Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel ook om van Result over te schakelen op TMS maar het feit dat in TMS zo weinig creatine zit houdt me wat tegen.
Was een heerlijke training.. Goede focus en waanzinnige pomp.
.

dankje
Nice, ik hou zelf ook van mixjes. Weet nog ni wat ik vandaag ga maken.Dadelijk trainen met halve scoop NoxiPro halve scoop NO370 en 1 pre workout pill..
![]()
![]()
Nice, ik hou zelf ook van mixjes. Weet nog ni wat ik vandaag ga maken.
Da's t mooie van meerdere PWO's en products in 't kastje; je kan je PWO helemaal aanpassen voor waar je behoefte aan hebt![]()
. Heb ook nog extra arginine en citruline. Die gooi ik er ook geregeld eens bij.
.
) die heb jij nog niet getest zag ik op je lijstje van een tijd terug. Zal je zeker laten weten wat ik ervan vind. 
Nice, ik hou zelf ook van mixjes. Weet nog ni wat ik vandaag ga maken.
Da's t mooie van meerdere PWO's en products in 't kastje; je kan je PWO helemaal aanpassen voor waar je behoefte aan hebt![]()

Inderdaad.. Heb ook nog extra arginine en citruline. Die gooi ik er ook geregeld eens bij.
.
Ben nu gegaan voor de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. (Een hele boterham qua naam) die heb jij nog niet getest zag ik op je lijstje van een tijd terug. Zal je zeker laten weten wat ik ervan vind.
![]()

. Heb me toen kapot gezweet en nog nooit zo hard getraind.
. Ben van mijn leven nog nooit flauwgevallen maar toen scheelde het toch maar weining.
. Hartslag na de training zat tegen de 200
. Gelukkig vroeger met wielrennen vaak 200+ gegaan dus ben al wat gewoon. 
Dat wilde ik je net vragenInderdaad.. Heb ook nog extra arginine en citruline. Die gooi ik er ook geregeld eens bij.
.
Ben nu gegaan voor de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. (Een hele boterham qua naam) die heb jij nog niet getest zag ik op je lijstje van een tijd terug. Zal je zeker laten weten wat ik ervan vind.
![]()
Zo hou je elke training een beetje spannend en vorozien van impuls![]()

2 scoops Noxi vind ik ook TE.. Heb me toen kapot gezweet en nog nooit zo hard getraind.
. Ben van mijn leven nog nooit flauwgevallen maar toen scheelde het toch maar weining.
. Hartslag na de training zat tegen de 200
. Gelukkig vroeger met wielrennen vaak 200+ gegaan dus ben al wat gewoon.
![]()

Graag gedaan
---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------
Jij ook
---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------
Allereerst, dank je voor de bestelling!De bidons zijn momenteel helaas op.
. Denk dat max snelheid iets rond de 65 zat.
. Wel bergaf.
. Maar bergop zat ik dus 200+ met hartslag.
.http://bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
Deze heb ik. Lekker goedkoop en doen goed hun werk.![]()
En is het wel mogelijk om een aantal pre work out extra samples te krijgen? Om een paar keer te kunnen proberen?
Sent from my Desire HD using Tapatalk

[/COLOR]
De week na maandag 9 Mei... het is zweten voor ons
bf: Heb chocolat whey isolaat van jullie en elke keer dat ik het drink moet ik mijn grote behoefte doen en krijg gewoon diarree ervan, weten jullie door wat het kan komen? (welke stof)
Heb ik ook besteld, eens testenhttp://bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
Deze heb ik. Lekker goedkoop en doen goed hun werk.![]()