Dank je, voor de bestelling

Vraag voor samples zou ik even bij "opmerkingen" plaatsen. Ik zie het vaak te laat daar we tegenwoordig tot 22:00 uur doorwerken is eigenlijk elke bestelling bijna direct verwerkt
---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------
Dank je, voor het compliment!
De Frey is kwalitatief minder als PAM dat horen we zeker meer en hebben we ook aangegeven. Geef het volgende keer even aan als je bestelt dan doen we er een nieuwe bus Frey bij voor je.
---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------
Ja, we werken al in ploegen inderdaad
---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------
We moeten inderdaad alles even lekker in het "ritme" krijgen. Daar zijn we druk mee bezig maar inderdaad nog niet 100%

Een beetje stress en drukte klopt ook wel

maar mag geen excuus zijn
---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------
Op zich is het geen probleem. Ik denk over het hoofd gezien. Excuses.
Dank je, voor de bestelling!
---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------
Dank je! Vandaag in huis
---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------
ER wordt hard gewerkt momenteel

Dank je
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------
WEEKAANBIEDINGEN
Optimum Whey Sachets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
24 Sachets 18,90!
Jack3D
45 doseringen 26,00!
Cell-Tech Hardcore
3KG grootverpakking 49,90!
True Mass