Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sample, was even slikken, maar zijn genoeg supps die niet te zuipen zijn (mass gainer, crack ect)

Gister kwark met tonijn gemixed :D

Kwark en tonijn heerlijk Crack heerlijk !.
no joke ik vind die dingen gewoon lekker .
maar creatine ester is om weg te gooien

kan ik dextrose nemen tijdens de training?

dus zeg maar in de bidon met water? dit omdat ik voor de training al whey neem, gaat dit elkaar niet tegen werken?

Ik neem namelijk een deel vd whey een uur voor de training en een klein deel laat ik over voor direct na de training, dus dan wordt het anders passen en meten wanneer de dextrose te nemen, dus bedacht ik me om die tijdens te nemen?

Gisteren besteld, vandaag alles netjes gekregen behalve de gratis shakebeker bij de B&F power stack, had het nog eens extra bij opmerkingen gezet maar jammer, hopelijk krijg ik het bij een volgende bestelling erbij. :)

Ga het ook niet herhalen, wel 5 euro van mijn vader gewonnen omdat hij niet geloofde dat ik het zou opkrijgen
netjes bijna 800 pagina's met b&f topic

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

en 16duizend reacties

Spannend, zouden ze vandaag leveren of niet? Heb al eens op zondag geleverd gekregen maar als ik naar status kijk: "29.04.2011: Zending gesorteerd voor het land van bestemming". Ofwel nog niet geüpdatet of voor maandag :P.

jaa ze leveren vandaag stonds in vorrige post dat ze vandaag ook werken .
en op zaterdag moet tnt ook werken als het maar niet onder rembours is .

Ik ga maandag PlasmaJet testen. Mensen die al gebruikt hebben?

NoxiPro 10 min op... Begin al helemaal te trillen en te zweten :thumbs:

Tijd om te knallen! :)

De body en fitshop tanktop past!!!!! Helemaal top is hij :)

Is hij nog in andere kleuren? Kan er wel wat meer gebruiken.

Nee helaas. :( 1 kleur. :)

Even checkup van deze stack hoe ik ze het best kan gebruiken:

Voor trainen:
Dextrose professional
Results

Tijdens:
2 doseringen in 1.5l water

Direct na trainen:
Dextrose professional
Results

30 min na training
Whey perfection

Goedzo?

Ziet er prima uit! :thumbs:

kan ik dextrose nemen tijdens de training?

dus zeg maar in de bidon met water? dit omdat ik voor de training al whey neem, gaat dit elkaar niet tegen werken?

Ik neem namelijk een deel vd whey een uur voor de training en een klein deel laat ik over voor direct na de training, dus dan wordt het anders passen en meten wanneer de dextrose te nemen, dus bedacht ik me om die tijdens te nemen?

Het kan prima, maar ik zelf vind het fijner om alles na de training te nemen. :)
netjes bijna 800 pagina's met b&f topic

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

en 16duizend reacties

We komen nog ergens! :thumbs:

Iedereen bedankt! :)

-Leon

Tmijne ben je vergeten. Is de pure muscle bcaa hetzelfde van smaak als de peptopro? Ook zo'n zure smaak of is het minder?

b&f hoeveel kost julie tanktop kon hem zo 1,2,3 niet vinden op de site

waarom tanktop alleen in xxl dat is bijna niemand hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven