smaak:)

Heerlijk:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

De week na maandag 9 Mei... het is zweten voor ons:cool:

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Dank je, voor het compliment!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen jullie al even de preview geven van de nieuwe weekaanbiedingen voor morgen? :p. Anders bestel ik nog snel de Maximize v2. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven