fernandes11
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
haha dat begrijp ik.
heb je zelf ooit deze creatine genomen ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat begrijp ik.
haha dat begrijp ik.
heb je zelf ooit deze creatine genomen ?

Sample, was even slikken, maar zijn genoeg supps die niet te zuipen zijn (mass gainer, crack ect)
Gister kwark met tonijn gemixed![]()
Kwark en tonijn gemixed, ik krijg al rillingen bij de gedachte eraanSample, was even slikken, maar zijn genoeg supps die niet te zuipen zijn (mass gainer, crack ect)

Kwark en tonijn gemixed, ik krijg al rillingen bij de gedachte eraan![]()
netjes bijna 800 pagina's met b&f topicGa het ook niet herhalen, wel 5 euro van mijn vader gewonnen omdat hij niet geloofde dat ik het zou opkrijgen
Sample, was even slikken, maar zijn genoeg supps die niet te zuipen zijn (mass gainer, crack ect)

NoxiPro 10 min op... Begin al helemaal te trillen en te zweten![]()

De body en fitshop tanktop past!!!!! Helemaal top is hij
Is hij nog in andere kleuren? Kan er wel wat meer gebruiken.
1 kleur. 
Even checkup van deze stack hoe ik ze het best kan gebruiken:
Voor trainen:
Dextrose professional
Results
Tijdens:
2 doseringen in 1.5l water
Direct na trainen:
Dextrose professional
Results
30 min na training
Whey perfection
Goedzo?
kan ik dextrose nemen tijdens de training?
dus zeg maar in de bidon met water? dit omdat ik voor de training al whey neem, gaat dit elkaar niet tegen werken?
Ik neem namelijk een deel vd whey een uur voor de training en een klein deel laat ik over voor direct na de training, dus dan wordt het anders passen en meten wanneer de dextrose te nemen, dus bedacht ik me om die tijdens te nemen?

netjes bijna 800 pagina's met b&f topic
---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------
en 16duizend reacties

waarom tanktop alleen in xxl dat is bijna niemand hier
, volgens mij is het midget xxl.Kwark en tonijn gemixed, ik krijg al rillingen bij de gedachte eraan![]()

Kijk bij accessoires (zoek op product - accessoires) of typ tank in zoeken op naam. Kost 4,95.b&f hoeveel kost julie tanktop kon hem zo 1,2,3 niet vinden op de site
Snap ook niet waarom het zo moeilijk is om andere maten zoals M en L aan te bieden.waarom tanktop alleen in xxl dat is bijna niemand hier