XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer groot ingeslagen (dit keer wel wat meer op de centen gelet :), alsnog genoeg voor een tank top :D)

Preworkout sampels zijn welkome 204261
ik wou dat ik genoeg bestelde voor een tanktop ! ik bestel wel veel maar nooit in een bestelling doe gewoon om de maand

Bestelling geplaatst met ref 204268
Kunnen jullie er een mooi pakketje van maken? :)

Hmmm niet echt, just curious.

zozo bijna weekend wat is de nieuwe banaanbieding =]

Even 1 à 2 pagina's terug kijken. Zo uit mijn hoofd, truemass, jack3d en verder ben ik het ff kwijt

Ik had bij opmerkingen gezet of ik ipv kado 2 een extra sample kon krijgen.. Blijkt er maar 1 sample in te zitten. doen jullie dit niet meer of?

Ik had bij opmerkingen gezet of ik ipv kado 2 een extra sample kon krijgen.. Blijkt er maar 1 sample in te zitten. doen jullie dit niet meer of?
Normaal wel denk ik, ze zullen het weer druk hebben gehad. Sinds ze tot 22:00 door gaan heb ik de indruk dat dit wel vaker eens gebeurt. Nou ja, moet je ook wel een beetje begrijpen, extra stress en meer vermoeidheid.

Normaal wel denk ik, ze zullen het weer druk hebben gehad. Sinds ze tot 22:00 door gaan heb ik de indruk dat dit wel vaker eens gebeurt. Nou ja, moet je ook wel een beetje begrijpen, extra stress en meer vermoeidheid.

Zal daar ondertussen ook wel al ploegenwerk zijn:p

2 scoops Noxi vind ik ook TE. :p. Heb me toen kapot gezweet en nog nooit zo hard getraind. :p. Ben van mijn leven nog nooit flauwgevallen maar toen scheelde het toch maar weining. :p. Hartslag na de training zat tegen de 200 :p. Gelukkig vroeger met wielrennen vaak 200+ gegaan dus ben al wat gewoon. :p

Ik vind 2 scoops ook te, alles tintelt veel te veel en zweet mij echt kapot, is niet normaal :D

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

zozo bijna weekend wat is de nieuwe banaanbieding =]

Optimum Whey Sachets (nog niet op internet)
Jack3D
Cell tech
True Mass

Prijzen heb ik morgen:)

..

Gisteren lekker gebruik gemaakt van de nieuwe tijden, echt ideaal :)

Alleen de frey no stick spray die ik laatst had besteld is nu al het drijfgas/druk van op terwjil er gewoon nog 3/4 of meer inzit :(

Weer groot ingeslagen (dit keer wel wat meer op de centen gelet :), alsnog genoeg voor een tank top :D)

Preworkout sampels zijn welkome 204261

Dank je, voor de bestelling:) Vraag voor samples zou ik even bij "opmerkingen" plaatsen. Ik zie het vaak te laat daar we tegenwoordig tot 22:00 uur doorwerken is eigenlijk elke bestelling bijna direct verwerkt:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Gisteren lekker gebruik gemaakt van de nieuwe tijden, echt ideaal :)

Alleen de frey no stick spray die ik laatst had besteld is nu al het drijfgas/druk van op terwjil er gewoon nog 3/4 of meer inzit :(

Dank je, voor het compliment!

De Frey is kwalitatief minder als PAM dat horen we zeker meer en hebben we ook aangegeven. Geef het volgende keer even aan als je bestelt dan doen we er een nieuwe bus Frey bij voor je.:)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Zal daar ondertussen ook wel al ploegenwerk zijn:p

Ja, we werken al in ploegen inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

We moeten inderdaad alles even lekker in het "ritme" krijgen. Daar zijn we druk mee bezig maar inderdaad nog niet 100%:D Een beetje stress en drukte klopt ook wel:D maar mag geen excuus zijn:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Op zich is het geen probleem. Ik denk over het hoofd gezien. Excuses.
Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Bestelling geplaatst met ref 204268
Kunnen jullie er een mooi pakketje van maken? :)

Dank je! Vandaag in huis:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Uw bestelling bij Body en Fitshop 28-4-2011 17:39
Uw bestelling is verzonden 28-4-2011 17:41

Haha wat... 2 minuten man, hoe kan dit :roflol:
Beter hebben ze deze keer de opmerking wel goed gelezen!

