MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
die van B&F waarom omdat het van de Huismerk komt :cool:

Welke smaak van de lean gain is het best te drinken met water?

Hallo B&F,

Ben al een tijdje aan 't uitzoeken welke BCAA's/EAA's ik zal gaan halen.
Zit te twijfelen tussen B&F BCAA, B&F EAA en Xtend.. Zouden jullie me kunnen vertellen welke van de drie de beste is rondom de training, en waarom wel of waarom niet?

Bij meer langdurige training of in de cut zou ik voor de training BCAA nemen en EAA erna. Als je normaliter voor 1 product kiest dan kies ik voor EAA omdat deze naast spierafbraak voorkomend ook na de training direct spiergroei triggeren.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Welke smaak van de lean gain is het best te drinken met water?

Ik denk Aardbei zelf:) Banaan is ook lekker.

Hallo B&F,

Ben al een tijdje aan 't uitzoeken welke BCAA's/EAA's ik zal gaan halen.
Zit te twijfelen tussen B&F BCAA, B&F EAA en Xtend.. Zouden jullie me kunnen vertellen welke van de drie de beste is rondom de training, en waarom wel of waarom niet?

Liquid amino's heeft allebij toch :)

Waarom is er niet zoiets in poedervorm? Is toch goedkoper

Prettig weekend allemaal!!! :D.

Bestelling is trouwens weer in op en top conditie aangekomen. :D. De Hemo Rage Black Ultra Concentrate ziet er zeer leuk uit. :D. Dacht dat het zo een grote pot was als de gewone versie. :p. Maar is ook een kleine pot. :p. Best handig met die kleinere doseringen. :p

"Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!"

I loll'd :roflol: proficiat voor de eerlijkheid! het is dan ook echt ranzig :)

"Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!"

+1. :p. EAA was veel lekkerder. :D

Prettig weekend allemaal!!! :D.

Bestelling is trouwens weer in op en top conditie aangekomen. :D. De Hemo Rage Black Ultra Concentrate ziet er zeer leuk uit. :D. Dacht dat het zo een grote pot was als de gewone versie. :p. Maar is ook een kleine pot. :p. Best handig met die kleinere doseringen. :p

Jij ook prettig week-end, enne, ga je testen vandaag? :D

Jij ook prettig week-end, enne, ga je testen vandaag? :D

Ik hoop het. :D. Mijn petekindje is vandaag op bezoek en ligt te slapen. :p. En aangezien ik thuis train moet ik dus wachten tot hij wakker is. :p. Dadelijk eens stiekem wat lawaai maken (a)

Alleen benen zal wel niet voor een pomp zorgen. Maar kan wel de focus en drive testen. :P.

Edit: Net ingenomen. De smaak is zeer goed te doen. Niet zo lekker als NoxiPro en NO370. Alleen de smaak die je in je mond hebt 1 min na inname is niet zo goed. :p

Laatst bewerkt:
Spullen weer binnen :)

Krijg de protein perfection mix samples nog nagestuurd dus de frey kun je daar wel bij doen.
ref: 204383
En trouwens bedankt voor de RUIME compensatie voor het feit dat de samples er niet zijn :)

Whey isolaat, nog niks? :rocker2:

We hebben net weer een heleboel ingekocht:D Het antwoord is; ja:)

Nieuwe labelling komt nu eerst nog voor andere producten. Komt goed.

over de Creatine ethyl ester gesproken.
ik heb een potje van dat nog thuis liggen .
ik heb het vroeger 1x gebruikt maar ik moest er bijna van overgeven.
klopt het dat die smaak gewoon niet tedoen vies is ?

16 Mei ofzo pas.

B&F, ik vroeg me af als ik total muscle solution neem na mijn training, heeft die Magic EAA vrij weinig zin toch? Aangezien er ook BCAA/EAA's in TMS zit. Voor de training i.c.m. Maximize of noxipro is wat teveel van 't goede zeker?

Alvast bedankt.

over de Creatine ethyl ester gesproken.
ik heb een potje van dat nog thuis liggen .
ik heb het vroeger 1x gebruikt maar ik moest er bijna van overgeven.
klopt het dat die smaak gewoon niet tedoen vies is ?
Wie zijn kloon zou jij nu weer zijn , meneer-de-oude-topic-bumper-&-topic-spammer :)

Liquid amino's heeft allebij toch :)

Waarom is er niet zoiets in poedervorm? Is toch goedkoper

Ja, ik bedoelde ook poeder. :)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Tja, zelfs ik was onder de indruk van de smaak de 1e keer. Normaal drink ik alles:D

Wordt er tijdens koninginnendag ook bezorgd?
Dus als ik vandaag wat besteld, dat ik het dan morgen binnen heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven