Hoi Bodyenfitshop,
Ik heb een emmer Whey Perfection besteld, samen met wat pre workout boosters, echter heb ik 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) ontvangen, in plaats van 1x 10lb/4540 gram (162 shakes). Mijn referentienummer is 202283, het klantnummer was 28366. Jullie kennende zal er vast wel een passende oplossing komen!Voor de rest prima service, een foutje kan altijd gebeuren
Mijn bestelling zag er als volgt uit:
1 x Maximize
1 x Whey perfection 4540 gram
1 x NoxiPro
Ga ik zo direct voor je oplossen!
(morgen in huis) Excuses!!---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------
Ik heb een sterk vermoeden dat alainie karwan is , in een post bij xxl , typed hij op dezelfde manier als karwan , iemand die mij kan helpen of dit echt waar is ?
Ik kan de naam nu checken, dit is onze fout helaas
Lossen we direct opnatuurlijk 
---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------
Weten jullie al wanneer de bidons terugkomen trouwens?
Nog niet precies, ik hoorde gisteren van mijn collega, midden/eind aankomende week.
---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------
Mijn bestelling is ook binnen gekomen vandaag, helaas miste ik wel nog wat maar kan gebeuren,
En ook ik had whey perfection mix besteld en kreeg de zelfde ook als sample hehe.
Terwijl ik bij opmerkingen vroeg voor een pre work out sample om te testen.
maar kan gebeuren heren!
Ciao Ciao
Ik zal overleggen vandaag of we dit kunnen voorkomen. Het is niet erg zinvol om van hetzelfde product als je in bestelling hebt een sample te krijgen inderdaad
Dank je, voor de bestelling

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------
Geen slecht idee inderdaad, die miste ik de vorige keer ook een beetje.
Dacht dat vandaag de 1ste keer zou worden dat B&F-Shop bestelling niet na 1 dag geleverd zou worden, maar komt de TNT plots 10 minuten geleden nog langs.Mooie nieuwe Shakebeker.
Ik zal kijken of ik hier een extra optie bij kan zetten vandaag

Dank je, voor de bestelling!! En altijd binnen 24 uur

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------
vanmiddag mijn bestelling weer perfect ontvangen.
dank voor de samples, heb weer een weeksupply aan pre workout samples liggen nuwel mooi, zo kan ik mooi allerlei merken uit proberen.
de protein reep smikkel ik straks even op, ziet er te lekker uit om langer te laten liggen![]()
Graag gedaan

. Anders bestel ik nog snel de Maximize v2.