ER wordt hard gewerkt momenteel:D Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

WEEKAANBIEDINGEN

Optimum Whey Sachets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
24 Sachets 18,90!

Jack3D
45 doseringen 26,00!

Cell-Tech Hardcore
3KG grootverpakking 49,90!

True Mass
2.6KG 34,90!

Dank je, voor de bestelling:) Vraag voor samples zou ik even bij "opmerkingen" plaatsen. Ik zie het vaak te laat daar we tegenwoordig tot 22:00 uur doorwerken is eigenlijk elke bestelling bijna direct verwerkt:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Dank je, voor het compliment!

De Frey is kwalitatief minder als PAM dat horen we zeker meer en hebben we ook aangegeven. Geef het volgende keer even aan als je bestelt dan doen we er een nieuwe bus Frey bij voor je.:)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Ja, we werken al in ploegen inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

We moeten inderdaad alles even lekker in het "ritme" krijgen. Daar zijn we druk mee bezig maar inderdaad nog niet 100%:D Een beetje stress en drukte klopt ook wel:D maar mag geen excuus zijn:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Op zich is het geen probleem. Ik denk over het hoofd gezien. Excuses.
Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Dank je! Vandaag in huis:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

ER wordt hard gewerkt momenteel:D Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

WEEKAANBIEDINGEN

Optimum Whey Sachets
24 Sachets 18,90!

Jack3D
45 doseringen 26,00!

Cell-Tech Hardcore
3KG grootverpakking 49,90!

True Mass
2.6KG 34,90!

over de samples gesproken zijn die in meerderen smaken verkrijg baar?

Welke dag zijn wij vandaag Bodyenfitshop ?
HAVE-A-NICE-WEEKEND-DAY !

Net een bestelling geplaatst, krijg echter niet gelijk een referentienummer te zien en ook niet direct een mail. Gaat dit wel goed? Was ongeveer 200 euro en heb mn nickname in de comment field gezet.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Mailtje is net binnen, 203638.
Kunnen jullie er iets moois van maken :D

Pakketje binnen, wat een doos.
Maar zaten mooie dingen bij, bedankt weer!

Gelijk even een vraag. Ik heb Maximixe v2 en Hemavol besteld.
Ik ben nu aan het cutten en ga hier nog ongeveer een maandje mee door (ga nu echt fanatiek worden) wanneer kan ik met de hemavol beginnen de laatste weken van de cut om wat voller te lijken of gelijk erachteraan?
Wil sowieso de gratis Beta Alanine direct na de cut nemen om als het ware een 'kickstart' te geven. Wat raden jullie hierbij aan qua dosering?

Pakketje binnen, wat een doos.
Maar zaten mooie dingen bij, bedankt weer!

Gelijk even een vraag. Ik heb Maximixe v2 en Hemavol besteld.
Ik ben nu aan het cutten en ga hier nog ongeveer een maandje mee door (ga nu echt fanatiek worden) wanneer kan ik met de hemavol beginnen de laatste weken van de cut om wat voller te lijken of gelijk erachteraan?
Wil sowieso de gratis Beta Alanine direct na de cut nemen om als het ware een 'kickstart' te geven. Wat raden jullie hierbij aan qua dosering?

Hemavol geeft je wel een stuk extra en een vollere look, aan het eind is dat wel lekker. Voor de Beta-Alanine zou ik in ieder geval minimaal 1500 mg per dag nemen.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

over de samples gesproken zijn die in meerderen smaken verkrijg baar?

Dit is niet kiesbaar, anders ontstaat er een onwerkbare situatie:D

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Welke dag zijn wij vandaag Bodyenfitshop ?
HAVE-A-NICE-WEEKEND-DAY !

JA:D Nice Weekend!

Hallo B&F,

Ben al een tijdje aan 't uitzoeken welke BCAA's/EAA's ik zal gaan halen.
Zit te twijfelen tussen B&F BCAA, B&F EAA en Xtend.. Zouden jullie me kunnen vertellen welke van de drie de beste is rondom de training, en waarom wel of waarom niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven