XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een heerlijke training. :D. Goede focus en waanzinnige pomp. :D.

Ik twijfel ook om van Result over te schakelen op TMS maar het feit dat in TMS zo weinig creatine zit houdt me wat tegen.

1500 mg per serving. Dat is op trainingsdagen 3 gram per dag. Als je op rustdagen 1 serving neemt dan zit je dan een beetje kort. Dit zou je kunnen aanvullen met een klein potje goedkope Creatine monohydraat.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Was een heerlijke training. :D. Goede focus en waanzinnige pomp. :D.

Dat geloof ik direct!:)

Dadelijk trainen met halve scoop NoxiPro halve scoop NO370 en 1 pre workout pill. :p. :lifter: :rocknana:
Nice, ik hou zelf ook van mixjes. Weet nog ni wat ik vandaag ga maken.
Da's t mooie van meerdere PWO's en products in 't kastje; je kan je PWO helemaal aanpassen voor waar je behoefte aan hebt :thumb:

Da's t mooie van meerdere PWO's en products in 't kastje; je kan je PWO helemaal aanpassen voor waar je behoefte aan hebt :thumb:

Inderdaad. :p. Heb ook nog extra arginine en citruline. Die gooi ik er ook geregeld eens bij. :p.

Ben nu gegaan voor de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. (Een hele boterham qua naam :p) die heb jij nog niet getest zag ik op je lijstje van een tijd terug. Zal je zeker laten weten wat ik ervan vind. :p

Zo hou je elke training een beetje spannend en vorozien van impuls:)

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Inderdaad. :p. Heb ook nog extra arginine en citruline. Die gooi ik er ook geregeld eens bij. :p.

Ben nu gegaan voor de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. (Een hele boterham qua naam :p) die heb jij nog niet getest zag ik op je lijstje van een tijd terug. Zal je zeker laten weten wat ik ervan vind. :p

We hebben al een paar belletjes gehad van mensen die de Hemo Rage iets TE vonden.:cool:

2 scoops Noxi vind ik ook TE. :p. Heb me toen kapot gezweet en nog nooit zo hard getraind. :p. Ben van mijn leven nog nooit flauwgevallen maar toen scheelde het toch maar weining. :p. Hartslag na de training zat tegen de 200 :p. Gelukkig vroeger met wielrennen vaak 200+ gegaan dus ben al wat gewoon. :p

Dat wilde ik je net vragen :yes: :thumb:

Zo hou je elke training een beetje spannend en vorozien van impuls:)

Precies!
Verkopen jullie ook goeie caf pills btw?

2 scoops Noxi vind ik ook TE. :p. Heb me toen kapot gezweet en nog nooit zo hard getraind. :p. Ben van mijn leven nog nooit flauwgevallen maar toen scheelde het toch maar weining. :p. Hartslag na de training zat tegen de 200 :p. Gelukkig vroeger met wielrennen vaak 200+ gegaan dus ben al wat gewoon. :p

Kun je hard fietsen. Met de motor haal ik dat wel :D

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Jij ook:)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Allereerst, dank je voor de bestelling!:) De bidons zijn momenteel helaas op.

En is het wel mogelijk om een aantal pre work out extra samples te krijgen? Om een paar keer te kunnen proberen?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

En is het wel mogelijk om een aantal pre work out extra samples te krijgen? Om een paar keer te kunnen proberen?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Kun je altijd het beste even bij ´opmerkingen` aangeven. Als we datn ea hebben liggen dan doen we het erbij.:)

bf: Heb chocolat whey isolaat van jullie en elke keer dat ik het drink moet ik mijn grote behoefte doen en krijg gewoon diarree ervan, weten jullie door wat het kan komen? (welke stof)

Uw bestelling bij Body en Fitshop 28-4-2011 17:39
Uw bestelling is verzonden 28-4-2011 17:41

Haha wat... 2 minuten man, hoe kan dit :roflol:
Beter hebben ze deze keer de opmerking wel goed gelezen!

Weer groot ingeslagen (dit keer wel wat meer op de centen gelet :), alsnog genoeg voor een tank top :D)

Preworkout sampels zijn welkome 204261

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven