Tja....
Het wacht gaat ons ook veel te lang duren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wacht gaat ons ook veel te lang duren.
Is denk ik een nieuw account van karwan hij gaat dit keer voor hoge post count om geloof waardiger over te komen.

Wordt er tijdens koninginnendag ook bezorgd?
Dus als ik vandaag wat besteld, dat ik het dan morgen binnen heb?
en morgen werken we ook trouwens
Beste mensen van B&F,
Wanneer verwachten jullie dat de nieuwe Isolaat Perfection binnen komt?
Edit: Zie dat die vraag al was gesteld.![]()
Ik hoop eind volgende week nu..
16 Mei ofzo pas.
B&F, ik vroeg me af als ik total muscle solution neem na mijn training, heeft die Magic EAA vrij weinig zin toch? Aangezien er ook BCAA/EAA's in TMS zit. Voor de training i.c.m. Maximize of noxipro is wat teveel van 't goede zeker?
Alvast bedankt.
5 gram toevoegen is perfect. Voor de training is wat veel samen inderdaad.over de Creatine ethyl ester gesproken.
ik heb een potje van dat nog thuis liggen .
ik heb het vroeger 1x gebruikt maar ik moest er bijna van overgeven.
klopt het dat die smaak gewoon niet tedoen vies is ?
Het is verschrikkelijk vies, dat klopt.
Met jus d'orange vlak je de smaak een beetje af.Spullen weer binnen![]()
Krijg de protein perfection mix samples nog nagestuurd dus de frey kun je daar wel bij doen.
ref: 204383
En trouwens bedankt voor de RUIME compensatie voor het feit dat de samples er niet zijn![]()

Gelukkig doen jullie niet het zelfde met de bestellingen die jullie krijgen.Durf bijna geen datum meer te gevenIk hoop eind volgende week nu..
![]()

. Groot contrast met 9:47 besteld - 9:49 verzonden - 24 uur later mmmmm shaky.Gelukkig doen jullie niet het zelfde met de bestellingen die jullie krijgen.
2 maanden wachten op mn pot whey![]()
Afhankelijk van de leverancier helaas. Ik hoop dat jullie het straks het wachten waard vinden.
jaa het is echt vies ja .. meerdere tips hoe ik het binne kan krijgen?
Ff geprobeerd met wat multivruchtensap en helpt veel beter dan verwacht :O. Zonder enige problemen 1 schepje CEE kunnen uitdrinken met 330ml. Ty voor de tipGewoon nemen.Het is verschrikkelijk vies, dat klopt.
Met jus d'orange vlak je de smaak een beetje af.
.Het is al gemeld bij de staff dus no worriesjaa het is echt vies ja .. meerdere tips hoe ik het binne kan krijgen?

wie is karwan

Bestelling binnen, gaat toch t*ring snel moet ik zeggen. Had Krimpie toch nog ergens gelijk over
Bedankt voor de extra samples, zal ze is lekker testen!
Graag gedaan
wie is karwan
---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------
jij krijgt het ook niet binnen hoor denk ik![]()
. (Been training) 

Dus ik had wat extra samples gevraagd behalve vanille, omdat ik die niet lekker vind. Nu heb ik wel wat extra's samples gekregen van de whey maar juist alleen maar vanille.