MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen van B&F,

Wanneer verwachten jullie dat de nieuwe Isolaat Perfection binnen komt?

Edit: Zie dat die vraag al was gesteld. :P

Wordt er tijdens koninginnendag ook bezorgd?
Dus als ik vandaag wat besteld, dat ik het dan morgen binnen heb?

volgens mij wel, we werken gewoon tot 22:00 uur vanavond.:) en morgen werken we ook trouwens:D

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Beste mensen van B&F,

Wanneer verwachten jullie dat de nieuwe Isolaat Perfection binnen komt?

Edit: Zie dat die vraag al was gesteld. :P

Durf bijna geen datum meer te geven:rolleyes: Ik hoop eind volgende week nu..:cool:

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

16 Mei ofzo pas.

B&F, ik vroeg me af als ik total muscle solution neem na mijn training, heeft die Magic EAA vrij weinig zin toch? Aangezien er ook BCAA/EAA's in TMS zit. Voor de training i.c.m. Maximize of noxipro is wat teveel van 't goede zeker?

Alvast bedankt.

Na de training icm EAA heeft Zeker zin:) 5 gram toevoegen is perfect. Voor de training is wat veel samen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

over de Creatine ethyl ester gesproken.
ik heb een potje van dat nog thuis liggen .
ik heb het vroeger 1x gebruikt maar ik moest er bijna van overgeven.
klopt het dat die smaak gewoon niet tedoen vies is ?

Gewoon nemen.:cool: Het is verschrikkelijk vies, dat klopt.:rolleyes: Met jus d'orange vlak je de smaak een beetje af.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Spullen weer binnen :)

Krijg de protein perfection mix samples nog nagestuurd dus de frey kun je daar wel bij doen.
ref: 204383
En trouwens bedankt voor de RUIME compensatie voor het feit dat de samples er niet zijn :)

Thanks! Morgen in huis:)

Durf bijna geen datum meer te geven:rolleyes: Ik hoop eind volgende week nu..:cool:
Gelukkig doen jullie niet het zelfde met de bestellingen die jullie krijgen.:D
Stel je voor 2 maanden wachten op mn pot whey:eek::p. Groot contrast met 9:47 besteld - 9:49 verzonden - 24 uur later mmmmm shaky.

Laatst bewerkt:
jaa het is echt vies ja .. meerdere tips hoe ik het binne kan krijgen?

Bestelling binnen, gaat toch t*ring snel moet ik zeggen. Had Krimpie toch nog ergens gelijk over :)
Bedankt voor de extra samples, zal ze is lekker testen!

Daarstraks getraind met de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. :p. (Been training)

Deze week 3 keer getraind met een PWO. 2x een halve scoop noxi + halve scoop NO370 (1 keer dan nog een extra pre workout power pill)
En ik moet zeggen dat deze toch wel iets heel speciaals heeft precies.
Ik sta nu nog altijd te shaken. Handen trillen hele tijd.
Half uur na inname beginnen trainen en voelde toen niet echt iets. Was wel heel erg moe toen ik het nam en na 30 min was ik terug fris.
Maar na 1 set squats knalde hij er wel in. Zweet kwam direct na 3 squats en de focus was enorm. Niet willen wachten tussen sets terwijl (om het zacht uit te drukken) benen niet mijn lievelingstraining is. Maandag test ik hem op borst + biceps. Hopelijk dat ik dan ook een keiharde pomp krijg. :D

TopTopTop, gister besteld, vandaag binnen :)

Wel 1 aanmerking, misschien om binnen het bedrijf op te letten. Ik hoefde geen bidon of shakebeker omdat ik er daar al genoeg van heb. ;) Dus ik had wat extra samples gevraagd behalve vanille, omdat ik die niet lekker vind. Nu heb ik wel wat extra's samples gekregen van de whey maar juist alleen maar vanille.

Nu is dat niet zo'n probleem, ik gebruik de samples meestal voor momenten dat ik snel een shakeje moet pakken als ik niet thuis ben en zo dus lekker makkelijk mee te nemen is. Dus dan maar ff door de zure appel heen bijten, de wereld vergaat niet.

Maar het was nog extra op de bon geschreven door een collega dus waarschijnlijk niet goed gelezen.. achja :)

iig bedankt, toptoptop!! :)

NoxiPro 10 min op... Begin al helemaal te trillen en te zweten :thumbs:

Zal dus de lean gain banaan is proberen :p
Is de pure muscle bcaa van smaak vergelijkbaar met de peptopro?

De body en fitshop tanktop past!!!!! Helemaal top is hij :)

Is hij nog in andere kleuren? Kan er wel wat meer gebruiken.

Even checkup van deze stack hoe ik ze het best kan gebruiken:

Voor trainen:
Dextrose professional
Results

Tijdens:
2 doseringen in 1.5l water

Direct na trainen:
Dextrose professional
Results

30 min na training
Whey perfection

Goedzo?