XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Liever maar 1 maat in T-Shirt en tanktop en een groot assortiment aan top supplementen dan goodies in alle kleuren en maten en maar een beperkt aantal supplementen. :D.

En het assortiment aan toppers blijft maar groeien :thumbs:

• Like
Waarderingen: 515
Liever maar 1 maat in T-Shirt en tanktop en een groot assortiment aan top supplementen dan goodies in alle kleuren en maten en maar een beperkt aantal supplementen. :D.

Nou heljen, ik ben t niet geheel eens, beter een t shirt en tanktop in verschillende maten(handig voor klant en voor reclame) dan een flink aantal producten die ik op de site kan vinden. Heb t niet over t huismerk maar vooral andere overpriced merken:(

Daarstraks getraind met de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. :p. (Been training)

Deze week 3 keer getraind met een PWO. 2x een halve scoop noxi + halve scoop NO370 (1 keer dan nog een extra pre workout power pill)
En ik moet zeggen dat deze toch wel iets heel speciaals heeft precies.
Ik sta nu nog altijd te shaken. Handen trillen hele tijd.
Half uur na inname beginnen trainen en voelde toen niet echt iets. Was wel heel erg moe toen ik het nam en na 30 min was ik terug fris.
Maar na 1 set squats knalde hij er wel in. Zweet kwam direct na 3 squats en de focus was enorm. Niet willen wachten tussen sets terwijl (om het zacht uit te drukken) benen niet mijn lievelingstraining is. Maandag test ik hem op borst + biceps. Hopelijk dat ik dan ook een keiharde pomp krijg. :D

:thumb:
Ben benieuwd hoe 't maandag zal gaan dan.

Zal dus de lean gain banaan is proberen :p
Is de pure muscle bcaa van smaak vergelijkbaar met de peptopro?

De Lean Gain is niet alleen kwalitatief super, de smaak is ook heerlijk:zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Peptopro is nog minder lekkerals BCAA:D

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Tmijne ben je vergeten. Is de pure muscle bcaa hetzelfde van smaak als de peptopro? Ook zo'n zure smaak of is het minder?

Bij deze:D (zie boven) Zag het net al:rolleyes: Excuses!!:)

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Snap ook niet waarom het zo moeilijk is om andere maten zoals M en L aan te bieden.

Ga ik even doorgeven op kantoor morgen. Kunnen we inderdaad wel iets aan doen lijkt mij zo:)

Bedankt! Dan kan ik bijna bestellen, ga ook is die dark energy van scifit en de postal van lg sciences kopen. Is de houdbaarheidsdatum daarvan nog lang genoeg aangezien ze id uitverkoop staan? En heb je nog genoeg op voorraad? :p

leuk vrijdag besteld en gisteren mijn pakketje binnen gekregen .
thanks B&F heb 2samples gekgregen ! :cool:

Hopelijk komt de nieuwe isolaat snel binnen, want bij mij is alles op! Ga ook eens de peptopro proberen i.p.v. magic EAA.

Iemand die deze heeft?
Werkt dit goed?

En een vraagje aan BodyenFitshop, is deze op voorraad? niet dat ik moet wachten op mijn bestelling omdat deze niet op voorraad is :D.

Werkt prima die orbi tape.

Ik heb hem ook werkt prima, handig om je progressie bij te houden.

Inderdaad je kan zelf prima meten. Dus het is niet nodig om iemand te vragen om te meten. Ik heb er ook de vet meter van. Die is trouwens ook erg handig. :D

Edit: 16.000 posts op naar de 20.000 :D.

Laatst bewerkt:
Inderdaad je kan zelf prima meten. Dus het is niet nodig om iemand te vragen om te meten. Ik heb er ook de vet meter van. Die is trouwens ook erg handig. :D

Edit: 16.000 posts op naar de 20.000 :D.

Mooi mooi :D Hoe lang zouden we erover doen? :p

Mijn schatting is eind augustus 20.000 posts. :p. Ongeveer een maandje per 1000 geloof ik. :p.

haha idd netjes op naar 20.000

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Mijn schatting is eind augustus 20.000 posts. :p. Ongeveer een maandje per 1000 geloof ik. :p.

Zou leuk zijn!:)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Iemand die deze heeft?
Werkt dit goed?

En een vraagje aan BodyenFitshop, is deze op voorraad? niet dat ik moet wachten op mijn bestelling omdat deze niet op voorraad is :D.

Op voorraad inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Hopelijk komt de nieuwe isolaat snel binnen, want bij mij is alles op! Ga ook eens de peptopro proberen i.p.v. magic EAA.

We kunnen ook niet wachten op de nieuwe Isolaat Perfection.

Deze zijn er aankomende week (donderdag)

Fast Diet

Pre-Workout Powerpill

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Zou leuk zijn!:)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Op voorraad inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

We kunnen ook niet wachten op de nieuwe Isolaat Perfection.

Deze zijn er aankomende week (donderdag)

Fast Diet

Pre-Workout Powerpill

Top :thumbs:

Kan niet wachten op de eerste reacties. :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven